Až se naučíte číst, tak si přečtěte ten článek znovu ... jasně tam píší, že pro snížení identifikace dělají motorkáři cokoli, přelepují číslice, značky zapasované v zadním blatníku, šrouby v číslech a písmenech ... kamery nepomohou.
A když se bude honit Ferrari s motorkou v běžném provozu jak to asi dopadne?Velký průšvih pro ostatní účastníky provozu.Tohle není Kobra 11
Pokud by to byl lístek prodaný fyzicky, tak pochopitelně, ostatní jsou kopie. Což už se ale dneska prakticky nedělá, na šampionát možná ani lístky ve fyzické podobě nešlo koupit. Nevím přesně, jestli byla šance nechat si lístky vytisknout od Ticketportalu nebo Ticketmasteru jako fyzické, ale běžně se to rozhodně nedělá. Ale vytisknete-li nebo např. mailem pošlete vytupenku x krát, tak z toho originál a kopii prostě nevykřešete. Všechno jsou stejné originály, jenom na akci projde ten, kdo ho předloží čtečkám v hale jako první. Je pravda, že na spoustě akcí se kontrola eticketů dělá jen pohledem nebo natržením papíru, ale to jaksi u akce v O2 areně nelze očekávat 😄 .
Ok,diky
Nekde to tak byt muze, nekde bude treba 50%. Ty stanice se usporama h rozsahu daji stavet levne a diky rizeni vykonu to nezpusobi pad site. Podobne se pocita i dnes s tim, ze sit proste neni vytizena na 100% kapacity zakladnich prvku. Elektronika parkoviste si to v zavislosti na poptavce a moznostech site odridi. Presne tohle ted resi v PRE.
No já se ptám na variantu kde to tak nebude,takže po nabití auta budu muset uvolnit místo dalšímu, takže v noci přeparkovat a co když na jednu nabíječku bude čekat víc aut?
Ono to vlastně není vůbec složité. Po Evropě to už funguje a u nás instaluje první nabíječky na sídlištích třeba Brno. Zatím je to vždy jeden sloupek pro dvě auta s přípravou na rozšíření.
Reálně prostě zaparkujete, máte v autě (v pohodě přes mobil) nastaveno v kolik plánujete odjet s jakým nabitím a auto se Vám nabije. Zároveň když bude aut víc, tak soustava nabíječek na sídlištním parkovišti bude mít v jednom rohu krabici s dynamickým řízením výkonu a tedy se rozpustí výkon postupně na celou noc. Reálně lidi jezdí jen 15-30 km za den, takže těch kWh tolik nepotřebují. Dokonce se dá uvažovat o nádstavbě a o vybírání si tarifu nabíjení podle toho, jestli na té AC nabíječčce potřebujete auto nabít prioritně anebo Vám to stačí až ráno. Nic z toho nejsou nové technologie, všechno existuje.
A jak to udělám na tom parkovišti na sídlišti když budu chtít zaparkovat na celou noc a nabít si auto?Nebude se mi v noci po nabití auta někam přeparkovat a hledat volné místo.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
A teď, jako členové NATO, na žádné šachovnici nejsme?
6 odpovědí
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Raději být na šachovnici NATO,než na té ruské