Pane Čáp, všechno je to hezký, jak to píšete, jak bojujete a nevzdáváte se. Příměry o tom, jak dříve vypadal mobil a tak. Ale já si nepamatuji, že by v minulosti byla nová techologie lidem tak razantně vnucována formou různých sankcí a zákazů technologií starších. A to, krom vysoké ceny, omezeného dojezdu a diskomfortu nabíjení (každý nechť si vybere svůj důvod) lidem vadí nejvíc. Ale jo, snažte se dál, pěkně se to čte.
Snadno Vám odpovím. Dříve mohli lidé dýchat vzduch, a co dnes? Vzduch je otráven výfukovými plyny z těch spalovacích miláčků. Planeta se otepluje, že jedna přírodní kastrofa stíhá druhou, a vy se potom tomu divíte, že Vám někdo něco nařizuje? Je to stejné jako s cigaretami. Proč musíme dýchat jedovaté plyny, když tento problém lze vyřešit zákazem, jako u cigaret? Dnes mohu jít do hospody a nemusím mít strach, že bude smrdět za cigaretovým kouřem, o pasivním kouření ani nemluvě. Věřím, že už jste to konečně pochopil.
Vy jste nám tady napsal pár "esejí" a my si teď máme jako myslet, že vy jste pochopil zeměkouli a ostatní jsou hlupáci, abyste na konci štěku napsal "to nechápu" Vy jste ale srandovní zelená palice. Ale máte drajv, jdete do toho tvrdě, to jako zase jó...
Když mě někdo přesvědčí, že se pletu, tak se pokorně omluvím a půjdu od tohoto tématu pryč. V článku máte uvedené zdroje z nichž jsem čerpal informace, a vy to označíte za eseje? Já taky nechápu, co je špatného na zdravém čistém vzduchu.
Ne nevyznám. Jen mám zkušenost se Škodou Enyag . Auto úplně k ničemu. Dojezd na prd, cena příšerná a rychlo dobíjení se také vyplatí. Vetkněte si celou elektromobilitu do zadele baterií napřed. Přeji hezký den.
To je mi líto, že máte špatnou zkušenost s EV. No, kdybyste pořádně četl můj příspěvek, respektive to byly tři články k tématu, nikdy byste si elektro škodovku nekupoval, protože Evropa totálně vývoj elektromobilů zaspala. O tom bylo mé varování, které se teď projevuje tím, že mnoho automobilek vinou lenivosti stojí před bankrotem, protože ve světě nikdo Evropské elektromobily nechce. Kupují se Čínské vozy, nebo Tesla. EU to pochopila, proto místním (lenivým) automobilkám nařídila, že spalovací motory se mohou vyrábět do roku 2035. Tohle rozhodnutí možná Evropský automobilový průmysl zachrání. Takže nejde o Vás, když si neumíte koupit kvalitní EV, a ještě pak nad tím lamentujete, ale o budoucnost Evropy, včetně ČR, protože naše ekonomika je na automobilovém průmyslu hodně závislá.
To povídejte podvodníkům v autobazaru. Nevěřím že nenajdou způsob jak virtuálně vylepšit stav baterie.
Pokud by nějaký způsob našli, pořád bude možné se podívat na datum výroby baterie, a je vymalováno. U elektromobilů je v podstatě vše jednoduší. Musíte sám objektivně uznat, že na rozdíl od spalovacích motorů, kde je spoustu součástek, které se musí zkontrolovat, tak u EV je to jen ta baterie.
Tak to pak jo. Hlavní slabinou elektromobilů je jejich baterie a malý dojezd. Proto se neprosadil. A bez dotací by byl úplně nahraný.
To jsou jen Vaše plky, nezlobte se. Hlavní slabinou EV není jejich baterie a malý dojezd. Nejmodernější elektro vozy mohou dojet na jedno nabití slušných 1000 km. Dobití takové baterie u takového auta netrvá déle než 10 minut. Největší problém u EV je jejich nedostatečná infrastruktura. Vysoká cena baterií a především nízká životnost dobíjecích baterií. Ale to Vás asi trápit nemusí, protože očividně se v této problematice moc nevyznáte.
Asi jste nečetl co jsem psát. Nevěřím že v bazarovych EV nebude existovat nějaký podvodný systém na stav baterie. Když se stačí km tak se bude ojebavat stav baterie.
Jenže tohle u baterií nelze udělat. Příklad. Koupíte si v bazaru EV, a pak pojedete domů a nedojedete vinou slabých (opotřebovaných) baterií. Takové auto můžete podle práva ihned vrátit.
Místo slova "téma" jsem měl napsat raději "diskuse na téma". Technologie X nebo Y se buď na trhu osvědčí, nebo odezní. I ty emocionální diskuse se občas u některých technologií vyskytnou a některé trvají docela dlouho: Apple vs. PC, iPhone vs. Android, tlačítkové telefony vs. dotykové... Výrobci ty emoce rádi přiživují nebo dokonce vyvolávají, vždyť je to marketing zdarma a loajalita přesvědčeným fandům vydrží roky, někdy i celý život. Málokdy se ale dá odhadnout, jak to nakonec dopadne. Kdo by v 80. letech čekal, že IBM v r. 2005 prodá celý svůj PC+server business do Číny? Kdo by čekal, že Nokia z dřívější pozice jedničky během 3 let téměř zmizí z trhu?
Co se týče elektromobility, já už nyní vidím velice úspěšné výsledky, tak proč čekat těch 5 let?
Když mohou stát EV podle Vás 200 tisíc korun tak proč stojí minimálně 1.5 milionu korun. Ono je pro průměrně českého řidiče stejně jedno. Na nové vozidlo nemá a za chvíli nebude mít ani na ojeté protože tam je zase past v podobě výměny baterií. A když koumaci stačí km v bazarech tak už určitě řeší jak ojebat diagnostiku baterie.
Nový EV můžete již teď koupit za 419.000 Kč. To je snad uvedeno v článku. Sám sobě odpovídáte proč je lepší si pořídit EV než spalovací motor. Když se kupuje ojeté - spalovací auto, musí se toho poměrně dost zkontrolovat, a nikdy nemáte jistotu. Zatímco u elektro vozu si stačí pohlídat stav baterie, a máte hned jasno. Co chcete ještě řešit?
Evropské automobilky jsou již mrtvé, akorát to jěště nezjistily!! Některé to tuší, ale už je pozdě! Svět už je jinde, nikdo totiž z vedení automobilního průmyslu neměl koule na to , bouchnout do stolu a říct těm darmošlapům z Bruselu takhle ne !!! Těd už je pozdě, motor se zastavil, a znovu ho nahodit půjde velice těžko. Pokud nepřijdou radikální změny je hotovo!! Lhát si do kapsy že to zas nějak půjde jen prodlužuje trápení!! Doba kdy situace měla dobré a špatné řešení je pryč. Řešení je už jen špatné a ještě horší! Akorát panáci u kormidla to ještě nepochopily!!
Není to tak zlé. Renault se dokázal přizpůsobit. Tak proč by se nemohli přizpůsobit i ostatní evropské automobilky. Řešení je jediné. Masová výroba elektromobilů.
Až bude…, až bude.. Proti elektromobilům nic nemám. Proti fundamentalistům, kteří nutí ostatním pouze tu jedinou správnou cestu, mám. Provoz elektromobilu je ekologický. Elektřina pro něj už nikoliv. Materiály, ze kterých je vyroben už nikoliv. Silnice, po kterých jezdí už nikoliv. Je potřeba si vidět dál, než na špičku svého nosu.
Jak Vás tak poslouchám, tak přemýšlím nad tím, přes jaké médium jste psal do této diskuse. Provoz počítače, kterým jste napsal tuhle zprávu není ekologický, protože si bere elektřinu. Elektřina se vyrábí v uhelných elektrárnách, nebo v jaderných elektrárnách. Energetický nárůst serverů, které vám umožňují se připojit k internetu je tak enormní, že se budou muset kvůli tomu stavět nové elektrárny. Vaše řešení je velmi jednoduché, žít doma při svíčce. Děkuji za vaše sdělení, že středověk ještě neskončil.
Autore, elektromobil je cca o padesát let starší než auto se spalovacím motorem. A nedokázal se prosadit a to ani s dotacemi.
Když se řekne A, musí se říct i B. Vinou ropného lobby se nemohly EV prosadit. Zkuste si najít dokument: Zakázaný automobil. Pokud ho ještě najdete, pochopíte proč jezdíme spalovacími motory. Jak jste přišel na ten nesmysl, že se EV nedokázal prosadit? Tyto vozy už jezdí, akorát nejsou tak hlučná, proto jste si jich ještě nevšiml.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No vidíte a Jára Cimrman prohlásil, že budoucnost patří aluminiu
1 odpověď
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Jára nedostal Nobelovu cenu. Tesla ji sice taky nemá, protože ji odmítl, ale dokázal takové věci, nad nimiž rozum stál.