Osobně mi stačí, že vím jak na "automatické operátory". Naprosto je nenávidím a snad nikdy mě nepřivedly k požadovanému výsledku. Našteští stačí na AI dotaz začít mumlat, případně říkat náhodná slova. Ještě 2x se zeptá, že nerozumněl a pak přepojuje na živého operátora. Ostatně v některých případech by snad i "umělý operátor" měl bý trestný. Třeba když se mi rozbilo auto na D1 a tam se máte 10 minut vybavovat s automatem... Stejně to skončí zpětným telefonátem živého operátora, který se na vše ptá znovu, aby vám pak řekl, že Vám stejně nepomůže...
Mentorování od 17... Syn 21 právě dodělal autoškolu. To co ho to prase instruktorský naučilo, zlámat ruce.Poviný způsob držení řadící páky jak prase zlomenou kost(chudák tak měl problém řadit v hondě, kde se řadí za použití 2 prstů či otevřené dlaně), o brždění motorem mu ani neřekl, dojíždění do křižovatky se zařazenou rychlostí(klidně i 6) a vyšlápnutou spojkou, nejdřív spojku do záběru a pak až plyn(to atmosferické benzíny vysloveně milují) a milion dalších prasečin. Tedy jestli se někdo dostane za volant o rok dříve není problém. Protože uplně stejně ho zkazí i o rok později. A jako otec si posledního synka mile rád "opravím po autoškole" už v 17. Spíš tam vidím jinou opomenutou věc. Na "Z" na autě dnes všichni kašlou(ač jezdim přes 25 let, mám ho tam kvůli dětem-už 3 se střídaj na mym autě) a to co lidi dělají... Vytrubování a najíždění v křižovatkách, lepení se na kufr atd. Při své 3. jízdě syn troubení nedal a vjel do křižovatky i když tam jelo auto. Být v tom sám, je dnes po smrti. Kdyby nereagoval na mé:"Plnej až na zem.", tak jsem po smrti já. Boční náraz Hondou CR-V co jela 90km/h. To jen kvůli debilovi, co mu těch 10-15s v nepřehledné křižovatcebylo moc dlouhejch a začal ho za stálého troubení podjíždět zprava. Tedy vůbec by mi nepřišlo špatné nové označení vozidla že řídí 17 letý velkou samolepkou. To už by se lidi mohli bát a držet si alespoň základní odstup :-)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zas to trhání orgánů... Ach jo, Na raketových John Paul Stapp saních přežil náraz do vodní bariéry v cca 960 km/h a jediné co se mu utrhlo bylo oční pozadí či co a to se mu za pár dní spravilo. Ten problém jsou "trapné" tříbodové pásy.