Já s vámi souhlasím, nicméně u spotřeby při posuzování vlivu na ZP je potřeba počítat s kilogramy. Jinými slovy 5.7 l benzínu = 3.99 kg, 4.9 l Nafty je 4.1 kg uhlovodíků. Takže přeci jen je ten hybrid ohleduplnejsi k přírodě. Jinak s vámi vřele souhlasím.
Jde o hmotnost baterií
Správně by je měli odečíst, při výpočtu emisí
V tom případě, kam podle vás patří opravdový předseda ZO KSČ v represivním aparátu komunistického režimu (tedy, když opravdu mohli uzurpovat ostatní), komunistický agent a patolízal okupantů Pávek? Ten za nic nemůže, on se omluvil a jedeme dál a všechno zlo co představuje je zapomenuto?
Jaké zlo představuje
Poučte nás
Obytná auto by měly do toho spadat taky.. Ty papírový alkovny by konečně vyrobily pořádný a nehonily by se kila na úkor bezpečnosti. A taky by měly 200 L vody jak mám já a né ty jejich 70 litrový kbelíky co tam cpou kvůli váze.
Přesně
Klasický Burstner, vlastně Fiat má třeba 3350
V Rakousku vás zváží a prostě smůla, nakonec máte 500 kilo přes
Proč pořád zateplování a řešit topení
Planeta se dle zelenych šílencú neustale otepluje
A vůbec, tím že nebudu mít solary a zateplení a na chalupu pojedu jen v létě, ušetřím energií na výrobu solaru a zateplení budovy
Spočítal vůbec někdo kolik nás stojí výroba podobnych nesmyslů na emisích....všechno co potřebujeme je vyrobeno z ropy nebo potřebujete něco spalovat
Tak o co jde
Rozvědčík VKR vyznamená Pavla Pecháčka, proti němuž by, nebýt sametu, usilovně bojoval? To tam mohl dát i toho Kryla, za osla je tak jako tak. A Kroupa, ten je naživu, on si pro medaili přišel? Disident? Jeden velkej Absurdistán, loutkovodiči se úplně zbláznili.
Ještě že nepředával vyznamenání ten kdo opravdu za komančů škodil
a pronásledoval
Pro méně bystré mu říkali Bureš
Volkswagen včetně Škody zatím nepřichází dostatečně rychle s atraktivními, cenově dostupnými elektromobily se špičkovým softwarem a na globální trend elektromobility nezvládají naskočit tak dobře jako Tesla či čínské a korejské automobilky
Presne tak. Skoda stavi vozy na koncernovych platformach a ty jsou dnes pozadu za Cinou, Koreou a Teslou.
Jinak muzete mi vysvetlit nekdo z odpurcu EV proc vubec davame 50% cla, respektive planujeme, na cinska EV, kdyz je EV podle casto stejnych lidi nikdo nechce?
To je prostě ochrana před levným zbožím a samozřejmě lehký výdělek pro stát. Zatím to mělo smysl protože automobilový průmysl tady zatím byl
Průšvih je že sami nebudeme nic vyrábět takže nakonec budeme rádi za tu Čínu a ještě rádi to clo snížíme
Nakopat do zad.u. Teď jsme se byli podívat na nějaký auta... vw, bude se trefíte do těch dvou skladovek co jsou u obchodníka nebo vlastní konfigurace s dodací lhůtou 11-13 mesicu! A zaroven s tim ctu, ze fabrika kde se to auto vyrabi je na tapete zda se nezrusi pac ma vytizeni na 50% ... tak co to je? Systém vybav postavený na hlavu, extrémně složitý seznam, priplatky uz za to ze chci volant, priplacet za neco, co v tom aute je a jen se aktivuje v sw je totalni ulet. mozna kdyby vykopli tyhle nymandy co vymysli ceníky, že těch úspor bude daleko více.... greendeal je problém, ale ne za vse muze
Souhlas
Ještě je ale zajímavé se podívat jaký je cenovy rozdíl mezi motorizacemi při stejné výbavě
Koukal jsem jako blázen jaké automobilky platí poplatky zaGD potom se nedivím jaké jsou ceny
421
Sledujících
1
Sleduje
421
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A to je přesně důvod, proč Evropa, která spotřebovává druhé největší množství energií na hlavu, ale těží nejméně ze všech, musí pracovat na energetické nezávislosti. To se pochopitelně nebude producentům ropy a plynu líbit, a budou nás stále přesvědčovat, že je "výhodnější" u nich nakupovat ty nejvýživnější a nejvoňavější ropy a plyny, a spoustu lidí tím nahlodají. Pro bezpečnost ale není vůbec dobré být závislý na spoustě zemí, které mají zcela odlišné hodnoty než my.
11 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jde o to co je to nezávislost
Solary z Číny vyrobene z toho co vytezi Rusové a Cinani v Africe určitě nejsou to pravé