Směšně působí vaše snaha již asi šestým slohem shodit něčí práci, názor, to, že si dovoluje zapojit se ve svém volném čase do diskuze stejně, jako vy. Asi nějaký vnitřní problém, který za vás řešit nechci a ani nebudu. Přeji všem kolegům co nejméně podobných rodičů ve školním roce a dál už se zapojovat nebudu, sbohem.☺️
Já nenaříkam na málo času a na rozdíl od vás, jsem občasný diskutující, ale jak jsem psala je to vaše volba.Klidně to dělejte dál. 👋
Doporučuji trochu zapřemýšlet a možná přijdete na to, ze školní rok začíná až zítra, tudíž žádné děti doučovat ještě nepotřebují a mé děti ještě nemají kroužky a nepotřebuji se učit s nimi. Ale dobrý další pokus, jak druhého ponížit.🫶
Takže takto plýtváte drahocenným časem jen o prázdninách? Já vás vůbec neponížila, jen jsem si dovolila mít svůj názor, který se vám nelíbí. Můžu mít vlastní názor, i když se vám evidentně nelíbí? To že hodně času strávíte na diskuzích je holý fakt, který s ponižováním nemá nic společného. Bere vám to hodně času a energii ať je to kdykoliv a je to vaše volba, ale když pak vysvětlujete paní, že na doučování nemáte čas ani energii, tak to v tomto kontextu působí směšně. Nejspíš vás to víc naplňuje než doučování a to já respektuji.
Ne vzdělávání, ale veškeré vzdělávání, to je podstatný rozdíl. Možná jsem to hůř napsala, možná jste to hůř pochopila a okamžitě začala s vysmechem a narážkami. Bez spolupráce rodiče a jeho zájmu o dítě (právě stylem „učit má učitel a rodič nemusí nic "), je to prostě marný. A nezlobte se, asi jsem vyčerpala možnosti, jak vám to slušně vysvětlit, a dále asi nehodlám konverzovat s takovou osobou. Mějte se.
Je zvláštní, že nemáte čas na doučování dětí, protože se prý potřebujete věnovat rodině, ale na sáhodlouhé diskuze čas máte. Čas který věnujete diskuzím na seznamu dejte radši rodině nebo popřemýšlejte o tom doučování. Bylo by to smysluplnější než psát blbosti do diskuzí. Mějte se krásně.
Opět další narážky? Už vidím, jak mi tohle rodič říká a zároveň dodává, že přece nemůžu mít dobré vztahy s dětmi a rodiči.😀😀😀 Obecně je prostě 25+ dětí ve třídě na nějakou individuální práci nesmysl, to vám řekne každý učitel. I to, že na úkor slabších žáků musí často zanedbávat ty silnější. A že krom školy musí na vzdělání dohlédnout a dítěti se věnovat i rodič, to vám přijde divné? Učitel těžko zachrání vzdělání dítěte, jehož rodiče na to kašlou a s dítětem absolutně nic nedělají...
Mně přijde divné, když učitelka napíše, že vzdělávání dětí není její povinnost. Aspoň si přečtěte, co jste napsala za blbost a zkuste se nad tím zamyslet. Problém některých učitelů, furt naříkáte, jak nic není ideální." Rodiče nejsou ideální, děti nejsou ideální, počet dětí ve třídě není ideální........." A nezapomeňte mně dát za můj názor výsměšného chechtolína. Moc mě to pobavilo, i když je to vlastně smutné. Od učitele (inteligence národa) bych takovou dětinskost nečekala.
Děkuji za zhodnocení mé práce, aniž byste o ní cokoli věděla, s tímto postojem a odvahou někoho hodnotit kritizujete jiného, že nebude mít dobré vztahy?😀 To je opravdu úsměvná demagogie. Já dobré vztahy mám jak s dětmi, tak s rodiči. Nahoře jsem se zcela normálně snažila vysvětlit, jak to ve škole chodí, no, prý jsou to výmluvy. Nevidím tak nikde důvod být milá ani na zmíněnou paní, ani na vás.😁
Ale vždyť jste to napsala sama nahoře, že vaší povinností není vzdělávat a že to je na rodičích. A koho umíte učit? Kolik dětí byste chtěla mít ve třídě, třeba deset snaživých a hodných jedničkářek? To byste zvládla? Asi ano, protože učit jedničkáře umí každý. Lakmusový papírek kvalitního učitele jsou vždycky ty méně nadané děti a vy sama na sebe píšete, že to nezvládáte a já vám to věřím, protože tato práce vyžaduje talent a bez talentu to jde těžko.
Z jakého důvodu? Že učitel vše neodkýve a dovolí si mít vlastní názor? Nebo, že požaduje po rodiči tu zcela základní věc, aby se věnoval svému dítěti? Pokud mi někdo tvrdí, že ve třídě se normálně zvládne 25 dětí a když ne, tak rodič prostě nemá čas a učiteli, udělej doučko na úkor vlastní rodiny a nevymlouvej se, tak pak ano, vztahy dobré nebudou, to sorry.🙈
S tímto postojem nikdy nebudete mít dobré vztahy s rodičem a ani s dětmi. Učitele nemůže dělat kdekdo, bohužel ho kdekdo dělá a vy jste ten kdekdo.
Ano, jsou to hodiny času, které pedagog místo vlastním dětem věnuje dětem cizím. Když nemá čas vlastní rodič, tak je chudák, ale učitel hledá výmluvy.😀 To je pokrytectví level 99.😄 Nehledejte výmluvy a věnujte se vlastním dětem, které jste si dobrovolně udělali, vyřešeno.☺️
Vy jste zářný příklad, proč jsou vztahy mezi rodičem a učitelem na bodě mrazu. Vyřešeno😉
předpokládám, že u brouzdaliště s dětmi sedí rodič. I v brouzdališti se dítě může utopit.
Nevím co tím chcete říct, jestli chcete jen oponovat, ale samozřejmě že i u brouzdaliště sedí rodič a dohlíží. Já jsem nikde nepsala, že brouzdaliště nepotřebuje dohled, ale hluboký bazén je větší riziko. Navíc každý kdo hlídá malé dítě na koupališti nedejbože dvě malé ví, že přes veškerý dohled se vám v davu dětí to vaše dítko ztratí velmi lehce.
Já nic takového na koupalištích nepozoruji. Rodiče malých dětí si opravdu hlídají. Někdy je problém a mně osobně se to párkrát stalo, že v mumraji dětí se mně dítko opravdu ztratilo, a to jsem na žádném mobilu nebyla. Je rozdíl malý bazén a velké koupaliště, kde je hlava na hlavě. U malého bazénu máte větší přehled. Co mně vadí na některých koupalištích, že brouzdaliště je hned vedle hlubokého bazénu bez žádné fyzické zábrany, a to pak může být velmi rychlé, protože děti v brouzdališti žádné plavecké pomůcky nemají, přejdou pár kroků a spadnou do hlubokého bazénu. S tím by architekti taky měli pracovat.
Na to jsem již odpovídal, byť někomu jinému. Zaměstnavatel mě zcela legitimně omezoval 8 hodin denně, kdy jasně prohlásil, že nesmím u sebe mít nejen mobil, ale ani svoje pití, jídlo, případně cigarety (pokud bych byl kuřák), soukromý diář, ale dokonce ani léky!
Pokud měl někdo pravidelně brát léky, musel vždy na danou dobu opustit pracoviště a poté si danou dobu napracovat.
Je to ten samý princip a zcela odlišný od toho, který jste popsala. Navíc Vámi uvedený příklad je zcela chybný! Nesmíte zapomenout napsat "přijde někdo, kdo má legitimní právo toto vyžadovat!"
Pokud jsem vlastníkem nemovitosti, která je např. kulturní památkou a já žádám na její opravy peníze od státu, může mi stát sjednat podmínky a prostor, ve kterém smím svobodně fungovat jako domácnost. Nebo jinak. Pokud jsem vlastníkem objektu, kde jsou umístěna zařízení někoho jiného (např. České Radiotelekomunikace) a s tímto břemenem jsem nemovitost kupoval, byť břemeno není zapsáno v katastru, taktéž jsem povinen strpět to, že mi lezou po baráku cizí lidi, kteří zajišťují servis.
Pokud jste vlastníkem pozemku, kde vedou veřejné sítě, byť věcná břemena nejsou zapsána v katastru, jste povinna strpět omezení vlastnického práva, včetně faktu, že mohou kdykoliv přijít a provést výkopové práce, že nesmíte v blízkosti vedení nic umisťovat a stavět (např. bazén klidně rozbijí bez náhrady, pokud zasahuje do ochranného pásma). Dokonce v takovém případě musíte strpět i to, že nesmí být pozemek oplocený, respektive musí v daném prostoru být kdykoliv přístupný bez uzamykatelných bran a vrátek
Máte to hodně popletený. Jestliže si zaměstnanec nechá líbit takový diktát je to smutné, ale není žalobce není soudce. Já znám zaměstnavatele, který z takového nesmyslu musel vycouvat pod tlakem výpovědí a i právník mu vysvětlil, že nema pravdu. Vše ostatní jsou nesmyslné argumenty. Když se proti této oslovině rodiče postaví, třeba i s pravníkem za zády budou to muset zrušit. Škola není žádné nápravné zařízení s buzerací bachařů, ale služba a podle toho by se měla škola i zřizovatel chovat. Co vám dělal zaměstnavatel legitimní nebylo, stačí pár vypovědí klíčových zaměstnanců a je vše jinak, ale musí přijit tlak a nenechat si kálet na hlavu.
Krásně jste si odpověděla svým vlastním výrokem "Škola může omezit používání, ale ne vlastnictví".
Vlastnické právo tímto krokem není nijak omezeno. Pouze je zajištěna ochrana zařízení v době, kdy je děti nesmí mít u sebe. Škola to může vyjádřit ještě jednodušeji "Vstup do školy s nepovolenými elektronický zařízeními ZAKÁZÁN". No a pak ať rodiče řeší sami, kam dítě před školou odloží mobil, diktafon, tablet, či jiné zařízení.
Škola pouze na své riziko nabídla schránku k úschově. Dítě, které dodržuje nařízení, tedy do školy nechodí s mobilem takovou schránku tedy využívat nemusí.
Nesmíme se pouze ohánět tím, co si myslíme, že je v náš prospěch. Naše práva končí tam, kde začínají práva druhých. To je základní princip demokracie. Pokud tedy chceme pro děti řádný vzdělávací systém, musíme brát v potaz i to, že pedagogové chtějí mít ve třídě soustředěné děti, nikoliv bandu rozjívených gamblerů, yutuberů a dalších mobilních spratků.
A pokud by jste chtěla právní analýzu, tak mi věřte, že každý student druhého ročníku práv Vám odpoví stejně jako já.
Omezení vlastnického práva znamená, že někomu pro jeho společenské postavení, rasu, národnost, náboženské vyznání, politické smýšlení, či jiný segregovaný důvod znemožníte nabití movité, či nemovité věci. Nicméně stát má možnost omezit nabití takové věci plošně, pokud je to nezbytné k zajištění bezpečnosti státu atd.
Omezení užívání vlastněné věci v konkrétním prostoru je vždy na zvážení konkrétní instituce. Jako Vy máte plné právo omezit kouření ve Vaší domácnosti. Přesto se nejedná o omezování osobní svobody.
No samozřejmě, že je to omezení vlastnického práva, i když přechodně. Příklad máte nemovitost, je vaše, ale někdo přijde a řekne, že třeba na 8 hodin denně ji někomu předáte a nebude v ní moct být. Úplně stejný. Obhajujete neobhajitelný, ale v jednom máte pravdu, moje svoboda končí tam, kde začíná svoboda jiného. Můj mobil v schovaný v aktovce nikoho neomezuje, ale omezuje mě člověk, který tvrdí, že jí tam mít nesmím. To už není svoboda ale diktát. Jinak nevím jak by se vám líbilo, kdyby vás zaměstnavatel omezoval, třeba o obědové přestávce, že nemůžete telefonovat s manželkou, protože stejně řešíte nepodstatné věci a ona nato nemá právo. Asi byste mu řekl "co je vám do toho, já se svou ženou můžu řešit co chci." To je tak jen k té zapomenuté svačině. Ať si matka řeší o přestávce po telefonu s dítětem co chce. Tomuto se říká svoboda.
Omlouvám se, ale v tomto s Vámi nemohu souhlasit zcela v ničem. Školní řád může zcela zákonně zakázat vstup do školního zařízení s jakýmkoliv zařízením, které není třeba k výuce. Proto může nabídnout možnost, že tato zařízení bezpečně uloží (jako máte schránky v nákupáku, kde se tomu vůbec nedivíte). Pokud dojde k odcizení, nese plnou zodpovědnost škola. Rodiče bohužel soudní nejsou, a proto se domáhají svých práv tam, kde se jim žádná práva nezakládají. Škola dává rodičům jasně definovaná práva, a to spojená s informovaností o stavu a formě výuky jejich dítěte.
Vše ostatní je o obyčejné lidské slušnosti (v tomto bodě jsem bohužel nic o právu dítěte na permanentní kontakt s rodičem nezaregistroval).
Jako dítě nemá automatické právo kontrolovat Vás, tak Vám se automaticky nezakládá právo omezovat výuku dítěte tím, že se budete doptávat, zda má svačinu, pantofle, kecky na tělocvik, štětce na výtvarku a tak. To si máte zkontrolovat doma, nikoliv v průběhu výuky, kdy má pedagog zase právo vykonávat svoji práci!
Je to přímo v rozporu s Listinou zakladních práv a svobod. Konkretně članek 11 odstavec 1. Škola může omezit používání ale né vlastnictví. To je zákon. Pravník by tento školní řád rozcupoval. Škola musí dodržovat zákon ČR. Už jsem toto kdysi řešila.
Upozorňuji, že škola se vstupem dítěte do školy přebírá veškerou zodpovědnost za dítě, ale i za vše, co si sebou přinese, tedy aktuálně má částečnou zodpovědnost i za ten mobil! Takže si rodiče mohou vybrat.
A) plošný zákaz mobilů a obdobných zařízení na půdě školy a ať si úschovu mimo školu řeší rodiče
B) úschovu zařízení ve škole, kde učitel převezme a zase předá zařízení.
U obou variant si pak může škola nad ztraceným zařízením, které nebylo řádně uzamčeno u pedagoga, umýt ruce a říci, že nemělo na půdě školy co dělat a rodiče, ať si to po výuce vyřídí se svou ratolestí a PČR jak chtějí.
Školní řád není nadřazen zákonům ČR. Ředitel si může určovat co v řádu bude, ale musí to být v souladu se zákony ČR, a toto to určitě není. Když budou rodiče hodně tlačit, budou to muset zrušit. A v tomto případě budou mít odpovědnost. V extremním případě to může někdo vyhodnotit jako krádež a poslat do školy policii, ale to určitě soudný rodič neudělá, i když škola v tomto případě soudná není.
Nejsem odborník. Může mi někdo vysvětlit jak je možné, že jedním potrubím ropovodu Družba z Ukrajiny do Maďarska a Slovenska ruská ropa nejde a k nám normálně jde?
Chat GPT mně napsal, že jestli nebudou mít ropu Slováci z ropovodu Družba, tak jí nebudem mít ani my. Ale třeba se chat GPT plete, doufám.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Stačí si prohlédnout pár FB profilů těchto popíračů povodně a uvidíte, že autor článku má pravdu.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ale to já vůbec nepopírám, jestli jste četl dokonce. Pravdu má o tom žádná. Tito lidí tady byli vždy a vždy budou, ale míchat je dohromady s lidmi co mají jen jiný politický názor než je hlavní proud je zneužívání situace k politickým bojům.