Efektivnější sice elektromotor je, ale i s nižší efektivitou na jednu plnou nádrž ujedu dal, než s elektroautem. Baterie jsou stále pomyslnou achylovkou této technologie
Spalovací auto je levnější než elektro a neztrácí tolik na hodnotě, to beru jako největší problém s jejich prodejem. Baterie nejsou takový problém, pokud se s nimi zachází rozumně. V mém případě je jednodušší připojit se doma nebo v práci k nabíječce, než jezdit na benzinku.
Je zajímavé, že se málokdy diskutuje závislost na palivech a to, jak se k nám dostávají. Je důvodem zavírání továren elektromobilita, nebo spíše dovoz levných čínských aut? Je logické, že s rostoucím tlakem na snižování emisí bude snaha o zvýšení účinnosti spalovacích motorů. Spalovací motory však nikdy nedosáhnou účinnosti elektromotorů.
Záleží jen na tom kolik času denně chcete do topení investovat. S kotlem na dřevo potřebujete mít i boiler na vodu, protože netopíte celý rok a to je veliký žrout elektriky. Navíc moderní tepelné čerpadlo má průměrnou účinnost 1:3. Pro mě je ideální kombinace tepelné čerpadlo a krb ve kterém zatopím, kdy chci.
Pokud se čistí město plechové fosilie tam nemají co dělat. Vše na videu jsou staré technologie, které se stejně brzy sestrotují. Ani jedno není elektrické.
Elektrické Multikáry mají taky, používají je hlavně centru, vypadají naprosto stejně jen mají v tomto počasí podstatnou nevýhodu, vydrží jezdit jen pár hodin. Zatím jsem lepší alternativu nikde neviděl.
Jak je možné, že žádnému z jeho příznivců nevadí, že nás zadlužil? Nemají děti? Během krize rozdává peníze důchodcům, kteří ke zlepšení rozpočtu nepomůžou. Na většině našeho území roste jeho řepka. Předražené biopalivo nám zvedá cenu pohonných hmot. Nemluvě o tom kolik vydělal miliard v jeho testovacích centrech. Tento člověk nepatří do vlády.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jsem rád, že studenti sledují politické dění a vyjadřují se k němu. Jde přece o jejich budoucnost.