Mně by zajímalo jak je možné, že když při rekonstrukci nádraží odstranili starý kontrolní systém a to při tom věděli, že nový ještě není funkční, jak to mohl vůbec někdo umožnit provozovat?
Protože si Správa Železnic ten předpis (SŽ D1) píše sama, a bohužel i takováto varianta, jako je v Pardubicích v současnosti, ten předpis umožňuje.....
Japonsko zprovoznilo vysokorychlostní železnici 20 let po prohrané válce. My sotva 100 let po vyhrané.
A první úsek Tokyo-Osaka (cca 500km) měli za 5 let od "ničeho".... od projektu.... výkupu pozemků... stavby tratě, vývoj a konstrukce vozidel... zabezpečovacího zařízení.... to vše za těch 5 let.... a tady..... 😢
Mnohé z korejských žen ani nemají pravidelně menstruaci. Podepisuje se na nich špatná výživa, podvýživa a nedostatečná lékařská péče. Žijí v naprosté bídě, pokud nepatří do té správné soudružské kasty. Často ani dítě nechtějí, protože mají strach, že by ho neuživily.
Furt lepší, než si "dělat" haranty jak na běžícím pásu bez jakéhokoliv strachu o uživení... Stát se přeci postará.... pokud se jedná o správnou kastu....
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
... to je ale hodně smutné zjištění, že vrcholní manažeři s astronomickým platem jsou tady vlastně k ničemu a všechno drží jen zaměstnanci se sotva průměrným platem... 🤔🤔
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Smutné to je, to máte pravdu... o to více, že je to realita...