Naopak, lidi se musej naucit do centra nejezdit a jezdit mhd. Praha se proste neda zpruchodnit pro pul milionu aut v ranni spicce ani kdybyste postavil magistraly 3
Jedu z Ml.Bol. a potřebuju na Letiště. vyzvednout rodiče a pak zpět domů. Doporučte cestu přes Prahu za méně než jednu hodinu ???
NEPOTŘEBUJU TU VAŠI MHD, ČI PID a pod.
Problém jsou mosty přes Vltavu.
Spočítejte je od Prahy na sever. Schválně kolik jich je a který můžu využít ??
Od jihu na sever:
-Tunel Blanka - O.K.
Takže každý kdo jede z Východu (D8,D10,D11) na západ (D6,D5,D4,R3) musí přes dva Pražské přejezdy Vltavy.
Jedinou vyjímkou je D1, která přes Vltavu nemusí a má obchvat na D4-D5-D6.
Máte to nějaký pomotaný. Jednak napětí a proudy nemáte úplně správně, je to cca 24 kV a 27 kA, za druhé to počítáte jako jednofázový stroj. Temelín je třífázový, takže celkem přibližně 1100 MVA.
Máte pravdu, neuvažoval jsem 3f zapojení. A abych neplácal nesmysly, tak jsem si našel skutečné hodnoty, Sdružené napětí 24kV, nominální fázový proud 26 726 A a výkon do sítě 1028MW. Chlazení Vodík-voda. Stejně je ten proud neskutečně velký.
Hezký den.
Jen doplním v rámci edukačního okénka, že běžně existují stroje, v nichž v rotoru vzniká elektřina. Jsou to stejnosměrné stroje (dynama), u nichž je buzení ve statoru. Ještě zamotanější je to u motorů s permanentními magnety, kde magnety mohou být jak součástí rotoru, tak statoru.
To samozřejmě není případ Temelína ani jiné elektrárny od dob světové války 🙂
Jen pro zajímavost napětí jednoho generátoru v Temelíně je 22000V a teče tam 24000A. Což je max.528MW. To by mě zajímalo jaká kotva by to na rotoru zvládla ???
Dobrý den pane Čumpelíku, zřejmě jste nepochopil výrok držel v kravatě ??? To je výrok, kdy někoho jednou rukou škrtíte a druhou rukou přitahováním zvyšujete tlak na krk (JUDO). Není to tak jednoduché jak to právníci posoudili. Cílem kravaty je silou toho druhého "uškrtit". 1. stupeň omdlení pro nedostatek kyslíku pro mozek. 2. stupeň zolmení vazu a tím pádem smrt. Z kravaty se velmi špatně dostává. Proto si nemyslím, že v tomto chvatu je větší zlo omráčení pěstí (BOX) , tak aby soupeř chvat uvolnil. Oba způsoby jsou chvaty bojového umění a oba mají úroveň poškodit (více. znehybnit) toho druhého. Proto by mělo být, že kdo začal ten je viník.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ale tak samozrejme ze jsou ridici kteri mhd jet nemohou. Co me chytate za slovo. Problem jsou ridici, kteri mhd jet mohou ale bechteji a ucpavaji prahu pro svou bezohlednou pohodlnost
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já jsem chtěl reagovat pouze na to, že je mnoho řidičů, kteří nechtějí zvyšovat dopravu v Praze, ale nic jiného jim nezbývá, než projet okolo Prahy, a to je ta chyba magistrátu a středočeského kraje, že nejsou kompletní okruhy Prahy, jako v jiných "Velkoměstech" Evropy, alespoň 3-proudé.
2 odpovědi