Jdu do obchodu, abych se třeba i usmála na prodavačku, pokladní a prohodila pár slov a nedělala práci za někoho jiného, když ceny práce platím v cenách za zboží! Takže žádné samoobslužné kasy nepoužívám, je to naprosté odosobnění. A když je fronta, zajdu si za vedením, ať laskavě otevřou druhou pokladnu. Nikdy se mi nestalo, že by jí neotevřeli. A dělám to i z jednoho prostého důvodu, nadnárodní společnosti u nás mají takové zisky, které vyvádí ven z ČR, že si mohou dovolit mít dostatek personálu. Ono stačí, že tam nezakopnete o nikoho, kdo by vám s čímkoli poradil.
a já jdu do obchodu nakoupit a né si povídat s prodavačkou 😄
Mě vadí že ve snaze být " světoví" jdeme do extrému. Normální by bylo, kdyby v obchodě byly k dispozici i kasy s obsluhou pro větší nákupy, alkohol a zákazníky bez brýlí a samoobslužné pro menší a jednoduché nákupy. Ale u nás některé obchody vymýšlejí situace, jak paní popsala. Já jsem zas litovala pokladní v Bille, kde mají jiné slevy zákazníci s věrnostní kartou a jiné s aplikací a na další slevy musí mít nasbírané nějaké body. Zákazník se pak dožaduje slevy, na kterou nemá nárok a pokladní to musí vysvětlovat, místo aby markovala.
k samoobslužné pokladně chodím i s velkým nákupem, většina velkých obchodů už nabízí možnost skenování zboží už během nákupu ... pak jen příjdu k pokladně, načtu QR kód, zaplatím a jdu ... občas se stane, že musím přivolat obsluhu, ale to je většinou když kupuju něco co podléhá kontrole věku (alkohol, dezinfekce atd....), ale s tím nemám problém ....
a to já na samoobslužné chodím a velmi ráda ! A ještě lepší je, kdyź si můžu zboží před vložením do vozíku naskenovat ... pak jen příjdu k pokladně, načtu kód a tradá .... žádné velké čekání ve frontě a opětovné vykládání nákupu na pás a pak zase zpátky .... děkuji, samooblužka mi naprosto vyhovuje ....
Samozřejmě...lidi ty psy vyšlechtili a tedˇby je nejradši zabíjeli...hnus...když si s ním neví rady,tak ho má pořádně zabezpečit nbo předat výcvikářům....
jenže je bohužel taky pravda, že někdy je pes "člověkem tak zmršený", źe ani nejzkušenější cvičitel si s ním tak úplně neví rady .... ale opět jsme u toho, že primárně byla chyba v člověku ....
OK, nemají to lehké, ale když už někdo na něco upozorňuje, tak by se tomu měli začít věnovat. Celkově násilí v rodině se těžko u malých dětí odhaluje. Tady ale otec apeloval na důkladnou kontrolu, měl i důkazy a k čemu mu to bylo. Děti museli ze školy odvézt do nemocnice. Jasné pochybení OSPOD.
taky máme bohužel negativní zkušenost s OSPODEM. Naštěstí to v tomto připadě nebylo tak závažné týrání, ale "jen" zanedbání péče .... opakovaně jsme urgovali, dodávali důkazy nejčastěji v podobě fotografií, vyzývali ať s tím něco konečně udělají .... a reakce? My máme vypracovaný plán pro matku, který po roce přehodnotíme ... a hotovo, vyřízeno ... a člověku z toho akorát spadne brada ....
64
Sledujících
1
Sleduje
64
Sledujících
1
Sleduje
Paní Kainová, ten článek má poukázat na to, že máme být na sebe slušnější!!!! Raději Vás na to upozorním, zřejmě jste nečetla pozorně. I mně se stalo, že jsem marně načítala aplikaci v Lidlu, už jsem z toho byla zpocená, nakonec pokladní přečetla čtečkou a ještě se mi omluvila, že je to nějak "zlobí". V jiném obchodě mne bohužel také napomínala, s tím, že to snad není problém, dejte to nahoru, dolů, doleva, doprava! No, už jsem z toho byla já zpocená. Řekla jsem jí, ať mi to tedy načte čtečkou a prý "jí to zdržuje".
Možná, jestli si to přečte nějaká prodavačka, která v tom vánočním frmolu, nemá empatii vůči zákazníkům, tak si to uvědomí, že lepší je rychle pomoci a budou spokojeni ona, kupující i fronta za ním. Přeji Vám moc hezké vánoční svátky.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
to, že bychom se k sobě měli chovat lépe / slušně je pravda... nicméně tady je „pranýřovaná" prodavačka...ale už se nikdo nezmiňuje o tom, že i nakupující by se měli chovat slušně. A že jsem nejednou byla svědkem toho jak jeden takový ehm. řval na prodavačku za pultem a přitom ona za to v dané situaci opravdu nemohla....
ale nejspíš o tom budu muset napsat nějaký článek.... 🙈