Není problém v cenách. Není problém v lidech. Problém je to, že většina lidí je finančně negramotných.
Můj přístup k jídlu na podobných trzích je jednoduchý... Prvně je potřeba si říci, kolik by to stálo člověka, kdyby si to udělal sám (třeba konkrétně ten langoš), pak akceptovat nějakou přirážku (za práci a náklady) a pak se rozhodnout, jestli to smysl dává, či nikoli. Nedal bych za langoš ani 100kč, natož 170.
Ono to totiž není o tom, jestli na to člověk má nebo ne. Je to reálném pohledu a finanční gramotnosti. Nedivím se prodejcům... Cena je vždy taková, jakou jsou ochotni zákazníci akceptovat.
Já osobně neřeším finance, nemám sice miliardy, ale ani mi peníze nechybí a možná je to právě proto, že si dokážu odpustit tyhle zbytečnosti za iracionální ceny.
A je to přesně tak, jak říká autor. Buď jsou lidé bohatí nebo hloupí, nic mezitím není.
Nechápu, proč do toho, jak se lidem žije, někdo neustále tahá vládu. Ať je vláda jakákoliv, tak se pro obyčejného člověka nikdy nic nezmění.
Já osobně nepotřebuji ani vědět, kdo vládne. Absolutně mi to nijak neovlivní život. Natož tak příjem. Na výši příjmů, ceny energií, nájmů nebo inflaci, na to moc vláda vliv nemá, ať je jakákoli. Na to jsou to malí páni 😃
Spousta lidí tady píše, že článek je blábol, že je lživý a podobně.
Jedno mají tyhle komentáře ale společné. Nikdo v nich nenapíše, proč je článek blábol a proč lže.
Takže byl by někdo tak hodný a dokázal, vysvětlil, proč je článek blábol?
Nikdo Vám to nevysvětlí. On je to totiž takový klasický český sport... Obviňovat ze svých chyb a nedostatků druhé.
já si to nevymyslel. prostě se to stalo. Já tam moc nejezdím, mám to daleko. ale občas, kdyř jedu kolem tak natankuju. nikdy jsem problém neměl, až teď.
Věřím, že se to stalo. Ale nejde tady o palivo, ale o nevyměněný palivový filtr. Hodně lidí ho zanedbává, ale třeba pro mně je stejně podstatná jeho výměna, jako výměna olejového filtru. Olej dělám 2x ročně, vždy měním olejový a vzduchový filtr a každou druhou výměnu měním palivový. To jest doporučení.
Nehody k řízení patří. A to především, když se člověk jezdit teprve učí. Staré a starší auta s minimem asistentů, alespoň vychovají řidiče, ne jen uživatele automobilů. 3x škarpa a napočtvrté už to projede bez problémů. To je ta nejlepší škola. Prostě metoda pokus-omyl, jezdit, jezdit a zkoušet. Každý musí najít limity automobilu a i ty své. Poté člověka nepřekvapí ani kdejaká krizová situace.
Jestli znich nejni už někdo v podmínce tak ji ted dostanou no ... .to je zase bububu prej 2 az 10 leda ve snu
Třeba bude. Ono odnětí svobody neznamená vězení. Může dostat odnětí svobody na 4 roky s podmíněným odkladem na 6. Tzn. dostal trest 4 roky odnětí svobody, ale podmínku na 6 let. Pokud poruší, jde na ty 4.
A o kolik zaměstnavatelé okrádají nás,třeba na základech,když do mzdy dají diety a podobně? O tom taky budete psát? Že v ČR má každý řidič mzdu 22k měsíčně a zbytek jsou diety a odměny který se nedání? Že když máme tak skvělou vládu a odborníky na ekonomiku ,že kdyby se na to třeba zaměřili,že by šlo víc do kasy a nemuseli by okrádat lidi ještě oni...
Pokud někdo podepíše 22k. Je to jeho blbost. On sám tímhle tuhle praktiku podporuje.
Ted je tech pripadu nejak moc. Tolik lidi nemuze mit deti, a pak jsou tu takove, co jdou a pohodi jak odpadky. Vsechny situace se daji resit, ale tohle nepochopim a neomluvim nikdy. Doufam ze pro tyhle existuje peklo.
Nepřikládám malým lidským bytostem větší význam, než třeba larvám komára. Ty ale nezachraňujeme, že? Nedělejme z člověka něco víc, než z jiných tvorů.
Berete jednu rodinu špatně a hned to máte, že je to tak u všech. Za výchovu nemůžou jenom rodiče, ale třeba ty děti trpí nějakou poruchou (ADHD, hyperaktivita, Aspergerův syndrom atd.) a vy hned všechno svalujete na rodiče.
Kdy už si konečně rodiče uvědomí, že ADHD není omluva, ani polehčující okolnost?.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nemusím tomu být nutně tak. Korelace neimplikuje kauzalitu...
Ještě by se měly doplnit počty registrovaných aut v daných barvách a k tomu přiřadit míru nehodovosti.
Pokud budu mít 6 zelených aut, kdy 3 budou mít kolizi a 60 stříbrných aut, kdy 15 bude mít kolizi, tak nám to vychází, že zelená auta bourají z 50% a stříbrná z 25%. Přitom čistě statisticky bouralo více aut stříbrných. Je to jen hra s čísly.