Potíže mají nejen trolejbusy. On když vjede do křižovatky a padne mu červená, tak zablokuje zadkem protisměr ve Veleslavínské. A aby se to nestalo, tak mi připadá, že mají něco na ovládání semaforu. Dnes ráno jsem v jednom takovém seděl a po pár vteřinách jsme měli zelenou jen my. Zbytek stál ze všech stran. I protisměr z Vokovické. A protože se to děje asi často, tak tam byla fronta až za horizont. Hlavně, že se Hřib se svojí suitou vyfotil ze všech stran.
Jezdím na letiště od roku 1980 a 6.3. jsem jel na noční. To byl první den této taškařice. Ještě nikdy, když nepočítám povodně, jsem nejel do práce tak dlouho. Od příchodu na zastávku, do odjezdu to bylo 25 minut. Nemělo totiž co odjet. Kde se to zaseklo nevím. Stál tam nějaký organizátor dopravy od DP a bylo mi ho líto. Protože si toho vyslechl opravdu dost. Tak plnou zastávku jsem nikdy neviděl. Když se nahoru vyhrnou lidé ze 4-5ti souprav metra a nemají jak pokračovat, tak to je pěkný dav. A když jsme konečně nastoupili, tak mu nešly zavřít jedny dveře. Ale po mnoha pokusech se to tak za dvě minutky podařilo.
A teď k tomu, že délka nevadí dopravě. To je samozřejmě nesmysl. Pokud vyjede z nádraží a skočí mu červená, tak tam nesmí být žádné auto. A to ani v pravém pruhu, protože do toho si musí najet. Poté musí projet vyhrazený pruh pro cyklisty, kde nemá co dělat. A zastavit až ve třetině přechodu. Kde už vůbec nemá co dělat. Jinak ta škatule za druhým kloubem, blokuje dopravu v protisměru.
Já jsem pro elektrifikaci dopravy, ale pouze pokud je energie získávána pouze z trakčního vedení. Když to musí vozit balast ve formě akumulátoru, tak to je prostě špatně a s ekologií to nemá nic společného.
Toliko k tomuto megalomanskému projektu, který slouží pouze k zviditelnění našich radních.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ano, současní vládní politici a média ho donutili vstoupit do STB. Burešova logika.