Nejen mladé, ale i já (skoro 42 let), který nikdy neměl jedinou nehodu, má starou 1.0MPi 34kW Fabii z roku 2002, platí každý rok za pojistku 6500 - 6800 Kč což také není málo. A to mám započítané bonusy, beznehodovost a přesto takové cifry jen proto, že mám slabé auto pod 1000 ccm (998ccm mám). Toto jsem nikdy nepochopil. Pokud budu mít v benzinu 1000 - 1600 ccm nebo v naftě 1200-1900ccm, tak platím málo, jak mám pod 1000 ccm platím hodně. Nad 1600 ccm u benzínu a nad 1900 ccm u nafty bych pochopil, že auto je jak žihadlo a tak může způsobit sílou motoru a vysokým výkonem nehodu, ale proč auta pod 1000 ccm mají dražší povinné ručení nechápu. Když jsem měl 1.4 16V platil jsem málo, s 1.0MPi platím o 30% více. A co elektroauta, co mají leckdy nevídanou eskalaci akcelerace, také se platí vysoké pojistky ?
S tím co uvádíte je ta cena nesmysl. Buď si vymýšlíte, nebo to máte i s havarijním pojištěním.
Jo jo, pojišťovny, to znám. Sousedovi nad náma uletěl kohoutek v kuchyni a vodou nám prolil kuchyň a dětského pokoj. Naše pojišťovna se i ničemu neměla, jeho pojišťovna se k ničemu neměla. Nakonec nám naše pojišťovna vyplatila 4000 na vymalování dvou pokojů a když sme pak chtěli platit pojistku, tak přišel účet ontisic víc, s tím že sme měli pojistnou událost. A nakonec sem s od nich dozvěděl, že si za vytopení bytů sousedem vlastně můžu asi sám, proto mi zvedli pojistku.
Krásná pohádka Richarde. Žádná pojišťovna nezvedá pojistné u občasného majetku na základě škodního průběhu. A že do toho zatahujete dvě pojišťovny naráz svědčí akorát o vaší neznalosti jak situaci řešit. V první řadě si najděte nějakého pojišťovacího zprostředkovatele, který za vás bude mluvit, když se něco stane a řekne vám co a jak. To je totiž hlavní problém u 99 % pojistných událostí - ne že pojišťovna nechce zaplatit, ale že mají lidi špatně nastavenou pojistku a ještě jdou do řešení už dopředu s tím, že pojišťovna chce okrást.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Furt se vše reguluje, tak nechápu proč zrovna pojišťovny ne. Já nepotřebuji, aby mi pojišťovna dávala 10 stránek VOP a pak soupis tisíců výjimek. Podle mě by smlouva měla být jasná: Pojišťujeme vám proti ohni, vodě, živelným katastrofám, vandalismu. Samozřejmě rozlišit vlastní zavinění a cizí. U každé položky na jakou výši. Podle toho co si klient vybere mu spočítat pojistku a chceš za tuto částku pojistit nebo ne. A ne, že pojistíme vás pro riziko požáru, ale 100 výjimek. Pak pojistíme vás proti tomu a tomu a zase 100 výjimek. Jediné co by mělo být vyloučeno je prokazatelný úmysl a pojistný podvod. Jinak ať pojišťovna platí. Musí si to spočítat tak, aby se ji to vyplatilo. Chceš pojistit dům v povodňové oblasti? Ano není problém, ale je to oblast 3, takže pojistka je 100 000 ročně. Ber nebo nech být. Tak jak je to teď je to druh podnikání bez rizika. Když nechci, tak řeknu, že je to výjimka a je klid. Klientovi zůstanou oči pro pláč a pojišťovna je vysmátá.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Evidentně jste dlouho žádné VPP neviděla. Ty totiž vypadají přesně tak, jak popisujete. Definice živelných rizik je na dvou stranách. Zároveň je u každého rizika rovnou popsána výluka. Do stejné kategorie pojištění spadá totiž ještě x dalších. Odpovědnost, myslivost, asistence, domácí zvířata atd. Pak jsou tam obecná ustanovení, informační dokument k pojistnému produktu, informace o zpracování osobních údajů atd. atd. Můžu vás s naprostým klidem ujistit, že 90 % těch, co mají problém s pojistnou smlouvou jsou buď ti, co chtějí za každou cenu platit co nejméně a vědomě vynechávají rizika, nebo ti, co mají názor jako vy, že "pojišťovna nás stejně okrade, tak co bysme jí vůbec platili." Ale lidi jsou nepoučitelný.
2 odpovědi