Dvě moje kamarádky mají Pasáta. Jedna dvoulitr v naftě. Ten žere olej jako zběsilý, litr na tisíc. V servisu jí řekli že to je v pořádku. Druhá má sedana 1,6. Ta se s ním bojí ject dál než okolo Budějovic.Každý rok zůstala někde stát a vezli jí do servisu.
No já mám taky Passata a nikde mě stát nenechal, je to dvoulitr, olej nebere vůbec. Takže bych to zase tak nepaušalizoval. Mondeem jsem jel je to dobré auto, ale nelíbí se mi interiér.
Ano, já jsem spokojený. Vzduchový filtr mám KN, čistil jsem váhu vzduchu s egrem, při výměně převodového oleje jsem přidal přísadu xeramic a motor jsem kompletně ošetřil produkty atomium. Mám 170tkm. Dnes 100km a svítí 4,1L. Pro rýpaly, ano test palubáku, mám ověřený..
Věřím tomu 🙂 já mám teď na oleji zhruba 29 tisíc najeto, a už to není ono.
Tyhle přísady snižují pěkně tření, používám u svého druhého auta produkty od BG.
OIII 1.6 Tdi GreenLine jezdím s ní už 2 a půl roku denně do práce 150km tam a zpět. Spotřeba při klidné jízdě 4L Běžně se pohybuji 4-4.6 dle stylu jízdy. Rekord Ostrava-Kladno a zpět 3,7L. Při dálničním tempu 2100 ot/min. Dobrý kup a správný výběr motoru 🙂 OIII s 1,5 tsi měl jsem příležitost jí řádně otestovat. Spotřeba 4,5L až 6L dle stylu a rychlosti jízdy běžně 5-5.5L. Jede krásně, vhodnější na okrsky než diesel, při 90km/h 2000ot, při 130km/h 2800ot. Škoda, zvládla by v klidu 2500ot. Ve městě na 6.rychl. stupeň 1000ot/min jede a neprotestuje a při sešlápnutí plynu na podlahu neškube a krásně se rozjíždí, čuměl sem.... tož realita.
Mám ten samý motor. Když bych jel dálnici 100 km/h tak jedu těch 4,5. Když 130 km/h budu zhruba za 5,3. Takže ano je to velice povedeny motor. Mám nakrouceno 150 tisíc, uvidíme co dál.
tak zrovna tento pan mi instaloval Zavoli LPG do 1.6i Ecoboost (porovnatelny motor s TSi), ve Strakonicich za cca 40tisic CZK. Po 50tis km LPG skoncilo v popelnici: 2x odtahovka, benzinove vstrikovace sa komplet ucpali po 10tis km tak ze je neslo vycistit ani ultrazvukem, motor ledva startoval na benzin, serizeni LPG nutne kazdych cca 5tis km, a vsechno to zabil spaleny katalyzator (motor na plyn bezi za vyssich teplot)
U těch motorů byla standardní závada, že se ucpávaly vstřikovače a řešilo se to aditivama do benzínu. Každopádně tyhle turbo motory bych LPGčkem nekrmil, sami o sobě žerou málo ...
Karbonuje to,turbo za 36 tisíc,kolabující řetězový rozvod,ředí olej benzínem, nejede to,málo místa.Jsou to opravdu jen "dětské nemoci",jak je u téhle automobilky zvykem.Njn.Fauuvééé se nic nevyrovná.Koncern je koncern,vážení přátelé.DAS AUTO👍
Měl jsem auto od 110 tisíc km do 250 tisíc km, vzalo si standardní náklady za servis, olej nebralo vůbec - měnil jsem po 15ti, jezdil jsem cca za 5,5, řetězový rozvod se vyměnil za řemenový někdy v roce 2012, poté již problémy nebyly, málo místa vzadu je, ale když chci místo nekupuji si Golfa 🙂 ten je vhodný pro začínající rodiny, prcek se dozadu krásně vejde, děti také
Měl jsem Dacii Logan MPV pětimístné 1.6 benzín, bez turba, 16 ventilů, Arctica s manuální klimou. Pětikvalt. Výborné auto, rychlé (lehké, dobře řiditelné) - maximálka tak 160, reálně na dálnici 135 s rezervou! na predjíždění. Kufr asi 900 L (prostě bez sklopení sedaček asi dvě malé palety. Žralo to 11/100 město, na dálkové trasy asi 8,6 (Itálie, Chorvatsko), možná i trošku míň. Teď mám Grand Scenic 1.6 benzín z roku 2010, je to "pohodlnější" auto, takový obývák. Dálky ok, žere o trošku míň než dačka - 8,5, kufr menší (o trochu), stejný motor (atmosféra 1,6, 16 ventilů, benzín), nejsem nespokojený. Ale Dacii bych si pořídil opět a škoda, že nevyrabějí to "stare" mpv
Patřím mezi ty, kteří by si ji nepořídily. Několikrát jsem v tom jel a nebyl jsem spokojený. Zlatá Octavie nebo Passat...
Střepy? Co potkám Passat a klidně 2009-2013, tak katastrofa a člověk, aby po koupi do toho narval minimálně 30 % hodnoty auta znovu.
Passata mám 2013, servis zatím 24 tisíc, koupeno 110 tisíc najeto ted cca 160 tisíc, každý rok cca 12 tisíc, tenhle rok, mě čekají přední kotouče za 4 a díly podvozku za 4, oleje atd., takže počítám zase okolo 10 tisíc. No jo když chce člověk opici, musí mít na banány. Samozřejmě Golf v atmosféře by stál na servisu úplný pakatel.
TDI common rail motory jsou opravdu úsporný, Jen trochu pozor na tu realitu, protože drtivá většina počítadel kecá a to tak, že o dost. Průměr za 4,8 se tam objevit může, ale skutečnost bývá trochu jiná. Nicméně, mám jedno koncernové auto s TDI 130 kW, kde mám dlouhodobou 6,5. Při mém stylu jízdy to považuji za vynikající spotřebu. Vy byste tam byl asi taky pod pět.
U passatu 2,0 tdi 103 mi to kecá o 0,3 l (průměrná skutečná 5,7), u octavie 1,9 tdi 66 kW o 0,6 l (průměrná skutečná 5,0) a to s Passatem je to o úplně jiné dynamice. Na spotřebu super na opravy už tak úplně ne 😄 Ale pořád to nějak jde.
jaký rizikový diesel-najeto 220 000km bez závad,ty vaše termíny-levný,lze spravit na koleně a za pár korun.kde žijete? toto nemůže na papír vypustit zdravý člověk.co si asi opravíte levně a na koleně.auta za pár korun-kolik vyděláváte,že jsou pro vás za pár korun???nechci to nikdy číst,ale když vidím, to diletanství,tak se neudržím...čím masážujete méně znalé...
Tak já s ním ve skrze souhlasím. Sám jsem měl atmosférickou 1,6 cca od 100 do 200 tisíc, menil jsem jen spotřebák tzn. destičky, kotouče, rozvody, oleje - 4 roky cca 10 000 Kč.
Teď mám 2,0 Tdi 103 kW CR, cca 150 tisíc - již jsem dělal spojku 19 tisíc Kč, žhavičky 1 500, kotouče destičky 5000, čekají mě rozvody, které jsou 2 dražší, bůh ví, jak dlouho vydrží EGR ventil za 8000.
A pokud máme na dieselu 220, tak Vás nějaká věc urcitě brzo, čeká, otázkou je jaký diesel máte? starší? novější? s filtrem pevných částic a kolik najedete. Taky znám lidi, co nic neopravují, ale najedou 5000 ročně, naopak já dám 30-40 tisíc
Já chápu autora a beru jeho názor. Osobně nezapomenu na moje první svezení ve Fabii l s tehdejší novinkou tříválcem, byl ještě v záruce a požádala nás majitelka, abychom se podívali na její vůz, protože má invalidního manžela a bydlí je 3 poschodí a musí jej se sousedem snášet dolů k vozu , což byla akce, na kterou byla zvyklá a když měli Š 120 , nebyl problém, ale nová Fábie nechtěla velmi často nastartovat...Tak si zavolala taxi a manžela odvezla k doktorovi taxíkem..Jelikož jí to nebyli v servisu schopni opravit, tak nakonec auto prodala, protože zjistila, že ten taxík je lepší a levnější než ty nervy se škodovkou..Ale k věci, já měl pocit po rozjetí, že to auto musí mít závadu, co ten motor vyváděl, nejenže to vůbec nejelo, ale řev tam byl takový, že jsem to nechápal už jen proto, že jsem dobře znal tehdejšího japonce Daihatsu Cuore , tříválec PILU , který jel jako vítr a to kultivovaně a tiše...A když jsem se poté dozvěděl, že tento motor konstruovali naši machři z Boleslavi, bylo mi to líto..Nechci být také z těch nenávistných antiškodováků, ale moje sympatie k VW kdysi a dnes ke škodovce je už diametrálně odlišná, koncern v podstatě neumí udělat pořádný motor, /čest vyjímkám/, neustále se potáci vzadu a sbírá zkušenosti od jiných, plácal se v průserovým PD , když už všichni dávno jeli HDI-JTD atd. Ale cvrkot sleduji i cestu koncernu do přímého vstřiku a co z toho vzniklo , a obdivuji jeho solventnost v tom, sekat jako cvičky motory za motory s průsery za průsery, které by obyčejný kovář nepustil z kovárny..Ale třeba už je to dnes jinak...
Myslím si, že těch dobrých motorů je dost, akorát se nacházejí v jiných typech. Například 1,2 Tsi buď 63 nebo 77 kw, poté 66 nebo 81 kw. To jsou motory naprosto super. Potom ja sám mám 2,0 tdi 103 kW CR a nemůžu si stěžovat jezdí to pěkně se spotřebou téhle Fábie. Firemní mám 1,6 tdi 81 kW, taky motor, který je spolehlivý.
Článek nečlánek - motor 1,2 je továrnou na problémy. A navíc v tomto autě nemá co dělat, protože při obsazení čtyřmi lidmi a jízdě po dálnici předpisovou rychlostí žere i trávu okolo silnice.
To je vidět, že jste v tom nikdy nejel. Měl jsem 1,2 tsi 77 kW a běžně jsem jezdil okolo 5,5 litru, servisně jenom olej a filtry, prodával jsem ho ve 135 tisících, klidně bych si ho koupil znovu, ale na delší trasy mám teď naftový passat.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
A v Passatu se vám líbí?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ano, nevypadá tak levně jako je to u Mondea.
1 odpověď