Takže se shodneme, že zvolili elektromobilitu proto, že v ní prostě vidí budoucnost s smysl, je to tak?
Potřebovali přesunout emise výfukových plynů z měst a zároveň chtějí a mají ambici být lídr v oblasti elektromobility, neboť k tomu mají nejlepší výchozí pozici - levná pracovníí síla, mají strategické zdroje atd. U nich to dává smysl. Evropa nemá ani levnou pracovní sílu, ani levné energie, ani strategické zdroje.
Otázka zní, proč si Čína dobrovolně zvolila elektromobilitu, když mohla "krást" evropské know-how v oblasti spalovacích motorů, to by pro ní přece bylo jednodušší, ne? Nebo klidně mohla i koupit licence na staré dobré nezničitelné několikalitrové dieselové motory, a poctivé benzinové výkonné atmosféry, ty evropským automobilkám jsou v dnešní době úplně k prdu a aspoň by na tom trhly. Proč se rozhodla právě pro elektromobilitu, když tam žádné zelené evropské mozky nemá?
Není to třeba tím, že v tom prostě vidí budoucnost?
Proč by dělali spalovací motory, kde vývoj v Evropě byl již míle před němi a nedohnali by to, tak raději otočili kormidlem směr elektromobilita, kde mají pod kontrolou většinu potřebných zdrojů k výrobě baterií? Nevím jak jinak to vysvětlit, snad nemáte problém porozumět psanému textu.
A to mi vysvětlete, proč je Čína v elektromobilitě o parník před Evropou, když tam tu zlou zelenou demagogickou EU nemají, a že je dlouhodobě největší znečišťovatel planety, jí taky nijak extrémně žíly netrhá?
To je úplně jednoduché, v Číně evropské automobilky, aby zde mohly prodávat, tak postavily svoje závody, tyto automobilky naučily čínský lid postavit dobrý vůz, čína toto know how převzala a protože ovládá většinu (prakticky skoro všechny) potřebné zdroje, tak pro ně výroba bateriových článků nepředstavuje takový problém a vedení Číny se rozhodlo do tohoto směru napumpovat obrovské peníze a určily směr a budoucnost čínské automobilové produkce. Evropa tyto potřebné zdroje nemá a závislosti na Číně se nezbaví, ba naopak.
Druhá strana mince - Čína doteď neumí tak dobře postavit auto s vnitřním spalováním, jako evropské automobilky, proto vsadili vše na elektromobilitu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mám jinou práci, která mě baví a navíc i živí. Nemám potřebu dělat prodejce. Prostě jsem s tím autem byl 2 týdny v Chorvatsku a i bez dobíjení v místě ubytování normálně fungoval a najezdil po okolí stovky kilometrů. Nebaví mne jen válet se u moře. A úplně stejně můžou fungovat i ostatní.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
"a i bez dobíjení v místě ubytování normálně fungoval a najezdil po okolí stovky kilometrů."
Řekněte ale i to B - mému dobíjení EV jsem musel přizpůsobit kompletně můj itinerář ! ☺
2 odpovědi