přední a zadní brzda.
přední bílá odrazka.
zadní červená odrazka.
oranžové odrazky (z obou stran obou pedálů)
oranžové nebo reflexní odrazky v pletení předního, zadního nebo obou kol (a to minimálně jedna z obou stran)
Vůbec nezáleží jestli bylo poledne. Je to povinná výbava.
.
A většina cyklistů by zmizela ze silnic. Ale kdo to bude kontrolovat?
Motorkář za to určitě nemůže, protože v České republice mají motorkáři ve všech dopravních předpisech vyjímku.. Neplatí pro ně hlukové limity, rychlost v obci přes 100km je úplně normální a mimo obec ani nemluvě, předjíždění zprava, zleva. Plná čára je vlastně čára pro motorky, jezdí kde chtěj. Pro sedm motorkářů z deseti jsou české silnice splnění adrenalinových snů. To všechno za přihlížení dopravní policie a ministerstva dopravy České republiky. Jsou nedoktnutelní..
Doufám, že na to něco bereš...
Emil né že mohl on na začátku pentli dostat měl a podruhý na konci měl dost 10s... Evidentně je potřeba aby Emil dostal ještě aspoň jednu dvě takové rány jako v Silverstonu až teprve pak se zklidní... Faktem je že i Emil byl mimo trať ergo měl dostat pentli taky tečka. Toto rozhodnutí dokazuje že sportovní komisaři jsou velcí kamarádi s limonádami, pač to není poprvé kdy Emilovi potažmo limonádám komisaři pomohli... Jiný by za naprosto do očí bijící vytlačení soupeře z trati dostal trest ale protože je to Emil tak tomu nic nehrozí ten je hájený 😡 On rychlost má to nikdo netvrdí že ne ale bez pomocí by minimálně jeden titul nikdy neměl to je prostě holý fakt! Kdyby Emil dostal trest za vytlačení Norrise už v prvním kole, podruhé by si to nedovolíl... Tohle je prostě důsledek toho že se Emilovi potažmo limonádám neustále ustupuje a to prokazatelně! McLaren by mohl příště využít Piastriho (kterému beztak o nic nejde) aby Emila regulérně sundal... Ostatně limonády to dělají už roky i prostřednictvím své juniorky kdy třeba pilot juniorky záhadné najednou způsobí Safety Car když limonádám začalo téct do bot... Limonády se do F1 nikdy neměly dostat!
Bereš na to něco?
To, že jezdec na brzdách strčí druhému svoje auto před čumák, je normální motorsport, jeden z mála manévrů, kterým se vůbec dá předjed v závodech výkonnostně shodných aut.
Kontroverzní manévr z toho udělaly moderní závodní tratě s nesmyslnými asfaltovými únikovými zónami, které vedou k tomu, že se v takovém souboji nikdo nestáhne, oba jdou až mimo trať. Být za obrubníkem kačírek a o kus dál tráva, vůbec by k podobným situacím nedocházelo, prostě jezdec, který nemá kam jet se stáhne a je předjet, konec příběhu, nebo do sebe auta narazí a to je většinou konec závodu pro oba, což vědí, a proto platí větsinou to první. V F1 se stačí podívat, ke kolika takovým “vytlačením” dojde při závodě např. v Imole a ke kolika v Austinu, je to jen v trati. Podobně se to má s “traťovými limity”, být za obrubníkem kačírek, žádné limity se řešit nemusí.
Krásně napsáno, je to přesně tak, ale neobjektivní fanoušci to nepochopí.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ta plocha co pokrývají stěrače je v zákoně zmíněna prosím pěkně kde? Nebo jste si to vycucal z prstu? Vycucal z prstu, že jo? Tak tady máte znění zákona, které je tak vágní, že jeho porušení budete prokazovat jen ztěžka: "Předměty umístěné ve vozidle musí být umístěny tak, aby neomezovaly a neohrožovaly řidiče nebo osoby přepravované ve vozidle a nebránily výhledu z místa řidiče. " Povšimněte si formulace z místa řidiče. To jako že mi fízl naleze za volant?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
a proč by nemohl?
2 odpovědi