Oni nám ty elektrokrámy vnutí stůj co stůj pokud člověk bude movitější a ti ostatní budou jezdit busem a nebo pěšky. Staré rachotiny co si lidé budou opečovávat aby je pokudmožno přežili tak jim PHM zdraží tak že to bude i pro střední třídu ranec. Takže nejenom že zakopou automobilní průmysl tak pokálí i dopravní obslužnost venkovanů dojíždějící do měst za prací. Nerozumím takovým koncernům že prostě nesemknou síly a nevzepřou se tomuto zelenýmu dogmatu a celé podělané EU.Když se dokázal očůrat dovoz ropy a plynu z Ruska, tak měli firmy vytrestata EU že neudělají a neprodají žádné auto.Stále tu všichni radí jak zaměstnanec má si vybojovat u zaměstnavatele to či ono. Firmy jsou k nim arogantní a bezcitní. Tam kde by měli být také tak, se nic neděje..
Někomu se snížilo "ryto" tak hned se tu objevují takové články.Je to podobné jako s Vietnamci kteří by mohli býti trnem v oku nějakým rádoby obchodníkům.Nikdo neřeší to že mnoho našinců nebyt těchto "trhovců", tak by chodilo s holou zádelí.Nechápu proč BISka mrhá časem a penězi nás daňových poplatníků co kdo si kde koupí.Pokud to podléha clu, tak je to v režii celníků a pokud je to bezcelní, tak co se do toho rýpat. Pokud zdejší trh to není schopen za ty prachy nabídnout, tak se lidé obrací tam, kde je lepší nabídka. Říkalo se tomu konkurence v tržní ekonomice. Proto to v tě naší ekonomice, tak vypadá a stojí moc peněz a za ho...
Jen si zvykejme. Teď je to signál, což je relativně nic, ale počkejte až v budoucnu bude padat elektrická síť, protože elektřina už nebude jen drahá, ale i stále více nedostupnější. Veškerý život se EU snaží elektrifikovat, digitalizovat a pak párkrát klekne jedno nebo druhé a budeme se vší moderností a pohodlností, nejenom komunikace v zádeli.
Když nejsou automobilky tak silné, aby se tomuto zelenému dogmatu postavili, tak jak toho mohou dosáhnout prostí lidé? Za vším hledejme prachy. Naivnost, že tu tímto zachráníme globální svět je stejná, jako si myslet, že když "Ivan" nebude dodávat plyn a ropu do EU, že ho to položí. Na každý opruz se vždy najde řešení, jak to očůrat. Setkáváme se s tím dnes a denně. Proto nechápu, že automobilky mají tu trpělivost a snáší to jak jim nějaká banda co o autech ví kulové, natož o klimatech a podobně vymýšlí nějaké doktríny jak se mají dělat auta. Nerozumím tomu, proč se EU stala "šikanystou" nějakýma fantasmagóriema, na úkor prosperity a rozkvětu. Pokud se tu zničíme ekonomicky dříve, než by přišlo pomyslné "uhoření" díky CO2, tak mě to připadá hodně zvrácená politika.
V jednom ekonomikém denníku psali, že v CZ 90% úspor vlastí 10%nejbohatších. To jsou ty čachry s průměry. Tak jako je to pomyslné statistické kuře. Dva si koupí jedno kuře a jeden ho sní celé a druhý nic, tak statisticky snědli každý půlku. To, že jeden je přežraný a druhý hladný, nikdy nikdo ve statistikách nezajímá, tak jako neřeší, když tu někdo vybékne jak mají lidé na účtě ranec, ale že 90% lidí neustojí vypadek příjmů na 3měsíce, tak je zjevné jaká je holá skutečnost.To už, ale nenapíší.
Benefity nejsou vymahatelné, tudíž záleží na "lidumilnosti" zaměstnavatele a nebo jak moc jim hoří koudel u pr, aby jim lidi nezdrhli. Jsou dokonce firmy, co do benefitu (stravenkový paušál) "schovávají" peníze za přesčasy, které nedá na daně do vyplatnice, aby ušetřila za odvody.Kreativnost zaměstnavatelů jak očůrat odvody přes benefity a mnohdy i bez toho je tak velká, že i když si zaměstnanec myslí jak si polepší, tak je to jenom proto aby si polepšila hlavně firma a až pak trochu drobků nechala zaměstnanci.
To je terpve začátek. Ještě chvilku toho zeleného dogmatu a dopadne Evropa jako jsme dopadli v devadesátkách my. Kdy nás skoupil a "vyraboval" západ, převážně Německé firmy. Co se jim hodilo, koupili a co ne a potřebovali na svoje odbyt, tak u nás zničili, abychom byli závislý dovozu. Čína už dávno není tím "plagiátorem" za kterého ho kdysi lidé měli.
Řekněme si to na rovinu. Jakýkoliv náklad a opruz co vymyslí, vždy padne na toho posledního v "potravinovém " řetězci, tudíž na občana.Čím více se budou prudit a odírat firmy, které to nenechají na sobě, tak to vyžerou zaměstnanci a pak nasledně i zákazníci, tudíž lidé na konci řady, kteří to nemají na koho hodit dále. Není to jenom na Slovensku a nyní, ale tento systém padajícího exkrementu se děje všude a se silou, podle toho jak je velký opruz.
Kdyby předchozí vlády napokáleli "modernizaci" D1 a udělali třetí pruh, tak by byli všichni spokojeni. Osobáci by nerencali, že jim kamion dlouho předjíždí, kamiony by mohli dle situace předjíždět jak potřebují a ŘSD by mělo větší vývar za mýto. Ani jedno se nestalo. Tak nyní jsou nasrštvaní všichni. Kamiony tranzitující na východ,nás už raději objíždí. Slováci z vyzchodního Německa přes Polsko a Ti co jedou na Balkán,Maďarsko, tak jedou už i dražším, ale efektivnějším Rakouskem. Dříve to bylo skrz 9let neutuchajících komplikací při stvebních opravách a nyní to je skrz zákazy předjíždění, buzerace a nedostatek možností kde udělat pauzu. Bylo by na čase se nad tím zamyslet a něco s tím udělat, aby se k nám vrátili ty stovky kamionů denně, co se nám vyhýbají a zase tu začali nechávat prachy. Osobákům by se nemuselo zdražovat a mohl ten rozdíl zaplatit tranzit, který nyní těmito opruzy vyháníme.
No on(automobilový průmysl) si zdražil energie, on si zdaržil plyn a on si zapověděl suroviny z levného Ruska.Takže asi tak nějak za ten Green deal si vlastně mohou sami ne? To jsou teda blbci,že? Tak vyznívá povzdech "expertů". Kdyby se tu netlačil G.D.,a Rusko se nestalo parchantem, tak vše jelo a fungovalo, ale elektromobilita tvrdě tlačená a postavená na dovozu nerostu převážně od "Ivana" a z Číny, která na nějaké CO2 kálí, tak se to hodí na ty, co se stali obětí tohoto dogmatu.
Euro funguje dobře, ale to by nesměla být snaha ho digitalizovat a odprostit od hotovosti. Ale stále více se tu tlačí na digitální měnu CBDC. Dokud budeme mít svoji měnu, jednak tomuto nebudeme podléhat a jednak ČNB bude upravovat urokové syzby na míru naší ekonomické situaci a ne jak by ECB upravovala podle silných ekonomik a na nás by nikdo nebral ohledy. Euro teda není tím po čem bych toužil aby v CZ bylo. Nenní to z hlediska vlastenectví, ale jen z hlediska ekonomického. Stačí kouknout jak ja (ne)fungují ekonomiky jižních států, jako je Itálie, Španělsko nebo Řecko
To neznamená že není váš, že to nemůžete za majitele vyčistit, když to neudělá po výzvách sám. Pak náklady vymáhat po něm a šli za ním, pokud by se díky takovému potoku někdo ocitl v ohrožení majetku či života. Pak podat oznámení pro všeobecné ohrožení. Myslím si, že když se chce, tak je to možné řešit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jo tehdy byla naděje, která je na ústupu. Jenže totalita nepříchází z východu, ale z Bruselu.Jedno dogma v 89 bylo zničeno a druhé se tu začíná tlačit.