Zákon říká toto:
Parkoviště P+D
Značka označuje parkoviště, které je určeno pro parkování vozidel, jejichž řidič odtud bezprostředně pokračuje v jízdě jako cestující v jiném vozidle.
Takže pokud řidič odjede jako cestující klidně busem, je vše ok, takže bude záležet, kde se parkoviště bude nacházet, pokud tedy vůbec budou (vím o značce, která má uplatnění, nebo v době zavedení měla, na jediném místě v republice). Za mě úplně zbytečná značka, jako i některé další.
Kolego, ty nemůžeš být řidič autobusu -toto napsat. Tyto noční autobusy jsem řídil několik roků a je mi jasný, že při rozjezdu měl před sebou volno, proto jel. Pak odbočoval a musel otočit hlavu doleva skoro za sebe, aby sledoval provoz, proto ho nemohl vidět. Ten chodec si navíc myslel, že pojede rovně a že to stihne. Navíc kdo se může vrhnout mezi tolik autobusů? Dispečer dá pokyn k rozjezdu a v tu chvíli se zaráz rozjedou linky 89,90,91,92,93,94,95,96,97,98 a 99. A mezi to si klidně nakráčí, je normální ?
U vás dává k rozjezdu pokyn dispečer? To u nás jezdíme podle strojků a času na nich, no každopádně to s tím nemá nic společného. To, že na různých místech nevíme kam koukat dřív je sice pravda, ale pořád nás to nezbavuje povinnosti sledovat co se děje před náma.
Pustil jsem si to několikrát a jako řidič autobusu říkám, že na 95% je to chyba kolegy. Bohužel lidi chodí v tmavém oblečení bez reflexních prvků a když je mokro, je úplně jedno kolik lamp ve městě svítí, prostě nejsou vidět dřív, než zhruba na 15 metrů. Tady ale řidič nevyjíždí vyloženě ze zastávky (to pak nevíme kam koukat dřív), asi spoléhá na to, že tam chodec nemá vůbec co pohledávat.... No soudit ho nebudu, na to jsou jiní, ale z kamery to vypadá dost jednoznačně.
U nás se to řeší přes dispečink. Tady ale jde o to, že kolikrát nemůžeme projet.
Já samozřejmě chápu, že pokud někdo parkuje opravdu jak .... a brání tak v průjezdu a je jedno zda autobusu nebo hasičům, stojí na chodníku že sotva projde chodec a kočárek nemá šanci a podobně, tak je to na přesdržku v tom lepším případě, ale článek je vážně o bonzácích, co to mají jako sport a ty prostě nesnáším.
Máte problém dodržovat zákony nebo pravidla? To, že vám se to zrovna hodí, neznamená že se to hodí dalším stovkám lidí. Ty zákazy jsou tam od toho, aby např. mohly projet vozy hasičů, autobusů atd. I my řidiči MHD jsme bonzáci, protože opravdu nejsme tam od toho aby jsme čekali až se někdo uráčí odjet ze zákazu zastavení a budeme moc pokračovat.
Jsem také řidič autobusu, ale nikdy by mě nenapadlo volat policajty na blbě zaparkovaný auto, pokud dokážu normálně projet, navíc tady není vůbec řeč o tom, že by volali právě třeba řidiči autobusů, ale vyloženě jde o práskače z přesvědčení.
Částečně máte pravdu ale částečně se pletete. Fiala by možná sám měl více hlasů, ale top09 a KDU by se nedostali přes 5% hlasů a jejich hlasy by hlavně posílili Ano. A pak by Fiala byl v řiti. Tak je radši nechá parazitovat na sobě.
Tak tohle by mohlo hrozit, to je taky fakt. No hlavně ať se nevrátí komunisti a Babiš ať nemá s kým jednat o vládě, koblih bude bohužel nejvíc, to je tak nějak jasný i bez průzkumů.
Docela by mě zajímalo jak došli ti řidiči k rozdílu až 20tis, no a druhá věc pak zdali si uvědomují, že na MHD se běžně dělá 170 hodin a na linkách není nic neobvyklého 260 no a to prostě musí být znát. Takže pokud to má být nějak vypovídající, ať srovnají základ, případně odměny, příplatky jsou dané zákonem a pak ať teprv mluví kdo na tom o kolik je líp nebo hůř.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
tato parkoviště jsou většinou tam, kde MHD ani jiná veřejná doprava není. a v Rakousku jsou celkem využívaná.
1 odpověď
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Jasně že bude záležet na poloze, jen jsem chtěl říct, že vůbec nejde o sdílenou dopravu, ale prostě jedno auto zaparkuju a jiným prostředkem odjedu, prostě nesmysl. To spíš P+R dávají smysl.