Ještě bych zavedl mnou "oblíbenou" skupinu cyklistů, a to jsou ti, co mají na kole stroboskop se svítivostí světla pro stadiony. Během pár vteřin vám to vypálí do sítnice tolik teček, že nevidíte nejen cyklistu, ale ani silnici.
Proč nemusí světla na kola podléhat předpisům? Auto nedostane technickou, pokud světla jakkoliv neodpovídají, ale cyklista si tam může namontovat diskotéku a je to v pořádku.
>Měření nebezpečných látek ve vzduchu provádí pravidelně spolek Senzor vzduchu, nikdo jiný to v Praze nedělá, a tak jsou jejich výsledky jediným relevantním zdrojem informací.
Takto ošklivě lhát hned z kraje? Ovzduší se v Praze měří už opravdu dlouho, stačí použít vyhledávač:
> v dubnu naměřeny hodnoty těsně pod 70.
70 čeho? Okurek?
Lidi, tento článek fakt nečtěte ;)
Odstěhovat se a byt dát na booking. To je to, co se v této ulici stane. Skvělý způsob, jak definitivně vystěhovat těch pár posledních, co se tam ještě snažilo žít.
A zkuste si tohle udělat na větší ploše, než je jedna krátká ulice.
Největší radost z toho mají ti majitelé "zahrádek". Ti se o to nejspíš také nejvíc zasadili.
Článek je správně, a kdo to nechápe, neměl by řídit. Krom toho, že to je dle vyhlášky, tak opravdu nečekám, že auto stojící na výstražných světlech se někam rozjede. Od toho jsou blinkry, aby řekl, kam pojede.
V Praze se navíc díky kurýrům zažilo, že se takto ostatním takto říká "zastavuji na místě kde se to nemá, objeďte mě".
Všichni, co obhajují takové použití při parkování, by se měli nad sebou zamyslet. Ohrožují tím ostatní stejně, jako když je nepoužijí vůbec.
Je to smutná statistika. Bohužel v tzv. "analýze" se míchají dohromady různě definované skupiny. V jednu chvíli se řeší chodci, pak se do toho najednou počítají i spolujezdci.
Vůbec se neřeší příčiny nehod. Navíc policejní statistiky (pokud vím) dlouhodobě moc nerozlišují "překročená povolená rychlost" vs "vysoká (tedy nepřiměřená) rychlost".
Pokud se také díváme na typ vozidla, které zavinilo nehodu, je třeba to dát do kontextu celkového počtu provozovaných vozidel - tedy kolik nehod připadá např. na 100tis řidičů osobních aut.
Chtělo by to to ještě trošku dotáhnout, aby se z toho dal vyvodit nějaký závěr (který tam mimo jiné chybí).
Psychologický profil dává dětem z velké části to, kolikáté dítě z kolika to je. Jedináčci jsou specifičtí, prostřední děti, nejmladší i nejstarší mají každý svoje specifika. To jsou oproti nesmyslným výplodům uznávané vlivy na povahu dítěte.
Třeba prostřední děti vyžadují neustále ujišťování o tom, že vše dělají dobře, hledají pochvalu. Nejmladší bývají víc rozmazlené, jedináčci také, ale ti jsou většinou nejvíc opečovávaní, nejstarší jsou naopak zvyklé se o sebe starat.
A na tyto skupiny si můžete vesele napasovat spoustu bodů z článku, akorát příčiny jsou jinde.
Kritizovat je super, a lidi jim to žerou, ale najít řešení stávajících problémů, které bude v souladu s legislativou, a nebude mít dlouhodobé negativní ekonomické dopady, to už ne.
Ale svobodu slova máme, takže řvát může každý svůj názor, jak chce. A ještě je u toho chrání policie, a platí to všichni ostatní. Pašáci.
Digitální vysílání mě zajímá asi tak stejně jako to rádiové. Nevím, proč bych jim měl kvůli tomu, že mám internet, za to platit.
A hlavně, digitální vysílání, ani extra kanály, nejsou dané zákonem, tedy by vůbec neměly být placené s koncesionářských poplatků! Na to by se prvně musel změnit zákon. Pokud mají tyto kanály smysl, ať jsou komerční.
Jestli opravdu zavedou poplatky za internetové připojení, je to na žalobu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ve zdejší diskuzi je krásně vidět, že lidé nejsou nespokojení s vládou, ale se svojí životní úrovní.
Jestli se někdo chce mít lépe, musí pro to něco udělat. Jestliže bude stále chodit do stejné práce, dělat to samé, žít stejně, jak může očekávat, že se bude mít najednou lépe? To žádná vláda nezařídí. Jsem-li nespokojený, musím udělat změnu. Změna často není jednoduchá, často se musí i něco obětovat, ale je to jediná cesta. Protože zlepšení života je změna.
Smutná realita života jen je, že směrem dolů to jde většinou samo, ale nahoru to dá spoustu práce.