Jsou to nenažranci. Úroveň mizerná, zavěrečky min. na 3x. To není jen osobními rodinná zkušenost. Je to už tzv. standart. Finanční provázanost komisařů a majitelů autoškol je už "legendární". "Vylití" u zkoušek za to, že v 50 jede moc pomalu (40), když nic jiného nemohli. A obrana proti tomu žádná.
Počet jízd nebo hodin praktické výuky je menší a menší. Parkování na všechny způsoby, jízda ve ztížených podmínkách atd. chybí úplně.
~40 vyučovacích hodin = 30 hodin
40000Kč = 30h + závěrečné zkoušky
To je hodinovka jak prase.
Nas.at!
Líbí se mi, jak někteří ví, jak to přesně po sekundách bylo. A řekl bych, že někteří na motorce ani neseděli.
Bylo někde napsáno, jak daleko za horizontem došlo ke střetu?
50km/h = ~ 13m/s
77km/h = ~ 22m/s
I když mohl zpomalovat, tak to je úplně jedno o kolik. U paní v tomto věku bych s vysokou pravděpodobností předpokládal špatný odhad vzdálenosti a rychlosti. A v jaké vzdálenosti od motocyklu zavelela k přechodu silnice?
Zavelela a děti poslechly. Poslednímu se to nezdálo. Bohužel.
Takže to mohla být správná a instinktivní reakce motocyklisty ve zlomcích vteřin objet je v protisměru. Intenzivně brzdit lze jen v přímém směru a při úhybném manévru už těžko. Pak by mohl srazit všechny.
Všem, co by nejraději viděli křížek se jménem motocyklisty, doporučuji vyzkoušet takové brzdění na jízdách někde v bezpečných podmínkách a po těchto zkušenostech se vyjadřujte k dané nehodě.
Postrádám pořád informaci, jestli to byla chyba lidská nebo techniky. Je známo u dlouhých nebo prudkých sjezdů, že brzdy někdy "trochu" zvadnou (u aut i motorek), brzdová kapalina zavaří díky dlouhému intenzivnímu brzdění. Jestli tohle byla příčina, výrobci to neradi uslyší.
Určitě by bylo lepší dávat dojezdy závodů do vhodnějšího terénu. Jak známo, zásadní změny se dějí až se něco stane.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jestli se toto v Německu ujme 🤣, tak u nás je (jako vždy) trumfnou povinným zablokováním zpátečky 😀.
Jen joke!🫣