V anketě jde krásně vidět, že cena není překážkou.
Nějak v článku postrádám to, že největší překážkou je využitelnost a ta je oproti spalováku menší. Auto není jen o přesunu z bodu A do bodu B.
Já osobně bych na El. pohon přešel až ve chvíli kdy:
A proč jít hned formou příkazů a zákazů. Co takhle to udělat tak, že si lidé, kteří letáky chtějí, nalepí na schránku třeba něco ve smyslu "reklama povolena", či jinou formulaci. A bude se vycházet z toho, že kdo to tam nemá, tak o letáky nestojí. Zatím je to bráno opačně a to, že pokud člověk nemá na schránce "nevhazovat letáky", tak mu je tam automaticky dají. Takže to prostě jen otočme a vsadím se, že jich opravdu ubyde.
Pokud se paní učitelka neustále strachuje, jestli se 37 tisíci vyjde, tak by neměla učit. Já čekal, že bude ve článku napsáno, že má něco okolo 25 čistého a ono je to 37 čistého. To je v hrubém více než průměrný plat. S tím se dá, s přehledem, jednou ročně užít krásná a delší dovolená. K jejímu víkendu se ani nevyjadřuji, to je k smíchu a k pláči zároveň. Měla by oslovit nějakou kolegyni z předmětu ekonomie, třeba by ji trochu dovzdělala ve finanční gramotnosti.
Zákon o silničním provozu č. 361/2000 Sb¨
§ 17 - Předjíždění
(5) Řidič nesmí předjíždět
a) nemá-li před sebe rozhled na takovou vzdálenost, která je nutná k bezpečnému předjetí,
b) jestliže by se nemohl bezpečně zařadit před vozidlo nebo vozidla, která hodlá předjet,
c) jestliže by ohrozil nebo omezil protijedoucí řidiče nebo ohrozil jiné účastníky provozu na pozemních komunikacích,
d) na přechodu pro chodce nebo na přejezdu pro cyklisty a bezprostředně před nimi,
e) dává-li řidič vpředu jedoucího vozidla znamení o změně směru jízdy vlevo a není-li možné předjetí vpravo podle odstavce 1 nebo předjetí v dalším volném jízdním pruhu vyznačeném na vozovce v tomtéž směru jízdy,
f) na křižovatce a v těsné blízkosti před ní; tento zákaz neplatí
g) na železničním přejezdu a v těsné blízkosti před ním.
Písmeno F; bod čislo 3 je pro nás teď ten důležitý.
Bití děti a výchovný pohlavek nelze srovnávat. Násilí na dětech jakožto fyzické či psychické týrání je špatné, velmi špatné. Jenže je velký rozdíl mezi týraným dítětem a dítětem které dostalo pohlavek jakožto poslední možnost, kdy už slova nepomáhaly. To že dítě dostane za své mládí třeba tři facky, kdy u každé bude navždy vědět, proč a za co jí dostal, to není bití ani týrání. Kdežto dítě, které dostává facky na denní bázi, to ani neví, za co která byla. A tohle je špatně. Nezaměňujte pojmy a dojmy. Ano stop týrání dětí a stop jejich bití. Ale rozhodně ne postavit mimo zákon nebo mimo společenskou normu "jednu výchovnou".
"Stát by měl šetřit a teprve ve chvíli, kdy mu z hlediska fluktuace poteče do bot, by se měl snažit dorovnávat soukromý sektor."
Jenže tohleto platí i obráceně. Pokud stát navyšuje platy, tak hrozí soukromému sektoru fluktuace úplně stejně, jako státu, pokud mzdy nezvýší. Práce, jako taková, je také jen věcí nabídky a poptávky. Zaměstnanec nabízí zkušenosti a znalosti (svou práci) za nějakou mzdu a zaměstnavatel musí tuhle cenu akceptovat. Zvyšování platů/mezd jen na jedné straně vždy povede k částečné destabilizaci trhu práce. Měla by fungovat určitá korelace mezi státním a soukromým sektorem. Pokud nefunguje, nemůže se nikdo divit fluktuací zaměstnanců. Ať už z jedné nebo druhé strany. Otázka... Je to ale špatně?
Na dítě má být člověk připraven. Né takto spoléhat na stát. Samozřejmě neznám přesně situaci slečny/paní, ale podle článku bych řekl, že si neměla dítě pořizovat. Pokud neměla nárok na mateřskou, tak nejspíš nepracovala. Buď čerstvě plnoletá nebo po škole a nebo se jí prostě nechtělo. A zase je to o tom, že není připravená. No a pokud byla doma s dítětem a teď má hned druhé a nemá pro něj prostředky, tak je to nezodpovědnost. Jen mě trochu zajímá, proč vůbec nezmiňuje účast otce?.
Já osobně jsem s příchodem samoobslužných pokladen nezaznamenal, že by ubylo otevřených těch klasických.
Spíš mi drásá nervy tenhle typ nakupujících, jako je autor a to ti s těmi velkoobjemovými nákupy. Já radši jdu do obchodu každý den a vždy koupím jen to, na co mám v tu danou chvíli chuť nebo co je potřeba na to, co se bude vařit.
Také mne velmi irituje, když někdo očividně nestíhá tempo pokladní a přesto se snaží už u pokladny všechno naskládat do tašky. To pak čeká pokladní a všichni za ním. Tyhle dva, a já bych to nazval nešvary, způsobují fronty daleko víc.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nehody k řízení patří. A to především, když se člověk jezdit teprve učí. Staré a starší auta s minimem asistentů, alespoň vychovají řidiče, ne jen uživatele automobilů. 3x škarpa a napočtvrté už to projede bez problémů. To je ta nejlepší škola. Prostě metoda pokus-omyl, jezdit, jezdit a zkoušet. Každý musí najít limity automobilu a i ty své. Poté člověka nepřekvapí ani kdejaká krizová situace.