Při současném stavu obou technologií a tomu jak se obě vyvíjí, neexistuje žádný praktický benefit pro vodíkové auto. I když budeme uvažovat plně vybudovanou infrastrukturu pro obě technologie - vodíková stanice do 10 km a nabíječky všude i na sídlišti, tak to opět vyjde líp pro elektro, protože u té stanice budu čekat jen když chci jet dál než je dojezd auta.
Krom toho vybudování vodíkové infrastruktury je násobně dražší, stejně tak je mnohem dražší provoz. Ani pro ty dálkové kamiony to moc nedává smysl, lepší hybrid nebo CNG, vodík potřebuje tak velké nádrže, že se dieselu dojezdem nemůže srovnávat (podobně jako elektro).
A ... New Yorker ... spolehlivý to zdroj informací typu jedna paní povídala. Pan Kahl zavzpomínal jak se mu jednou Musk chlubil ....
Ne, že by se Musk nedokázal chovat jako pako, ale každý kdo tvrdí že kuje pikle s Putinem by měl trochu zapřemýšlet nad všemi důvody proč Rusko Muska nesnáší, což zdaleka není jen Starlink.
Je opravdu hodně naivní si myslet že syntetická paliva zachrání víc než ty nejluxusnější auta. Obyčejný člověk nemá šanci si je dovolit a vzhledem k energetické náročnosti jejich výroby se to těžko změní. Ale aspoň to odložení euro 7, které ale mělo padnout úplně. Automobilky potřebují investovat do nových technologií a zavádět nový standard na těch pár let se nevyplatí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
GM také vyplácí dividendy a kupuje zpět akcie. Stejně jako před minulou krizí, zatímco Ford šetřil hotovost jak mohl. GM pak šlo do krachu a Ford nikoliv. No a GM z toho vytáhl stát a jejich management věděl, že to tak dopadne. VW to ví taky, jsou moc velcí na to aby je stát nechal padnout a půjde to jako vždy z kapes daňových poplatníků.