Že to nezkusí na rakouské straně?
Bylo by to jednodušší.
Dostane legálně povolení, legálně zaplatí daně, nemusí nikoho podplácet, příjezdová cesta bude součástí projektu, rozhodně cílí na rakouskou klientelu.
Reklama na státní správu v obci v roli ochranitele občanů před zlým podnikatelem.
Vsázím 99 ku 1, že dostane co chce a na ohnutý paragraf se zapomene.
Pan prezident slíbil vyšetření kauz vzniklé na Hradě z minulého období.
Potom ticho po pěšině a přesně tam by se našlo mnoho milionů pro paní prezidentovou.
Protože se mu nedaří u Mynáře a spol, tak žádá podporu ze státních peněz.
Paní prezidentová by měla dostávat tabulkový plat za vykonanou činnost.
Hodit vše na chlapy, kteří mají radost ze závislé manželky je manipulace jako hrom.
Co udělal nebo co podpořil pan prezident v tomto státě aby i ostatní ženy po dobu mateřské mohly vykonávat činnost třeba jen na částečný úvazek a zbytek jim doplatil stát?
Proč žádá pro svou ženu víc?
Mateřská je pořádnou službou pro stát a mnoho žen živoří.
Pokud budu turista, jsou pro mě tyto informace zajímavé a nejlépe a nejlevněji si z placených dálnic tedy projedu Švýcarsko.
Jenže je tu ale, které změní tabulku od základu a vše je jinak díky silniční dani.
Nelze tedy souhlasit s autorem článku, že nejlépe jsou na tom Švýcaři.
40 CHF stojí dálniční známka + více jak 500 CHF stojí silniční daň ročně.Tedy cca14526 Kč.V přepočtu na plat by musela známka v Česku stát 3631 Kč aby cena byla srovnatelná.
Bartoš sice nezvládl digitalizaci, ale nezvládl by ji pravděpodobně nikdo a nevíme kolik ústupků musel Bartoš na doporučení dělat a vznikl paskvil.
Pokud někdo o někom řekne, že je jako dítě v mateřské školce , má velké problémy sám se sebou.
Pokud se podívám zpět od roku , 89 je úplně jedno, kdo je zrovna ve vládě a volby jsou jen divadlo.
Ze scenérií ve Švýcarsku skutečně padá brada, ale před návratem do Čech je optimální nakoupit si tady v supermarketu, to mně potom brada padá v Čechách.
Služby ve Švýcarsku jsou drahé, ale ne nezbytné.
Bydlení, tedy nájem a jídlo je velmi podobné cenám v Čechách podle lokality.
A nejen to, ostatní věci jako telefon, lednice, pračka apod. jsou tu ve Švýcarsku cenově výhodnější včetně měsíčního tarifu e-sim.
No a o kvalitě toho všeho se bavit asi nemusíme.
Je to také o mentalitě a pracovitosti.
Ano Švýcarsko je nádherná země a drahota je velmi relativní.
Cyklistka stihla odbočit na hlavní, ale řidič pod vlivem alkoholu špatně vyhodnotil situaci a ve snaze zabránit střetu přejel do protisměru, kde se již cyklistka nacházela.
Alkohol natolik zpomalil reakci, že kdyby neudělal nic, nestalo by se to.
Všeobecně člověk pod vlivem jakékoliv látky ovlivňující jeho reakce by měl dostat násobný trest.
Nedbalost není omluva.
Sledoval jsem dokument o schopnostech lidského mozku.
Vidíme co vidět chceme nebo předpokládáme co bychom vidět mohli.
Nevidíme co vidět nechceme nebo s čím nepočítáme.
Jinými slovy, když to nevidíme, neznamená to, že to tam není.
Jednoduše lze zapomenout na to, že existuje hlavní silnice pokud chci přežít.
Nevynucuji si přednost v jízdě za každou cenu, protože nevím co vedlo člověka z vedlejší k tomu co udělal a nemuselo to být schválně.
V tomto případě to bylo v malé vzdálenosti při pomalé jízdě a nikomu se nic nestalo.
Ovšem člověk, který zaviní nehodu by měl nést odpovědnost a následky bez ohledu na věk.
Autor článku chce pracovat v gigafaktory za minimální mzdu s různými lidmi různých národností v chudém kraji jak píše.
Výroba baterií do automobilů je stále rozporuplná a není jisté, zda se jedná o budoucnost.
Vím co to je bydlet kousek od průmyslové zóny, to snad nechce nikdo.
Neskutečný nárůst aut, prach, hluk.
Autobusy dovážející dělníky z Ukrajiny, Bulharska, Rumunska, Mongolska.
To nejcennější je kousek neporušené přírody, tím se myslí i na člověka.
Pokud majitel nemá na dostavbu infrastruktury do již zastavěné oblasti, jak by potom chtěl hodnotit práci člověka, který mu umožní postavit nesmysl na zelené louce.
???Co je na to špatného, že Čech má svoji zahrádku a chodí na pivo?
Čech někoho napadl, ničí jinou zemi a střílí po nevinných lidech?
Užili jsme si rusů a ukrajinců dost po desetiletí a víme co si o tom myslet.
Dál používáme jejich rétoriku v ekonomice a zároveň chceme být západní.
Nikde není zmínka o tom, že by plynovod na Ukrajině měl byť jeden škrábaneček, když je v místech bojů všechno zničené.
Autore článku, napsal jste protiváhu tomu, co proběhlo médii a vlastně stejné nic.
Článek je psán tak, že je pět europoslanců na volných místech do počtu, může jím být tedy kdokoliv a radi jim jeden člověk.
Úplně to evokuje napsat něco negativního.
Mě by víc zajímalo, co který europoslanec pro náš stát zařídil, udělal a hlavně jak se taková práce projeví v běžném životě českého občana.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
České dráhy je spíš zájmový spolek, ve kterém mizí miliardy bez užitku.
A také odkladiště struktur doby minulé a jejich nástupců.
Úspora by byla skončit zároveň s ČSA.
Nechci přemýšlet o tom zda moje zdraví bude při výstupu ve stejné kondici jako před nástupem do vlaku ČD.