No pokud bych měl auto měnit tak po zkušenostech ať si myslí jiní co chtějí jednoznačně za cenu kolem 320 000 klidně Dacia Sandero. Stačí turbomotor, že je klima za příplatek nevadí, hlavně mi nevnucují to co považuji za zbytečnost, auto k tomu aby dobře sloužilo žádné vymoženosti podobné tabletu nepotřebuje.
Výjimečně s komentáři zde souhlasím, paní s jednostranným pohledem která chce cyklisty vyhnat na stesky by taky měla vyhánět chodce na chodník, obojí má háček v tom že často vede od nikud nikam a nebo jak zde bylo řečeno velká část cyklostesek je vedena po silnicích. Doporučuji vám milá paní udělejte si v hlavě jasno jaký je rozdíl mezi pojmem autodrom a veřejná komunikace. Hlavně proč je silnice "veřejná".
Snaha udržet chod podniku k podobným krokům povede nicméně pivo z výčepu je dlouhodobě kultovní záležitost, na lahvové do hospody nemusím. To si koupím v kdejakem potravinářském obchodě. Mnohokrát jsem slyšel že politika ODS je výhradně pro podnikatele, ovšem jak vidno teď pro některé spíš likvidační, což jim v téhle době nepřeji. Nejspíš budu i sám proti sobě, ale smysl zvýšit DPH jen u piva z výčepu u ostatních forem prodeje ne, to nějak smysl nedává.
Tento článek mi přijde jako blábol. Proč by se v letech 1993-1997 někdo měl zabivat dvoutaktní škodou 742 když už tehdy začalo zpřísnění emisí vozidel a dvoutakty byly dávno mrtvou technickou navíc i favorit už tehdy měl moderní čtyřtakt s jednobodovým elektronický řízeným vstřikováním paliva, o čem se ví víc tou dobou existoval prototyp favoritů či formanů s čtyřtaktním motorem 1.6 OHC škoda jen že ten do výroby nešel.
Nejspíše je veliký problém u dopravců, změnit podmínky urazového pojištění pro řidiče tak aby tam výškové práce byly kryté, pak do každého vozu přidat štafle s koštětem a jiný vercajk k uvolnení ledu. Bohužel pokud vám led padne na auto a nemáte záznam tak se to těžko prokazuje a čekat úhradu s povinného ručení vinníka nelze stejně jako při pádu štěrku na sklo. To si sice můžete připojistit ale když kus ledu letí tak může trefit cokoliv, sklo prorazit i někoho zabít. To už dávno mělo být vyřešeno, inteligentní řidič by si měl být vedom vlastní odpovědnosti za bezpecnost provozu tomu odporující zákazy ignorovat, možná na vlastní riziko při pádu ale raději ohrozit sebe než jiné.
Ano souhlasím, že by cyklista měl mít tam kde pro něj není zákaz vězdu možnost volby, na dnes běžných steskách pro chodce a cyklisty panuje taky netolerance, zejmena skupiny chodců se často vhovají tak, že jim cesta patří a zaberou celou šířku. Pak když chcete metr místa na projetí spousta poznámek. Dále taky některé místa pro najetí na stesku jsou taky pro cyklisty nebezpečné, konkrétně vyustění stesky pod prudkým svahem kde cyklista běžně se pohybuje rychlostí kolem 50 km/h a je nucen kvůli nájezdu na stesku odbočit vlevo, dejme tomu protisměr si ohlídá ale řidiči jedoucí za ním mají v oblibě ho dojet na vzdálenost dvou metrů, čili do míst kde je lze vycítit ale moc dobře je nevidím a vzhledem k tomu že takové odbočení vyžaduje spomalení na rychlost kolem 20 km/h a najetí na levou stranu jízdního pruhu pak je takový manevr nebezpečný pro mě a proto raději pokračuji po silnici, mezi řidiči je málo těch co na místě kdy stejně předjet nemůžou si nechají odstup od cyklisty nejmeně 15 metrů,ignorují tím výklad zákonu o provozu na pozemních komunikacích když nedodrží bezpečný odstup a potom nadávky jsou nemístné, když s tím máte problém zkuste sami změnit roli at poznáte druhou stránku věci. I dojem některých řidičů že jim překážím při jízdě městskou jednosměrkou, když je tam cyklopruh bohužel protisměrný nejsou na místě, zpravidla toto řešení je na levé straně a odjakživa se jezdí vpravo. takže bez keců předjet s odstupem.
Tak tedy stále nechápu v čem je E10 horší než bylo E85. V případě paliva E 85 bylo řečeno že rozpouští silněji usazeniny proto při přechodu po pár stech km vyměntě palivový filtr, jinak zde každé auto mimo vyjmek upravenýxh z výroby porřebovalo přídavnou řídící jednotku ale z deseti % lihu si ta stávající poradí, o výměnách trisek a tesnění nebyla řeč.
Já osobně bych se nebál že vám to 1 nádrž zničí, je samozčejmé že auta na které už nemusí automobilka zajišťovat náhradní díly už je nezajímají, nicméně soukromých opraven které vám to udělají je dosti a levněji, osobně bych se spokojil s vyřešením věci v první polovině příštího roku pokud máte vůz ve stavu jenž umožní provoz déle než jeden rok, u vozů které už jsou jen na dojetí na pár měsíců než by potřebovali stk a už se do toho nechce s ohledem na zasažení korozí investovat už to vůbec neřešit.
Jinak výměnou zmíněných dílů prodloužíte jejich životnost s benzínem kategorie E10 ale není jisté ze použité materiály budou odolnější, můžou být i stále shodné. pokud se zavedením 10 % lihu u naturálu95 od nového roku počítá zatím výhradně Orlen group, předpokládám že ještě několik měsíců variantu E5 koupíte.co se změní reálně to uvidíme
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Článek naprosto k ničemu, v Indii je zkrátka úplně jiná ekonomika i politika, k čemu tyto informace mají být když si to tu nekoupime. Jediný co z toho jde usoudil že všechny ty euro eko bezpečnostní nesmysly jsou úplně k ničemu když na to svět jinde z vysoka kašle.