A kolik by ten příplatek k těm 100 papouchům, které mají měsíčně být??. Piloti si zřejmě neváží své velmi dobré a velmi dobře placené práce....A Smartwings?? Nízkonákladovka, kde nejmladší letadlo nejde pod 15 let a ceny letenek se rovnají skoro Emirates. To už je na tom lépe i Ryanair a Wizzair.
Mluv čemu rozumíš.plat pilota je 65 tisíc. Kapitán 90 000 Kč. Nejmladší letadlo jisté není 15 let staré , ale necelý rok - 737 800 max!! Cena letenek závisí jen na vzdálenosti destinace a poptávce.
Přesně tak, držet energeticky náročnou výrobu v místech, kam se musí vše dovážet se nevyplatí. Stejně by to tak skončilo.
Jenom se zeptám. TŽ si těží rudu? Nebo uhlí? Polské hutě blízko hranic z ČR mají vlastní rudu? Uhlí? Napovím. Ne přesně stejná situace jako v Liberty. Akorát chytřejší vedení. Ano žádná vláda za tohle nemůže.
Czech Airlines Handlingu zastupujeme členy, jakou jsou například pozice nakládání letadel, Ramp Control, Load Control, Úklid letadel nebo Kontaktní Centrum. Budu se snažit s kolegy i z dalších odborových organizací, aby jim odměna byla vyplacena. Zatím to jisté není.
Takže všechen bordel vznikl proto, že letadla nejsou naložená, vyložená, lidé čekají hodiny na kufry a toto vše dělá Handling!!! A ti nedostanou ASI odměnu??? Takže ti co nejvíc dřou a záleží na nich jestli je letadlo naložené a odbavené, tak ti ostrouhají???? Tvl tak to mi ho..... takže odměnu dostanou zase jen ti co P..U dělají... to je jenom snad legrace, nebo apríl přece není.. nebo nevím..
10.000,- Kč letní prémie v září? Za co? Vždyť personál letiště nesáhne na práci jak je rok dlouhej. Hasiči se povalují v hangáru a jednou za rok postaví slavobránu. Policajti párkrát za rok vyvenčí po hale vlčáka, zdravotní personál nemá za mák práce a tak popíjí po saloncích, a těch pak dovolenkovej kufrů, který musí brigádnici složit z pásu na pás, nestojí za řeč. Nechápu, za co se na letišti stávkuje? Letadla snad řídí piloti? Nebo brigádnici?
Až na ten závěr fakt napsal ten o^el pravdu. Handling maká na 100% a jsou špatně placený. A tech kufru i mimo sezonu je hodně. Ale podnikoví hasiči a policajti 95% roku fakt nic nedělají. Zdravotníci zasahují více. Jelikož opravdu dost lidí ti létání nedává. Nebo kolikrát si myslíte že je stav nouze za rok, kdy je třeba zásahu hasičů. Ti jenom většinou udržují techniku a sebe v pohotovosti. Policajti???? Tak to už vůbec nechápu. Letiště projíždějí 24 hodin denně OLáci a hlídají. Bengáči max vyjedou když na vyvedení neposlušneho pasažera nestačí postupně letuška/agent/olák, ale ti ví že se snažit nemusí jelikož je tam PČR.
Hororovy? Aha uhorkova sezona uz viem.
No tak to pilot prilis skoro zdvihol a skrtol si.
Vzapeti sme sa dozvedeli, ze piloti urobili to, co mali, skontrolovali stav lietadla, konzultovali s dispecermi a nakoniec sa vratili spat na letisko. Pasazieri pokracovali nahradnym lietadlom tak
"Vo co go"?
Aha jenom chytrá rádoby Slovena. Škrtnout letadlem o zem je velmi vážné pochybení a škody půjdou do milionů dolarů. Neřknuli, že to mohlo dopadnout hůř. Lepší se pistav k plotně a nekomentuj něco čemu nerozumíš
Pořád někdo namítá co s tím má vláda společné.. Někdo to ale opičákům prodal a kdo asi?
To ne pravda. Ale vláda prodala vůči státních podniků. Bohužel tady jde o soukromniky a to prostě dovedli tam kam chtěli. Proč by stát měl něco sanovat? Bohužel, lidi ať si najdou práci a rozprodejem huti ať se zaplatí dluhy. Nicméně nouzi v Moravskoslezském kraji asi nikdo netrpí, když měsíc zpět v referendu odmítli GIGAFACTORY.. být státem, tak tam nepošlu ani korunu.
Já tam makal od 1990 do 2018 kdy jsem odešel poté co Guptík koupil huť bez energetiky. To byl jasný signál, že to opičák nemyslel s huti vážně. Bez vlastní elektrárny to byl počátek definitivniho konce. Prožil jsem v huti skoro 30 let a vždy všichni (Mittal, Gupta) jen slibovali investice. Hlavně pořád oba měli plnou tlamu nové ocelarny, jelikož tandemova byla již a je za svou životnosti. Nikdo nikdy sliby nedodržel. Investice Mittala byla vždy taková, na co si huť sama vydělala. Za Gupťaka ŽADNÁ významná. Nicméně minulý rok, když odstavili vysokou pec do teplého útlumu na 3 týdny, jsem věděl že je definitivní konec. Znalí provozu vysoké pece ví, jak těžce a kolik milionů stojí rozfoukáni takového kolosu. Jak dostává záhul životní prostředí, když se surový plyn fouká přes klapy do vzduchu. Pokud se oecidstavuje na delší dobu jak měsíc, musí se sfoukat až na dno, jinak po měsíci je konec. Kostra koksu vyhoří a spodek pece zatuhne. Jinými slovy Vysoká pec je v tento moment odepsana a škody jdou do stovek milionů. Mají ještě 2 pece, ale jestli jsou provozuschopné pochybuji. Opravy prázdných pecí jsou okolo 2 miliard...
Nicméně to je ta prvovýroba. Ta je odepsana, nevím kdo by nasypal miliardy do koksovny a vysokých peci. Co druhovyroba? Tak to jsme viděli u Vítkovic. Takzvaný Evraz. Po odstavení peci, se vozily tkzv. bramy s UA. Ale v momentě kdy.se zahřály na předepsanou teplotu a hodily na.válcovací stolici, tak se každá druhá roztrhla Ukrajinci prostě neuměli vyhovět požadavkům Čechů co se týče kvality. Tak se začaly vozit bramy z Brazílie a jiných států ale ta kvalita taky nic moc a cena za dopravu šílená. Tak se válcuje stále z těch UA. Teď jak je.válka nevím jestli se něco odtamtud vozí. Vím že Evraz je zase na mizině.. takže nějak.tak dopadne druhovýroba v LIBERTY. Agonie a následná smrt...
Zadarmo nikdo nepracuje. Ale za nekvalifikovanou praci, co zvladne cvičena opice, proste nikdonemuze chtít vysoký plat. A taky si uvedomte, že když jim zvysi plat, aniž by to odpovídalo hodnotě odvedené prace, budou se muset razantně zvednout letištní poplatky a tedy i cena letenek, tedy i celé dovolené.
Změň prášky. Vidíš to, pár cvičených opic nasralo 2000 lidí. Doufám že jsi byla mezi nimi. Pokud nemáš na to létat tak choď pěšky. Abys letěla za dvojku někde na dovču, nemůžeš chtít aby jiní makali za polévku
Naprosto nechápu a nerozumím stávce a podobným odborářským vyděračským praktikám. Ti lidé tu práci dělají dobrovolně, za podmínek, které znali při podpisu smlouvy. Nikdo tam není povinně, z donucení a za trest, pokud se jim tam nelíbí, mohou jít jinam.
Petružálku ANO. Ale při podpisu nevěděli, že budou dělat práci za 3 jiné..
Devadesát % tuto práci dělaji cizinci, ty zaměstnávají agentury. Jsou vděční za jakoukoliv praci. Neřeší přescasy. 170 korun na hodinu je výsměch za tu praci. Ono naložit na vozik X kusu kufru a opět je vyložit není žádná hytparada. Je to kolik tun. Argumetace ze strany letiště, že nejsou lidi, ať vyhazi ten nadpocetnej managment z kanclu na plac a bude lidí jako mraků.
Proč lžeš? U CASH nebo Menzies není jediný cizinec. Tedy bez českého občanství. Žádný cizinec se tam nemůže dostat bez lustrace. Maximálně na GUIDE , pokud víš co to znamená. A ten má jen 10 až max 30 vstupu na rok a musí mít trvale přidělenoho zaměstnance na HPP nebo DÇP.
Já jsem přímo od zdroje a Manda napsal pravdu. Tak nevím procento letů oproti predkovidové době, ale jak CASH, tak MENZIES jsou na tom se zaměstnanci bídně. U menzies to nebije do očí, jelikož neobsahují "koupací" letadla d výjimkou jedné antálye což jsou myslím 4 lety denně momentálně. Jinak one společnosti jsou drženy nad vodou brigádníky, ale ti jak vidí co za šílenosti se děje hlavně v létě, nezřídka končí po první směně. Znám pripad, kdy po prvním kufru....
Jste trochu na rozpacích, viďte pane Kovanda. Na jedné straně bezmezná láska a důvěra k panu Jezulátkovi co vyrábí mléko ze žaludku a staví imaginární dálnice a stadiony jen to fikne a na druhé straně realita, necelých 20 000,- hrubého v drůbežárnách Brno - Modřice. Ten inzerát jsme tady všichni viděli. A to už je hodně i na takového věrného ANO bojovníka jako jste vy, že?
Pořád lepší ANO bojovník než FIALOVÝ poma.enec, pardon spletenc.. :)
Ano, za 4 roky bude tomu 200 let, kdy byl založen první hutnícký podnik v bývalých zemích Koruny České. V roce 1828 byly založeny Vítkovické železárny, v roce 1833 Karlova huť (Válcovny plechu, nyní GO Steel) a v roce 1836 TŽ. Do hutníctví patří i jiné výrobní postupy, takže hutnícký proces si nesmíte spojovat pouze s vysokými pecemi. Před jejich vynálezem se surové železo vyrábělo i jiným primitivnějším způsobem. První vysoká pec nebyla zapálena v 60 létech 19. století, ale v roce 1836 ve Vítkovických. Jako palivo se ještě nepoužíval koks, ale dřevěné uhlí. Takže 4 roky do dvoustovky zase nejsou tak moc.
Já mluvím o Nové huti klementa Gottwalda, Nové huti, ispatu, Mittalu, liberty. Článek je také o tomto podniku. Já tam makal 31 let. Bůh mě osvítil a šel jsem před 10 lety pryč.
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Vám půjčili v ústavu mobil? To musíte mít velké známosti 😡
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dělal jste v huti?
1 odpověď