Rád bych viděl trasu VRT z Ostravy do Brna přes Zlín se zastávkou ve Zlíně. Ale to se asi nestane, protože lidi co o tom rozhodují nejsou tak chytří. Myslím si, že Baťův Zlín by si to zasloužil, kromě toho se jedná prakticky o dvojměsto. Zlín a Otrokovice s dostatečným počtem obyvatel.
Klidne by mohla vest extra trasa tam a zpet Brno - Kromeriz - Zlin, podle dalnice.
Nejsmutnejsi je, ze takova je vetsina americanu. Uroven vzdelani = nula, inteligence spise zaporna, a pak se objevi urvany prodavac deste a vetsina prostych obyvatel ho voli. Jim staci bedna piva v patek vecer a jsou spokojeni s zivotem. To rikam ze zkusenosti mnoha let v US. Takoveho blazne jim svym zpusobem preju, smutne je, ze na to doplati svet
Popsal jste Cecha, velmi presne.
Chci vydět elektromobily na sídlištích, kde to budou dobíjet? V mrazu přes víkend, jak dlouho asi baterie vydrží? Ano mluvite o bohatích lidech co mají dvojgaráže? Zbytek bude asi jezdit autobusem 😃😃😃
Vetsina lidi bude porad drzet spalovaky starsi o data vyrob, navzdory tomu, ze na ne garnitura jistojiste uvali nejake specialni dane z provozu, nebo bude extra priplatek v palivu. Dnes vyrobene auto bude mit v r. 2035 11 let veku, s prumernym najezdem obcana kolem 10-15 000 km rocne to snad I ty dnes vyravene motory vydrzi.
Já vám nevím, kultury by se mísit neměli. Myslím si, že z historie máme sakra hodně příkladů mísení kultur a nikdy z toho nic moc dobrého nevzniklo.
Nemyslím to v žádném případě rasisticky, ale míchat lidi z různých koutů světa a exportovat nebo importovat kulturu není dobré - islám v Evropě v dnešní době, křesťanství do Ameriky a Afriky v minulých stoletích, naše "Evroipská" kultura po půlce světa a podobně. Nic moc dobrého.
Mísení v jednotkách osob je v pořádku.
Řízený import etnik/kultur za cílem naředění populace a následné ztrátě původní identity už v pořádku není.
Jo je to genius, bezorebné postupy jsou výdobytkem posledních dejme tomu třiceti let před tím se oralo stále aniž by urodnost nijak zvlášt utrpěla, pokud neoráte musíte víc používat chemii o likvidaci hlodavců se taky zas tolik nemusíte starat, no a v případě polích v rovinatých nížinách kde se vyskytují černozemě je volba postupů čistě otázkou ekonomiky.
Možná se mýlím, ale krajina byla roztříštěná na spoustu menších celků, remízky oddělených, s lepší hladinou spodní vody a pravidelnějším počasím, navíc byl v zimě sníh a jaro netrvalo 14 dní, stejně jako podzim.
Jarní pozvolné tání a podzimní pozvolný rozklad chybí krajině nejvíce. Polím možná tolik ne, nevím.
To je zajímavá otázka kolik to tak asi vlastně je. Zda poměr podle populace 6:4 a nebo míň - historicky byla Morava chudší než Čechy, ale dnes?
Pak mínus chudé regiony jako Severní Čechy i Morava vs. Karlovy Vary a Zlín.
A ta Praha bude dávat hodně. Zas tam bude spousta firem jen registrována a zisk tvořit na Moravě.
Ty chudé regiony jsou vytěžené do sucha, protože režim si tahal veškeré zisky z těžkého průmyslu do Prahy, která na sebe za komára nemohla vydělat bez turismu. Poldovka to fakt nezachránila.
Proto v severních Čechách a na severní Moravě neexistoval smysluplný rozvoj až do 90. let.
To, jak to je rozdělené teď, už je víceméně jedno, žádný region nevytváří přebytky pro jiný, Praha si schlamstne vše, co vyprodukuje, chudé regiony zůstávají chudými, i díky geografii a demografii.
Až bude hotová D55, nebude potřeba jet z Ostravy do Bratislavy pres Brno. Zatím Vám navigace Varšavě - Budapešť dá trasu přes Brno
Aji bych řekl, že je skoro lepší jet přes FM na Žilinu a na Trenčín, dálničku si člověk msí koupit tak či tak a aspoň to tam pak jede.
Sám jsem zvědav, jak velká část dopravy z Ostravy na Brno se po dokončení Přerovského obchvatu přesune na 55, přes Kroměříž, protože jak je teď pustá, aby se pak nepřesytila hned, chytráci budou určitě prášit 140-150 přes Prostějov, kde bude razantně nižší provoz. To ukáže až praxe.
Já osobně se na to těším, potřebuji jezdit ze Slovácka na Opavu/Ostravu a současně jezdívám do Olomouce, odkud pak s kolegy ze severu pokračujeme vrchem jedním autem na Prahu, protože jim se nevyplatí spodní cesta.
Taky se otevřela D49 do Zlína. A otevírá se dalších 8 km D48 u Starého Jíčína.
Morava ještě úpěnlivě čeká na Říkovice - Přerov a dopojení přes Kokory na Olomouc, až bude D55 celá hotová, bude to konečně dávat trochu smysl.
Samozřejmě existuje spousta lokálních úseků, které hodně uleví, ale je třeba maximálně rychle dokončit ty páteřní trasy. 2033 je hodně daleko.
Ano i v tomto ohledu máte jistě pravdu, nicméně ani fyzička není nutné o tom, kdo dál, kdo více a rychleji a přesněji. Stanovené limity nejsou o tom, jak si člověk povede na bojišti, reálný terén se nedá předem nacvičit, je to hodně i o štěstí, o přemýšlivosti, nebýt zbrklý, nebýt bez uvědomělé sebeochrany a sebezáchovy. Viz např. nynější účinkování Korejců u ruské armády, i u těch se ukazovala jejich fyzická připravenost a hele, jak padají, jako mouchy, žádní supermani.
Jasně, souhlasím, ale pořád je to základní aspekt celého života. Nemáš fyzičku, jsi zranitelný, slabý, snadno podlehneš nemoci, diskomofortu. Svalová hmota je metabolický orgán dlouhověkosti. Myslím přirozenou svalovou hmotu. A přímo koreluje s délkou a kvalitou života.
Takže fyzická připravenost a kondice je základ a dřív jsme to chápali. Armáda je ztělesněním archetypu zdravého, silného člověka. Nevidím jediný důvod, proč na tomto poli slevovat.
Bavíme se samozřejmě jen o jedné vrstvě z mnoha.
To se jako domníváte, že to Vámi zmíněné by mělo nějaký racionální smysl, k čemu? Takové jalové, hloupé "výcviky", co potom stejně nevypovídají nic o skutečné reálné námaze v reálné bojové situaci, tak to jistě....
Armáda není o přitroublých výcvicích, ani o pořadovém či politickém blbnutí, jaké jsme znali za našeho slavného socialismu. Snad už to konečně pochopí i všichni ti dinosauři v armádě.
Nesmíte to vidět jako Měsíc. Vždy jen z jedné strany.
Absolvovat náročný výcvik je rovněž prověrkou a tréninkem ducha, vůle, odolnosti, schopnosti se kousnout, překonávat své limity. To se hodí v každém oboru.
A i v v roce 2024 dělá slabý a silný voják rozdíl. Jednotky se přesunují, musí pracovat v terénu. Ukrajina, například, je posetá mladými kluky, co makají odmala na hrazdách, venku, fyzická zdatnost národa je u nich úplně jinde než u nás.
K čemu je operátorovi dronů dobrá fyzička? Tomu stačí umět dobře hrát počítačové hry, protože princip je stejný.
Jasně, moderní boj vyžaduje i alternativní bojovníky, "hráče", řekněme. IT borce. Ale fyzická kondice je alfa omegou výdrže u čehokoliv, profi hráči dnes kladou stejný důraz na svou tělesnou zdatnost a zdraví/regeneraci jako profi sportovci.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Já bych to jen shrnul: je to Ukrajinec, který má na ruce vytetovaný ruský trojzubec, na prsou Putina a na břiše kolovrat - symbol ruských neonacistů.
Podporuje dobyvačnou válku vůči své vlasti. Přijal ruské občanství.
Je to tak zvláštní úkaz, že bych ho vycpal a vystavil v muzeu. Nebojte, jeho IQ by to nikterak nesnížilo…🤦♂️
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Kolovrat je trochu starsi symbol..