Za nás se říkalo Stříbro, Tachov, Janovice, tři pedele v republice. Je s podiem, že tehdy ke konci povinné vojny v České republice přispěla i takzvaná „mírová dividenda“. Ta vycházela z otázky: proč investovat do armády, když nás stejně žádný konflikt nečeká? Nad touto větou, by se měli zamyslet současní chrastiči zbraněmi. Proč utrácet desítky miliard, když nás nečeká i dnes žádný konflikt.Kdž pominu to strašení jak nás "Ivan" napane. Jenom se zase dává vydělat vojenskoprůmyslovému komplexu a pak budou ve skladech "rezavět" a čekat na to až budou zase zastaralé.Těch 30tisíc profesionálů se nestihne ani vzbudit, jak by byla rychlá případná budoucí válka na našem území..
Řetězce mají praxi jak se vším vyebat. Stačí to, jak se děje s vyváděním peněz z CZ po miliardách přes transferové ceny. Tak co by si to ještě nezpestřili takto obalamutit zákazníka v době, kdy nemá čas študovat to tiňťavě psané natož kalkulovat kolik co stálo a stoji teď. V Tomto případě bych to pojmenoval, že papír snese hodně a člověk s vidinou úspory ještě víc. Řekl bych slovy klasika "Nechci slevu zadarmo". Myslím si, že dneska je stále více nutné být ve střehu, pokud nechcete býti oklamání a oškubáni těmi, kteří si to dovolují bez skrupulí i ke státu. Zvláště když společnost u nás chudne a oni si bezmezně mastí kapsu
Stánky s nápoji: 674 tisíc (2023) – 713 tisíc (2024)
Stánky s teplým jídlem: 206 tisíc – 324 tisíc.
Stánky s dárkovým zbožím: 350 tisíc – 157 tisíc. Vše bez DPH.
Stánek 3x3m za období 22. 11.2024- 23.12. 2024. bez elektrické energie, která se účtuje zvlášť..K tomu ještě 12 000Kč bez DPH kauce na stánek. Zbytek je dohledatelné u příspěvkové organizace TIC Brno.
Je to spíše reakce trhovců a cenou jen přenáší náklady za místo na zákazníka. Kdyby pořadatel si nechtěl namastit kapsu a vydělat ranec nesmyslně velkým poplatkem za místo, tak to nebude takový ranec za to co prodávají. Tím neříkám, že trhovci jsou úplně bez viny. Pokud máte náklady, tak je třeba je nějak eliminovat a také aby z toho byl nějaký zisk. Mnoho těch trhovců to nedělá z pedele, ale aby si vydělalo a pokud položka místa je tak astronomická je třeba na to uzpůsobit ceny.
Někdo ty flastry za nesplnění limitů musí zaplatit. Ví že zaždou chvilku se situace bude horšit a talčit na menší limity a tak je třeba dopředu vybrat na tento průsšvih.Němci přichází o svůj průmysl, drahota stoupá a to samé se řítí na Francouze.K tomu debilní kritéria z EU díky Green daelu. Chápu postoj EU tak, že my vám ty spalováky donutíme zničit.Pokud ne, tak si aspoň namastíme kapsu z výběru pokut.
Názorná ukázka jak to tu všchno funguje. Pro svou raritnost a jediněčnost je to třeba zlikvidovat. Pokkud nebyl nemocen a byl zdráv, tak to nechápu.To nám vštěpují jak máme ochraňovat přírodu, klima abychom neuhořeli a lidská rasa mající tu moc, tak likviduje co může jenom, aby se tu napsal článek a nějaký zazobanec se mohl chlubit a dal si tuto trofej na zeď.
Bruselský moloch může být v klidu. Když nebudou nárazníkové země stíhat,tak zavlaje smlouva o migrantpaktu a bude další škubání členských zemí. Misto řešení aby se sem žádný nelegálove nedostali tak se bude jenom tlachat..No myslím si že místo vyděračských keců, mělo se na vnějších hranicich stavět to, co stavěl u nás bolševik na hraničních pásmech. Jak se sem už dostanou, tak nebude páky se jich zbavit. Nejsem nelida, ale pokud někdo v Bruselu něco podcenil a nezvlád,tak by tím neměli trpět země a za to trestány, škubány za něčí burdel.
Tak už nadpis mi evokuje to abychom se připravili na zdražení. Lidi, kteří vytvořili dogma G.D. a instituce ji tlačí aby lidi houfně šli do FTV, tak zjistili že to jejich sítě nepoberou. Neměl by za to někdo být zodpovědný a ten dotyčný to cvaknout a ne aby to platili ti, co jednak do FTV nešli a ti co mají FTV, ale buď jim znemožní to dodat do sítě a nebo za silně nevýhodných a zhoršených podmínek. Jestli si někdo myslí, že OZE zachrání a dorovná 40% výpadek výrobní kapacity, když v roce 2027 zavřou uhelky,tak je hodně mimo. Jen nastane více blackoutů, protože nebude dostatek a naopak, když bude slunečno a fučet, tak budou dráty "svítit".EU vytvořila energetický a hlavně nákladný problém, který je horší než to, že podle nich "uhoříme".
Kde jsou odborníci co by varovali před zeleným dogmatem? Lidé jsou tlačeni strachem ze ztráty bydlení skrz nějaké štítky a když se tomu nepodvolí, tak jim s odkazem na CO2 zdraží bydlení do takové míry, že jich to přiměje své nemovitosti opustit a nebo padnout do takových dluhů, že o to přijdou. Největší ztrátou je, ztráta jistoty a majetku, který byl budouván někdy i generace a to jen díky pár magorům co je o to mohou připravit. Tak se divím, že nikdo z odborníků nezvedá varovný prst na místa, kde se rodí takové pípoviny, jak lidi ožebračit a časem připravit o bydlení.
Oni nám ty elektrokrámy vnutí stůj co stůj pokud člověk bude movitější a ti ostatní budou jezdit busem a nebo pěšky. Staré rachotiny co si lidé budou opečovávat aby je pokudmožno přežili tak jim PHM zdraží tak že to bude i pro střední třídu ranec. Takže nejenom že zakopou automobilní průmysl tak pokálí i dopravní obslužnost venkovanů dojíždějící do měst za prací. Nerozumím takovým koncernům že prostě nesemknou síly a nevzepřou se tomuto zelenýmu dogmatu a celé podělané EU.Když se dokázal očůrat dovoz ropy a plynu z Ruska, tak měli firmy vytrestata EU že neudělají a neprodají žádné auto.Stále tu všichni radí jak zaměstnanec má si vybojovat u zaměstnavatele to či ono. Firmy jsou k nim arogantní a bezcitní. Tam kde by měli být také tak, se nic neděje..
Někomu se snížilo "ryto" tak hned se tu objevují takové články.Je to podobné jako s Vietnamci kteří by mohli býti trnem v oku nějakým rádoby obchodníkům.Nikdo neřeší to že mnoho našinců nebyt těchto "trhovců", tak by chodilo s holou zádelí.Nechápu proč BISka mrhá časem a penězi nás daňových poplatníků co kdo si kde koupí.Pokud to podléha clu, tak je to v režii celníků a pokud je to bezcelní, tak co se do toho rýpat. Pokud zdejší trh to není schopen za ty prachy nabídnout, tak se lidé obrací tam, kde je lepší nabídka. Říkalo se tomu konkurence v tržní ekonomice. Proto to v tě naší ekonomice, tak vypadá a stojí moc peněz a za ho...
Jen si zvykejme. Teď je to signál, což je relativně nic, ale počkejte až v budoucnu bude padat elektrická síť, protože elektřina už nebude jen drahá, ale i stále více nedostupnější. Veškerý život se EU snaží elektrifikovat, digitalizovat a pak párkrát klekne jedno nebo druhé a budeme se vší moderností a pohodlností, nejenom komunikace v zádeli.
Když nejsou automobilky tak silné, aby se tomuto zelenému dogmatu postavili, tak jak toho mohou dosáhnout prostí lidé? Za vším hledejme prachy. Naivnost, že tu tímto zachráníme globální svět je stejná, jako si myslet, že když "Ivan" nebude dodávat plyn a ropu do EU, že ho to položí. Na každý opruz se vždy najde řešení, jak to očůrat. Setkáváme se s tím dnes a denně. Proto nechápu, že automobilky mají tu trpělivost a snáší to jak jim nějaká banda co o autech ví kulové, natož o klimatech a podobně vymýšlí nějaké doktríny jak se mají dělat auta. Nerozumím tomu, proč se EU stala "šikanystou" nějakýma fantasmagóriema, na úkor prosperity a rozkvětu. Pokud se tu zničíme ekonomicky dříve, než by přišlo pomyslné "uhoření" díky CO2, tak mě to připadá hodně zvrácená politika.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No, my doplácíme stejnou mincí na komodity od RF nebo Číny a dokážeme se ničit samy. Nepotřebujeme žádný vnější zásah, aby náše a potažmo evropské automotive šlo do kopru.