Brak, degradace Bedřich Smetany, co byl jedním hlavních tahounů národního obložení s Nerudou, J. K. TYLEM. Historici národní to schválili, kdo jména, příjmení ???? Co Spolek Bedřich Smetany a jeho potomci??? Kdo jim dal povolení autorské práva to spojovat s hrdinou Smetanou kterého nám svět závidí jako Dvořák, Suka.
Dali na to povolení a kdo jména??? To spojovat s takovým hrdinoů vlastencem jaký by za Český národ pak Československý dýchal kdyby mohl!!!!! Co nám svět závidí. Povolení od historiků spravují í jazyk český asi zaspali, kdo to za ně povolil a za pisemnictví a schvalil, stejně tak dirigent i skladatelé jakož jeho potomci či věrní pozůstalostí- potomci jeho přátel, co spravují práva autorské Bedřich a Smetany???? To nikdy se Smetanou nemělo být spojování a veřejně už vůbec ne. Odpovědnost všech kdo to povolil!!!!!
No, vzhledem k syfilidě bych to čekal ještě drsnější. A že je jeho muzika báječná, o tom ni žádná. Ale o té film až tolik nebyl.
Bylo to o lidském pinožení, které k Smetanovi patří. Prostě pohled na odvrácenou stranu jeho slávy. V každém případě skutečnost,
že při takovém životě složil to co znám od pěti let a dodnes mne to baví, ve mě vzbudila ještě daleko větší obdiv. Jako hudebník absolutní frajer. Děkuji za toto poučení a zajímavý film.
Já netvrdím, že jezdit na hranici adheze je správné. Na druhou stranu, jen na hranici adheze poznáte, kolik která guma snese... Pokud to člověk nezkusí, tak nemůže o gumě, kterou má na autě, říct vůbec nic. Jezdíte na gumách, které stačí vašemu jízdnímu stylu, to je v pořádku, ale měl byste si uvědomit, že ne všechno co se na silnici děje můžeme ovlivnit nebo předvídat.
Ne, všechno není o řidiči, ale o řidičích... To, že vám někdo něco na silnici provede neovlivníte a pak se může snadno stát, že pojedete na bídných gumách a díky tomu situaci nezvládnete. Věta typu "Jezdím pomalu, tak mi stačí laciné gumy." je největší pitomost, jakou můžete říct. Na jednu stranu se staráte o to, abyste zůstal zdravý, jezdíte opatrně, na druhou stranu nechcete do své bezpečnosti dát pár stovek navíc za slušné pneu. Lidi si kupují auta za statisíce nebo i miliony a pak jsou schopni na to bez mrknutí obout nějakou stlačenou tmu. To nepochopím.
A ještě k těm řečem v pneuservisu... Gumy jsem si v pneuservisu v životě nekoupil a to řídím něco přes dvacet let. Vždy jsem přivezl pneu, které jsem sehnal jinde. Hlavně v dnešním světě není 99% pneuservisů schopno nabídnout gumu za slušnou cenu a ani se o to nesnaží. Takže když vám někdo obouvá gumy, které si kupujete jinde a sám se třeba ani prodejem gum nezabývá, tak rozhodně nemá důvod si vymýšlet o jejich kvalitě...
Ještě poznámka na závěr. Já jsem za svých dvacet let za volantem vyzkoušel různé pneu, bude to jak tak počítám minimálně 20 značek. Na základě toho jsem si udělal nějaký obrázek. Na základě čeho si děláte obrázek vy, když nesrovnáváte?
Často jsem jezdil s cizími auty a o jejich gumách, kromě hloubky dezénu, jsem neměl šajnu. Musel jsem se přizpůsobit. V životě jsem platil čtyři pokuty, 2x rychlost, 2x parkování. takže to jde i bez Vašeho vědeckého přístupu.
56 let na motorových vozidlech jednostopých
a hlavně dvoustopých. Od Lilehameru po Sicílii, od Manchesteru, Pyrenejí po Kyjev, v zimě, v létě, na suchu i ve sněhu. Musím to zaklepat. Určitě, v tomto světě trochu klika. A čtyři sady zánovních Barumek, které mi vyhovují , co mám pro svá dvě auta, už asi v tomto životě neojezdím. Jedu jen když musím.. A už mě to nebaví. Tak snad mne nikdo nesestřelí. Takže Vám přeji hodně šťastných kilometrů. Ať máte lepší skore než já. A tím to téma pro sebe považuji za uzavřené.
Stálé zdraví. A hezký konec roku.
Není potřeba se ptát závodníků. Stačí se zeptat v pneuservisu. Všude, kde se jsem bavil s někým, kdo dělá v tomhle odvětví mi řekli, že podobné gumy, a nejsou to jen Barumky, prostě nebrat. Ušetřit pár stovek na autě za statisíce je nesmysl...
Když jsem koupil jedno auto z druhé ruky, tak na něj dal předchozí majitel nějaké číny. Taky jsem si na nich nerozbil hubu, ale prostě stály za... Kdo má trochu cit, se přizpůsobí tomu co má obuto. Pravdou ale je, že kvalitní guma má hranice dál. To se prostě nedá okecat. Jezděte si na čem chcete. Pokud jezdíte stylem, že se prakticky nikdy nedostáváte na hranici přilnavosti, tak o těch gumách nevíte vůbec nic. To vám pak opravdu stačí i mizerná guma. Problém je v tom, že až se dostanete do nějaké krize, a nemusí to být ani vaší vinou, tak vás ta bídná guma prostě nepodrží. A i malý rozdíl v přilnavosti může znamenat velký rozdíl v bezpečnosti.
"A i malý rozdíl v přilnavosti může znamenat velký rozdíl v bezpečnosti." Řidič podle předpisů musí přizpůsobit rychlost
a způsob jízdy tak, aby to bylo bezpečné. A jezdit na hranici
přilnavosti vlastně odporuje tomuto pravidlu. Řidič by měl znát co si může dovolit. Jezdím auta i gumy co mi vyhovují a snažím se držet pravidel. Nejen dopravních, ale i fyzikálních
zákonů. Vše co se dnes prodává musí být podle norem a musí to umožňovat. A představa, že samotná cena vercajku ze mne udělá mistra, je zcestná. A šílence, kteří jezdí v obci v blízké ulici přes sto kilometrů za hodinu, nebo smskují za jízdy, drahé gumy a umělá inteligence (zatím) od nehody naochrání. Vše je o člověku, jezdili jsme i když ještě žádné
zimní gumy nebyly. V pneuservisu by obchodník byl sám proti
sobě, kdyby vám předražené gumy nenabídl. Ale naštěstí vše je o řidiči.
Pak ale zase nemáte srovnání. Kupte si nějakou prémiovku a uvidíte.
Na Barumkách jezdím od 16 let. Na "Fichtlu" i na sněhu a zamrzlém rybníku. No, teď už bych to nedal.
V tom věku to byla velká sranda.
Za těch padesát čtyři let mne ty gumy nikdy nevypekly. Jsem na ně zvyklý. Snažím se jezdit podle předpisů.
Nemám problém. Jako novinář jsem se po republice i Evropě něco najezdil. Co jsem zkusil jiného, mne nijak nepřesvědčilo.
Testy závodníků mne nezajímají, nezávodím.
Tak co bych kupoval prémiovky. Ať si na nich rozbije nos nějaký "závodník" se všemi asistenčními vynálezy.
Z těch mi stačí ABS a dál už nic.
Embéčko poršáka nepředjelo, to je překvapení.
I když poršák neměl zrovna den. Asi měl zataženou ruční brzdu a před koncem na to přišel.
To zas nebudu spát.
Ti namistrovaní šikulové by měli jít dělat něco užitečnějšího.
Ostatně co je to za sport, když ho podporují sázkové kanceláře.
To pak věřím každému výsledku.
Doba je pořád stejná. Dříve to nebylo lepší.
Jako školák jsem změnil školu.
Přišel jsem malej, nejmladší, trochu šprt, ve vlasech od přírody světlej pruh.
Cestou domů se opakoval pravidelně obrázek, já u zdi baráku, tři kluci mne mlátí, okolo kroužek spolužáků, abych neutekl.
Rodiče ve škole nic nevyřešili.
Trvalo měsíce než přišla příležitost. Z trojice násilníků byl ve škole jen jeden. Před zbytkem třídy jsem mu udělal moncla a z nosu mu tekla červená. Následně mě doma nafackoval táta, že se peru, ale já už byl po zbytek základky v klidu.
Zákon džungle platí mezi školáky a nejen tam.
Vždy jsem se lišil, ale už jsem věděl, že si na novém místě musím včas zjednat respekt. A když
jsem na to nestačil, tak nezbylo než chodit kanály.
C`est la vie mezi dětmi a často i dospěláky. A až pak možná někdy někdo dokáže uplatnit zákon.
Držím palec těm, kteří dokáží tohle změnit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Brak, degradace Bedřich Smetany, co byl jedním hlavních tahounů národního obložení s Nerudou, J. K. TYLEM. Historici národní to schválili, kdo jména, příjmení ???? Co Spolek Bedřich Smetany a jeho potomci??? Kdo jim dal povolení autorské práva to spojovat s hrdinou Smetanou kterého nám svět závidí jako Dvořák, Suka.
Dali na to povolení a kdo jména??? To spojovat s takovým hrdinoů vlastencem jaký by za Český národ pak Československý dýchal kdyby mohl!!!!! Co nám svět závidí. Povolení od historiků spravují í jazyk český asi zaspali, kdo to za ně povolil a za pisemnictví a schvalil, stejně tak dirigent i skladatelé jakož jeho potomci či věrní pozůstalostí- potomci jeho přátel, co spravují práva autorské Bedřich a Smetany???? To nikdy se Smetanou nemělo být spojování a veřejně už vůbec ne. Odpovědnost všech kdo to povolil!!!!!
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
P.S. A cenzura už byla zrušena pane Ho Sovo.