Někdo chytřejší by mi mohl vysvětlit, jak funguje tento paradox. Ti co mají více peněz, by měli být primárním cílem reklam. Jenže ti si koupí produkt bez reklamy. Ti co mají peněz míň a nemohou si dovolit utrácet, koukají na reklamy. Jaký smysl tohle inzerentům dává? To by mě zajímalo, jak moc se inzerentům tento přístup líbí, že jejich reklamy nevidí ti movitější, ale ti, co si utahují opasky.
Byli jsme u BE, resp. u 3E a nestydím se za to. Chovali jsme se kapitalisticky, nabídka & poptávka. Dlouhé roky jsme platili podprůměr, nemuseli jsme skrytě platit peníze navíc za různé blbosti typu bonus program, klientské a partnerské "slevy" atd., co má třeba Eon. To pak samozřejmě něco stojí a charita to není. Prostě jsem chtěl jen elektřinu a to jsem dostal. Nyní nic jako konkurence neexistuje. Je prakticky jedno, u koho jste, viz. ceníky v článku. To je to nové, pravicové konkurenční prostředí. Mno jo.
Naprostý souhlas, učí se nepodstatnosti typu Zlaté buly sicilské, ale o tom co vedlo Evropu k I.sv. válce neví nic. Meziválečný stav ve 20. stol. nula bodů, horko těžko se najde jedinec který ví, kdy finálně skončila II. sv. válka (květen 45 to fakt nebyl). O poválečném vývoji nula bodů. Na ZŠ to je bída.
Možná by bylo vhodnější, kdyby si pan Zdechovský a spol. vyndali pěsti z pr***le a připravili takové zákony a postupy, aby byla státní sféra schopna, se s podobnými situacemi standardně do 30ti dnů vypořádat. Ale to nebude. Jednodušší je nadávat lidem s jinými názory a životními prioritami. Člověk by z těch korytářů blil.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pan Valášek je opravdu skvělý, se synem jsme jeho Youtube také využili, velmi to pomohlo. Moc děkujeme.