Za mě Top Gear po odchodu CMH měl pořád po stránce nápadů a rozpočtu co nabídnout, jenže k Harrisovi dali úplné pako McGuiness, které tam jen hýkalo jako osel. McGuiness uměl jen být strašně uřvaný, nesrozumitelný a všem pořád říkal "Lads". Flintoff neměl s auty nic společného a jeho výběr nepodporovaly ani jeho moderátorské schopnosti - naprostá záhada. Všechno co se netýkalo Chrisovy dovedností za volantem jsem přeskakoval. Producenti to výběrem Chrisových parťáků úplně zazdili.
S jejich začátkem v Top Gear jsem se do Británie nastěhoval a s jejich koncem v Grand Tour se odstěhoval. I když mi Jeremy občas štval, tak jsem si to celé náramně užil a nevynechal za 20 let ani jeden díl. Jen mi vždy vadila uskákaná a příliš "akční" kamera (střih).
Kdyby měl Chris Harris k sobě nějaké dobré parťáky, tak by to mohl být kvalitní nástupce, ale nechal se naprosto strnout tím uhýkaným hovadem McGuinness. A tím je to i přes výborný scénář a auta iritující podívaná. Snad ještě horší než československý komentář u přenosů F1. Zajímalo by mě, proč publikum Paddyho nebo Števa už dávno nevypískalo. Nebo jsem jediný?
Auto to hezké opravdu není, ale jsem si jistý, že kolemjdoucí zaujme víc než Ferrari. Tím nikdo neříká, že je hezčí než Ferrari.
Mě na tom spíš vadí, jak je hrozný problém v CZ cokoliv přihlásit. EU má strašně přísná pravidla a v CZ jsme se rozhodli udělat to ještě mnohem horší.
Každou návštěvou na Registru vozidel mám vztek, jak je vše nedomyšlené, složité a s poplatkem.
Zkušenost s elektrickou motorkou mám - měl jsem na pár hodin americké Zero. To byl ale nesmyslný stroj bez cílové skupiny - vzhled motorky, dojezd bicyklu, cenovka auta, výkon většího skůtru. Toto BMW má cílovou skupinu bohaté metrosexuály a hipstery žijící ve velkém městě s potřebou dojíždět denně do kanceláře. Za mě příliš malá cílová skupina zákazníků.
Po přestěhování zpět do ČR už formuli nesleduji a na vině jsou jen a pouze "oblíbení" moderátoři. Jejich projev je naprosto zoufalý. Jsou to nekonkrétní plky "co kdyby a pokud". Navíc se motají v kruhu, opakují stejné fráze. Chápu, že na tyto přenosy nemáme rozpočet jako Channel 4 nebo německá televize, ale určitě máme schopnější komentátory. Peníze za Nova Sport raději utratím za VPN a budu sledovat kvalitně zpracované záznamy na Channel 4.
POST OFFICE v Británii funguje podobně, jako píše Matěj Pavlů o Finsku. Seženete tam všechny formuláře, vyřídíte milion státní byrokracie a funguje podobně jako večerka.
V Čechách je pravěk a na vše je třeba plná moc a podobně - je nezbytné, aby pošty byly k dispozici a měli otevřeno dlouho. Navíc by se rozhodně hodilo, aby paní za přepážkou nemusela opisovat moji občanku ručně a ještě to dvakrát kontrolovat, když mám občanku s čipem.
Pošta u nás v obci má otevřeno ve všední dny 3 hodiny přes poledne a v sobotu od 7 do 9,30. Taková otevírací doba je úplně k ničemu!
Ten podnik tu být zkrátka musí, ale je třeba ho hodně zmodernizovat a koncept opravit.
15 let jsem sledoval F1 v Britské televizi. Pak jsem to zkusil vloni sledovat s československým komentářem na SPORT1. Je mi to líto, že to tak musím napsat, ale to plkání se nedalo poslouchat a přestal jsem F1 sledovat. Tak špatné a amatérské mi to zpravodajství připadá. Chápu, že v ČR nemáme takový rozpočet a nemůžeme si dovolit na každý závod vyslat tým profíků a platit Coulthard a podobné. Ale snad máme moderátory, kteří se umí vyjádřit, neomílají stejné věci dokola, jsou schopni předat zajímavou informaci, umí pracovat s nějakou historií a statistikami. Třeba někdo souhlasí a vidí to stejně. V současnosti se to nedá poslouchat a bez zvuku se na to dívat taky nejde...
Od nás z vesnice se 30km do práce nemám šanci dostat hromadnou dopravou. Ale velice snadno si dokáži představit, že mám na domě solární panely a denně si to auto na dojíždění nabiju. Kde na to vzít finančně ale nevím. Navíc se totéž týká přítelkyně, která jezdí sice kratší cestu, ale na opačnou stranu. Co si ale nedokážu představit je, jak budeme jezdit za rodiči 200 a 300km, kteří bydlí v paneláku a na sídlišti není kam zaparkovat, natož nabíjet.
Největší problém je podle mě to, že je třeba dělat pravidla pro všechny na všechno. Rozhodně si stojím za tím, že 80letá důchodkyně jedoucí 40km/h ve městě je nebezpečnější než mladší řidič v moderním voze jedoucí 60km/h tamtéž. Kamion není možné předjíždět devadesátkou. Dálnice u nás chybí a na okreskách jezdí poserové 70tkou a piloti 120. Cestáři si kryjí záda a tak všude dávají omezení rychlosti, policie tam potom zase ráda měří. Ideální by bylo mít jen doporučené rychlosti a spravedlivě trestat jen ty, kteří dělají voloviny. Jenže to už je pozdě. A tak se budou pořád utahovat pravidla, než bude veškerá doprava autonomní...
Tohle je naprosto příšerný systém, který tahá z lidí peníze, živí spoustu zbytečných úředníků, šikanuje řidiče a ještě ke všemu nefunguje. Učme se od Británie! Tam se žádné eko-výpalné neplatí, na úřad nikdo nemusí, evidenční nesmysl neexistuje, převod vyřídíte i v neděli v noci a hlavně je to zdarma. Jako majitel vozidla tam máte k němu jen dvojstránku, ze které utrhnete pruh, který dáte novému majiteli. Potom na internetu zadáte sériové číslo "techničáku" a vyplníte nového majitele. Tomu zhruba za týden ZDARMA přijde nový "techničák". HOTOVO. Neuvěřitelné, že? A funguje to.
Žil jsem v Británii posledních 17 let a bohužel je pravdou, že referendum se ukázalo nevhodné řešení v rozhodování o vystoupení z EU. Většina Britů byla zmanipulována lživou a silnější kampaní pro vystoupení a naivní představou o svobodě. Pravdou taky zůstává, že si teď opět většina naivně myslí, že se problémy země návratem do EU vyřeší. Členské země mají problémy momentálně podobné. Je to silná země a s EU i bez ní to zvládne. Životní úroveň tam již dlouho pomalu klesá, přesto je stále vysoká a i tak bude.
Měl jsem půjčenou tu slabší verzi nahatého Zera. Je skutečně příjemný lineární jízdní projev, ticho a zajímavý design. Mohu ale potvrdit, že při ostřejší jízdě dramaticky rychle mizí zbývající dojezd a celá jízda se pak točí okolo neustálého sledování a počítání, kam ještě dojedu. Ten dojezd je zkrátka naprosto zoufalý a cena taky. Když jsem motorku vrátil a sedl zpět na svůj benzínový stroj, tak jsem si připadal jak na traktoru z pravěku 🙂
To nemyslite vazne tohle!!! Ziji 17 let v Britanii a vite jak to chodi tady? U chodniku koupim auto a hned si na mobilu udelam pojisteni a zaplatim silnicni dan. Majitel jen na mobilu vyplni moje udaje jako noveho majitele. Me za 2 tydny prijde novy technicak na moje jmeno. Prepis je zdarma a zadne evidencni cosi se delat nemusi, ani nikam chodit. To koukate, ze?!
Na motorce i v aute jezdim 30 let. S kazdym rekneme najeto pres sto tisic km a polovinu casu i kilometru v Britanii. Auto je nesrovnatelne bezpecnejsi pro posadku, nebezpecnejsi pro okoli, jednodussi na rizeni a pohodlnejsi. Presne z techto duvodu je treba jinak pohlizet na motocyklistu a prihlednout k jeho mistu v provozu na silnicich. Pokud by vsichni automobiliste meli zkusenosti z rizeni motocyklu (nemyslim "Uz jsem na tom jel"), nemusela by tu byt tak zhava diskuze a tolik zbytecne agrese na silnicich.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No, nevím. Jsem velký fanda Porsche a tak mě mrzí celková strohost článku. Taková příležitost a tak málo informací....
1 odpověď