Je nutné, aby se evropské státy vzbouřily proti schizofrenním paranoikům v Bruselu.
Protože - EU nechce, abychom jezdili auty, EU vidí v elektromobilech zelenou spásu jen proto, že se mu nekouří po nastartování z výfuku, ale to je to jediné ekologické na celém elektrovoze a jeho výrobě a nedejbože likvidaci. EU je ve srovnání se zbytkem států (ano států, ne kontinentů) jako je Čína nebo Indie, tak malým prditkem, že naše slepá cesta za jeskynním životem nespasí absolutně nic a nikoho, naopak - budeme muzeum a skanzen zeleně, zavislí od A do Z na státech typu Čína a Indie, které si s nějakou ekologií naprosto hlavu nelámou, protože kromě toho, že v Indii obyvatel neví, zda "dožije večeře", tak ti chytřejší (Číňané) si spočítali, že tudy cesta za rozvojem nevede.
Jasně. Proto tam tlačí na elektro už přes 15 let, mají prodeje BEV jak celý zbytek světa, staví víc obnovitelných zdrojů než zbytek světa. Protože jim došlo že tudy cesta nevede 😄
Analogie evropské sebevraždy
Evropská komise je přesvědčená, že budoucnost světa je elektromobilita
VW přestane vyvíjet auta se spalovacími motory a vše vsadí na elektromobilitu
Kde se stala chyba 🤔
Chyba se stala ve Vašich předpokladech. To že VW je nyní největší ve spalovacích autech nic neznamená, když největší trh přechází na elektro. Z Konga je kobalt, který v půlce BEV vůbec není. To že se tu málo těží a vyrábí je obecný problém, který se rozhodně netýká jen aut. EU dotuje produkci všech aut, i když Čína asi ve větším měřítku. VW má problém ne protože vyrábí elektroauta, ale protože jejich výrobky neobstojí proti konkurenci.
Protože teleskopy dělají jen ty fotky galaxií, že ? Vůbec nezkoumají různá záření a to, jak se galaxie a vesmír formují a jak vše funguje, aby to mohli třeba využít pro další technologie zde na Zemi pro zkvalitnění života všech. Ale mít přístup na Twitter a Tik Tok, to je priorita
Jestli Vy používáte internet na twitter a Tiktok, to je Vaše věc. Internet je po mnohé jedinou možností jak se vzdělávat v oboru o který mají zájem. To, že Vy ho takto nepoužíváte neznamená, že to platí pro ostatní. A argumentovat ,že jeden výzkum má větší přínos než možnost se informovat a vzdělávat pro miliony lidí mi přijde velmi zcestné. Chtěl bych Vás vidět jak se s radostí vzdáváte přístupu, kdyby Vám nějaký Afričan řekl, že mu to ruší jeho výzkum.
Podívejte se asi takhle: 64,4% lidí mají přístup k internetu.
74% má přístup k pitné vodě
Na nedostatek vody každý rok zemře 1,2 milionu lidí, na nedostatek internetu nezemřel (a ani nezemře) ještě nikdy nikdo.
Přijde mi děsné, že je pro někoho prioritou napojení na internet před napojením vodou. Až bude mít cele lidstvo dostatek vody a potravin a budeme žít v relativním blahobytu, pak prosím ať se vymýšlí takové projekty. Určitě nejsem proti. Ba naopak jsem fanoušek pokroku a technologií, jen mi přijde, že jsme jako lidstvo nějak ztratili schopnost vnímat priority. Dokonce se vsadím, že kdyby se dali peníze sázet a pěstovat, tak bychom jako lidstvo vymřeli hlady, protože na polích by se pěstovali prachy místo potravin. A to je smutné. Stále více mi přijde že film “Idiocracy” se z komedie a satiry mění na vizi budoucnosti.
A kdo tu proboha tvrdí, že internet je důležitější než voda? Taháte sem něco o čem to vůbec není.
Protože teleskopy dělají jen ty fotky galaxií, že ? Vůbec nezkoumají různá záření a to, jak se galaxie a vesmír formují a jak vše funguje, aby to mohli třeba využít pro další technologie zde na Zemi pro zkvalitnění života všech. Ale mít přístup na Twitter a Tik Tok, to je priorita
To že Vy máte internet na Twitter a Tiktok je Vaše věc. Jsem zvědavý jak by jste reagoval kdyby Vám kdyby Vám nějaký Afričan řekl že budete bez internetu protože to ruší jeho pozorování. Jestli Vám to nedochází tak internet pokud se použije jako možnost ke vzdělávání zkvalitňuje život podstatě víc.
Podívejte se asi takhle: 64,4% lidí mají přístup k internetu.
74% má přístup k pitné vodě
Na nedostatek vody každý rok zemře 1,2 milionu lidí, na nedostatek internetu nezemřel (a ani nezemře) ještě nikdy nikdo.
Přijde mi děsné, že je pro někoho prioritou napojení na internet před napojením vodou. Až bude mít cele lidstvo dostatek vody a potravin a budeme žít v relativním blahobytu, pak prosím ať se vymýšlí takové projekty. Určitě nejsem proti. Ba naopak jsem fanoušek pokroku a technologií, jen mi přijde, že jsme jako lidstvo nějak ztratili schopnost vnímat priority. Dokonce se vsadím, že kdyby se dali peníze sázet a pěstovat, tak bychom jako lidstvo vymřeli hlady, protože na polích by se pěstovali prachy místo potravin. A to je smutné. Stále více mi přijde že film “Idiocracy” se z komedie a satiry mění na vizi budoucnosti.
A kdo tu proboha tvrdí, že internet má přednost před vodou? Taháte sem něco o čem to vůbec není.
V Africe je dulezita voda, udrzovani farem se studnama. Plus pole. Ne, ze jim to tam.postavime a za rok tam nic neni.....k cemu jsou jim informace, kdyz cekaji ze se jim vsechno samo udela....
Aha, protože Afrika je monolit, kde všude taková zjednodušená představa platí 😂
No já takový nadhled nemám. Ale vím, že je tam jen 40 procent na internetu a budovat terestriální sítě je v odlehlých oblastech neekonomické.
Cely projekt starlink se proste musí zastavit je to zlo. Vůbec nechápu jak si jeden blázen a megaloman může dovolit přivlastňovat oběžnou dráhu naší planety. Dříve jsem měl Muska za geniálního vizionáře a byl to pro mě vzor, ale už je tobpár let co mu z té moci a peněz totálně hráblo, přeskočilo a stal se z nej jeden z nejnebezpečnějších bláznů co kdy chodili po naší zemi. Zavřít do blázince a jeho majetek využít na zajištění pitné vody pro části světa kde se ji zoufale nedostává. Tím by alespoň lidstvu skutečně něčím přispěl. Světem zruinované a vykořisťované Africe a zotročené jichovýchodní Asii, je nějaké internetové připojení přes starlink úplně k h… bobku.
Satelitní internet je pro mnohé jediná možnost. Nechcete se těch vykořisťovaných v Africe zeptat jestli je pro ně důležitější přístup k informacím nebo pozorování vzdálených galaxií? Pochopitelně by mělo jít obojí a nadávat na Starlink, když ani není potvrzeno že satelity překračují povolený limit je trochu mimo. SpaceX spolupracuje na mnoha mitigacích aby k rušení nedocházelo.
Což takhle na rovinu napsat, že vodíku povezete 3kg a ppkud zvolíte baterie, tak 200kg.
Ta tabulka je úplně na 2 věci!!! 1kg vodíku má 33kwh energie. Zatimco li-pol baterie při váze 1kg pouhých 420Wh. TEDY NA JEDNOTKU HMOTNOSTI JE TO 78X MÉNĚ!
Vodíku byste vezl 3kg a měl ho natankován za 10s.
100kw baterie by vážila přes 200kg a nabíjela by se hodiny...
To je stejně nepřesné jako tvrdit že v BEV je jen cca 15 kg lithia 🙂
Důležitá je systémová hmotnost a ta je u vodíkového auta přibližně stejná - porovnejte si Mirrai s Modelem 3 ,podobný dojezd, podobná hmotnost.
Je to pořád dokola. Zabíjení a ničení nemá konce. Kdy vůdcové konečně zasednou k jednacímu stolu? Mocní světa ukazují prstem na Rusko jako na hlavního viníka ale pravda je úplně jinde. Mocným světa jde o nadvládu a klidně pro svoje cíle obětují kohokoliv. My jsme jen figurky na jejich šachovnici. Kdyby ale všichni na šachovnici odložili zbraně a řekli to nebudeme dělat, bylo by po válce. Proto je potřeba rozeštvávat a zavléct do konfliktu další země východní Evropy. Ať se všichni vzájemně vyzabíjí, zadluží a ekonomicky zničí. Komu to bude ku prospěchu? To si odpovězte sami.
Rusko nepatří mezi mocné světa? To ukazování prstem je naprosto oprávněné. Jinak vše co jste napsal o mocných platí i pro Rusko, nebo jste taková naivka, že věříte, že Rusko se takto nechová?
Jo, lesy CHKO jsou určeny pro těžbu, představte si to. V jednom CHKO žiju. NP jsou věc jiná, ale o tom jsem se zmiňoval.
Přínos pro lidské zdraví ve městech je diskutabilní. El. auta mají mnohem vyšší emise z oděru pneumatik a brzdových ústrojí. A především ve městech má fungovat veřejná doprava.
Z brzdových ústrojí naopak, brzdí především rekuperací. Z pneumatik ano, to je úměrné váze vozidla. Aspoň na veřejné dopravě se shodneme. Jeden člověk v dvoutunovém SUV nemá s ekologií nic společného i když je to na elektřinu. Ovšem ta veřejná by pokud možno také měla být elektrická.
Tak mi tady v Evropě ukažte nějaký "přirozený" les. Kromě pár hektarů přísně chráněných "pralesů", už dávno v Evropě nic takového není. Prakticky všechny lesy jsou hospodářské - tedy určené pro těžbu. To, co předvádíte, není žádný argument. Jakékoliv elektroauto není o nic víc "ekologické", než moderní spalovák. Je to jen hra s čísly a zamlčování faktů.
Lesy CHKO a NP jsou určeny pro těžbu? Nepovídejte. To co tady předvádíte není žádný argument. Ten les o kterém je řeč byla monokultura, která by se tak jako tak vytěžila a s elektromobily, které jsou prokazatelně lepší minimálně pro lidské zdraví ve městech to nemá moc společného.
Ekologie jako vyšitá 😂😂😂, nejde všechno převádět jen na CO2, zvlášť když les dokáže zadržovat i vláhu, což asi v jedné z nejsušších části Německa není třeba 🤦🤦🤦
Ty pokácené stromy byla kolonie vysázená na těžbu dřeva, nikoliv přirozený les a jako náhrada bylo vysázeno víc stromů než se pokácelo. To se pochopitelně v tendenčním článku jako tento nedočtete.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
VW klidně to zabal, s touhle ideologii nám chybět nebudeš. Planetu zamořujete jen dalším šrotem. Přehlížíte fakta a myslíte si že lidi jsou hlupáci a uvěří jen tomu co jim nutíte. Je tady jeden jednoduchý fakt který vidí i hlupák. Když se podíváte do autobazarů tak si můžete porovnat efektivnost jednotlivých platforem. Stáří aut se spalovacím motorem hravě překračuje hranici 10 let a funkčnost těchto vozů je delší mnohem mnohem delší!!! Jak to máte milí výrobci vymyšlené s EV po deseti a více letech když garantovaná záruka na baterie je 8let? Myslíte si že jsou lidé natolik hloupý a budou do deset a více let starého vozu investovat dalších 700tis+ za baterii když jeho reálná prodejní hodnota bude 300tis? A zdražování ty vaše drahé elektovraky tuto propast ještě zvětší ale fakta neumlčíte! A to neplatí jen pro Vw!
5 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A kolik máte záruku na motor. Tři roky? Zvláštní, že po těch třech letech neumře, že? Ostatně tu sám tvrdíte jak dlouho ta auta vydrží. Kdyby jste se obtěžoval se trochu informovat, věděl by jste že baterie většinou přežijí zbytek auta, obzvlášť LFP.