..pojede tam nějakej hňup 80 a všichni za ním si můžou dat chrupku protože devadesát pětkou ho v rozumné chvíli nikdo nepředjede a bude se muset všude změnit pracovní a otvírací doba protože takových couralů víc ,tak den Němci stráví na silnici..je vidět že v každým státě se najde několik opičáků co řeší věci fádní a zbytečný místo problémů které dennodenně ničí lidem život ,jen aby ta banda darmošlapů vykazovala nějakou činnost za nemálo peněz daňových poplatníků..
Sice žiju na jižní Moravě ale několikrát jsem přez Budějovice jel a myslím si že to pro místní musí být dar z nebe ,nakonec nikdy nevím kdy tama budu potřebovat jet zase takže za takové projekty palec nahoru ,škoda jen že většina peněz doteče z Prahy max. někam na Vysočinu a konec ,tady skoro na jihu se pomalu doplácává D55 ,v Brně se dokončuje do nedohledna obchvat kterej stejně povede klikatě přez město a na Svitavy se tahne okrska z dob kdy tama jelo akorát padesát stejšnů a deset tater za den .Když srovnám kvalitu ,technické provedení a množství nových silnic a obchvatů kolem každé větší dědiny v Čechách ,tak na Moravě si připadám jak v polovině osmdesátých let..
Neznám konstrukcí toho motoru, ale docela by mě zajímalo co dělá olejové čerpadlo v tomto náklonu.
Má to plochý kryt klikové skříně a teprve pod ním je menší hranatá plechová olejová nádrž se sacím košem právě kvůli přelívání velkého objemu oleje ,kdy by bylo čerpadlo na suchu , naopak v malé nádržce je koš ponořen prakticky pořád ,říká se tomu suché mazání ,mají to i některé závodní motory ,tam je to proto aby množství oleje ve vaně se vlivem naklánění neodlil a při vysokých otáčkách hustota oleje nezničila kliku a písty ,je tam čerpadlo které jednak tlakuje a zároveň odsává z různých částí motoru olej a tak to cirkuluje ,tohle měla tuším i java 500 ohc z 60 tých..
Německo není daleko ,tady se toho naši nejvyšší zaprodanci můžou chytnout hned .Němci jsou bytostně pedanti na všechno a v poslední době i magoři ,tam to má zrod ,a sem se tahle mentalita Němců ,Belgičanů nebo Britů kteří si skoro nedolijou bez servisu ani vodu do ostřikovače ,a taky jsem si nevšiml že by stáří auta třeba nad deset let mělo zásadní vliv na nehodovost ,spíš je to arogancí ,rychlostí v autě které neumí ovládat ,chlastem ,drogama nebo že prostě neumí řídit bez asistentů ,na to abych se udržel v pruhu nepotřebuju asistenta ,je to všechno jenom zaběhlej byznys zakrytej zase eko hovadinama a jak dál škubat lidi o prachy ..
Dám vám dobrou radu. Pokud nevyjdete s penězi, žádné auto si nekupujte, ani to 20 let staré. Auto je past na peníze. A pokud si ho koupíte, tak si nestěžujte.
..ále další podnikatel nebo šejdíř s prachama ,nebo jinej zvlášní oddíl ? Po těch svinstev co nám autority nastolují začíná mít problém vyjít s
prachama nebo koupit nové auto i ti jakože za vodou .Kdyby spousta lidí nejezdila do zaměstnání jen proto že nemají na auto nebo nesmí jet ve srarším ,tak nemáte co žrát..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Sice máme jen dvojkovou oktu 1.6 ale má 320 tis. s původní spojkou , při větších otáčkách řadím rychle, spojku vymačkávám krátce ,na N vykvaltuju bez vyšlapování spojky ,při řazení navrch nebo dolů držím otáčky tak aby byl co nejmenší rozdíl v otáčkách ozubených kol ,(nenechávám uplně spadnout otáčky) ,tak jezdím několik roků a zatím žádný prokluz nebo propadlej pedál..