Myslím, že je to prostě jen pohodlný, zatížit jednu nohu, druhé se uleví. Příbuzné z dlouhonohé větve mají ve zvyku stát i s jednou nohou opřenou nad kolenem, jako volavky 🙂 Myslím, že nic nesignalizují, je to pro ně úlevová pozice.
Může to souviset s jiným tvarem pánve, než mají chlapi, proto pro ně je to spíš nepohodlné. Všimla jsem si toho, když jsem nosívala na boku mimino - mužům tak nejde vyhodit bok (a na něj třeba posadit to dítě, mimča drží jen v rukách).
Prostě se takhle už nemluví a slova nejsou ani v pasivní slovní zásobě lidí... 🙂 Já jsem už před 20 lety vzdala s dcerou Formana Šejtročka - je to už nesrozumitelné i pro mě.
Jazyk se vyvíjí a ti, kteří nadávají na anglismy a jejich zpotvořeniny by si měli uvědomit, že ta "zlatá klasika", která se opěvuje, je plná zpotvořených slov z němčiny...
Čekala jsem, že půjde o klasiku paní učitelek - a jak k tomu přijdou ti ostatní, že to mají těžší?! Ale tenhle článek je rozumný 🙂.
Napadá mě (ze zkušenosti s dcerou i školními dětmi) - nejvíc se děti s SVP trápí na prvním stupni, pokud nejde o ultra těžkou poruchu, během druhého stupně už jsou na tom tak, že ty přijímačky většinou prostě nějak dají.
Díky bohu za vstřícný přístup na ZŠ (tam, kde je, samozřejmost to není).
Já tedy hlavně nevím, kde se vzalo, že se husákovy děti bůhvíjak prosadily. 🙂 Tak jasně, v padesáti je člověk asi kariérně na (svém) vrcholu.... Ale to je tak všechno.
Výchova té doby byla spíš - mysli si co chceš, ale nedebatuj a šlapej brázdu. Tak nevím tedy, s tím úspěchem a prosadivostí. Možná jen v tom, že jsme zvyklí udělat, co je potřeba.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je velké nepochopení. Nejde o to, aby na tom všichni byli stejně. Jde o to, že české školství je víc než v jiných státech postavené na tom, co se s dítětem doučí doma rodiče. A protože tohle zázemí každý doma nemá, pak hodně dětí propadá sítem bez ohledu na to, na co by měly.
Je snaha, aby se škola odehrávala ve škole, a ne doma. Pokud někdo doma něco navíc dělat chce, je to v pohodě. A vždycky to někomu půjde líp a někomu hůř.
Zároveň - nepřijde mi normální počet dětí z prvního stupně, které mají pravidelně doučování, bez kterého by učení nezvládaly - pak je opravdu něco ve škole špatně nastavené, když to bez doučování nejde zvládnout už ve věku 6-9 let.
2 odpovědi