Papež by měl mít odvahu přiznat, že tisíc let manipuluje církev s lidma za účelem zisku. Uznat, že všechno je jen vymyšlená propaganda jak vymývat lidem mozky aby je mohli snadno kontrolovat skrze "boha" a potenciální posmrtný život v nebi.
Rozdat neskutečné majetky chudým a potřebným a vrátit území Itálii.
Konečně normální názor který asi pochopí proč se předjíždí
Každý chápe proč se předjíždí.. Nikdo nechápe, proč se předjíždí kvůli rozdílu 1km/h.. Taky nikdo nechápe, proč, když tam stojí kolona, najednou jeden kamion vyjede aby ji předjel. A i to je přesně ten důvod, proč teď tyhle omezení vznikají. Pochybuju o tom, že někdo bude prudit kamion, který během pár vteřin předjede někoho dalšího. Nicméně kamiony, které jedou vedle sebe 5 kilometrů, brát budou. Ani zákon není černobílý a tohle je jen nástroj, jak si vyšlápnout a ty, kteří dálnici blokují a zbytečně brzdí osobní dopravu. A ještě abych se vyjádřil k názoru mr. Někudy, tak určitě není řešení situace na D1 prioritou číslo jedna pro premiéra země. Ať tam bude kdokoliv, tak musí řešit jiné věci než kolonu na dálnici a je klika, že tam nejsou přesně takoví lidé, kteří sdílí názor s mr. Nekudou.. 😀
Což je ovšem špatné a v řádu vyšších desítek let neudržitelné.
Proč by bylo? Spoustu věcí se vyrábí z recyklovaných materiálů už dnes a ten trend se postupně zlepšuje. S pozvolným přechodem na vodík bychom mohli za 20 - 30 let mít většinu aut zelených, ale ta výroba bude pokračovat dál. Lidi a firmy potřebují mít co dělat, protože když nebudou vydělávat, tak lidem přestanou platit a když jim přestanou platit, tak lidí přestanou kupovat a když přestanou kupovat, tak další podniky přestanou vyrábět a potažmo platit zaměstnance.... Autoprůmysl je na to moc velkým zástupcem a jeho zastavení ničemu nepomůže. Jeho přerod na ekologičtější závody je (aspoň podle mě) rozumnou cestou, ale nejde to hned a ještě to potrvá, ale bez peněz to nepůjde vůbec..
Stejně ji Němci hodí přes palubu.Melo se do ní tenkrát investovat,stejně tak do strategických podniků,nenechat je zlikvidovat Ten dluh který vyrostl mohl být alespoň na věc s přínosem.Ne nasekat takové dluhy a vše nechat za babku.
Ani bych se nedivil kdyby se VW Škodovky pomalu zbavil. Ten trend je postupně vidět. V hierarchii VW je teď Škoda na posledním místě, dokonce Seat je na tom líp. Škoda bývala značkou kde hlavní byla použitelnost aut, jednoduchý design, spolehlivost... Za posledních pár let jde tohle všechno do kytek a většinu úsilí dohad s VW dávají do prosazení designu, který ne vždycky dopadne dobře a hlavně by měl být až na posledním místě.. Nehledě na to, že když nový Golf (combi) je vlastně levnější než Octavia (combi), není kromě sympatie a "národní hrdosti" jiný reálný důvod pro výběr škodovky...
Ja bych všechny automobilky zastavil na pět let. Naco tolik aut" Jako důvod bych uvedl ekologii a oteptování planety
Sám seš oteplenej.. Když zakážeš výrobu aut, celá světová ekonomika půjde do kopru. Vůbec si neuvědomuješ, že to nejsou jen samotné automobilky, ale tisíce firem, které jim dodávají díly. Bez autoprůmyslu bys nedokázal nic než vybírat prázdný popelnice..
Tvoje zdraví = tvoje volba.. Pokud se o sebe bojíš, zůstaň doma, nechoď do práce ani ven, nos si respirátory a chraň se.. Pokud chceš radši svobodně žít a umřít (možná brzo) tak si dělej co chceš.. Ale nikdo nemá žádný právo nakazovat, co máš ty jako svobodnej člověk dělat..
Osobně si myslím, že pokud to brzo neskončí, tak se někdo začne bouřit a během chvíle budeme řešit mnohem vážnější věci než nějakou nemoc. Země zužována občanskou válkou Covid neřeší..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Celá mobilní pošta je skvělý nápad do doby kdy bude zima a pršet venku. Já osobně tam chodím jen velmi zřídka, ale pokaždé čekám nesmysl než na mě přijde řada.. Čekat v mrazu a nebo dešti třeba 45 minut někde u silnice bude určitě zážitek..
1 odpověď