Jako pobaví to... jak ti, co na dovolený vstávaj dřív, než normálka do práce, a i ti, co si je natáčí...🙂
Přitom je řešení tak jednoduchý... očíslovat lehátka a číslo pokoje=číslo lehátka. Vyřešeno.
Ale to by zas nebyla ta správná zábava pro personál a další... 🙂
Řešení spravedlivé leč zpravidla neproveditelné. Počet lehátek je téměř vždy menší než počet pokojů, a to o dost menší. Více lehátek se k bazénu také nevejde, pokud tam nechcete být jako sardinky.
Milý pane, když někomu se možná líbí Sněžka a Krkonoše více než Tatry a Dolomity.
Tyto hory jsou sice vyšší, ale za to spicatejsi a kamenitejsi. Naše Krkonoše jsou krásné a je v nich vše. Jsou tak akorát, což se líbí i Němcům 🤷♀️
Do Krkonoš jezdím téměř každý rok na zimní i letní dovolenou, mám to tam také rád. 15 let Mísečky, nyní 5 let Harrachov. Stejné davy turistů potkáte i na jiných místech v Krkonoších, třeba u pramene Labe nebo u Sněžných jam. Vlastně, líbí se mi kdekoliv v Česku a na Slovensku, ale to neberu jako zahraničí. Každý si najde to své oblíbené místo.
Nevím co tam ty lidi tak táhne...v týdnu jsem byl v itálii .skoro 2500m.n.m. a při výšlapu i sestupu jsem byl na celé hoře sám..ten klid..absolutní ticho..výjimečně i bezvětří..nádhera...sice jsem si uvědomoval strach,kdyby se mi něco stalo
.ale stálo to za to...moc si nedovedu vysvětlit co za zážitek mají lidi na Sněžce..
Teď jsem celý týden chodil v Západních Tatrách, vrcholky o něco menší, než jste měl v Itálii, a rozhodně vyšší než Sněžka. Za celou dobu jsem potkával pouze jednotlivce. Musíte to brát tak, že Sněžka je naše nejvyšší hora a skoro každý tam chce. Tohle ale nejsou žádní turisti, většina tam vyjede od nás či z Polska lanovkou, udělá si pár fotek a jdou. Takoví lufťáci v městském oblečení a obuvi. Takové davy nemusím, byl jsem tam jako puberťák, víckrát nemusím.
Běžte s tím covidem už někam. Kdyby je netestovali, tak tam žádný covid není. Komu nebude dobře, tak ať odstoupí a ne že kvůli nějakému přihlouplému testu, který ani není na covid někoho vyloučíte. Je mi moc líto Remca, ale i dalších, kteří museli kvůli tomuto nesmyslu odstoupit.
Remco ale mohl pokračovat, covid není důvodem k odstoupení. Ze závodu jej kvůli nachlazení, pochybného testu a s tím spojeným poklesem výkonnosti, stáhl týmový lékař. Takový jezdec nemá důvod hazardovat se svým jménem a s nachlazením se trápit další etapy. Raději ho pošetří na jednorázové klasiky a připraví na další Giro.
V Harrachově jsem byl na dovolené, ubytování přímo pod dojezdem mamutího můstku. Samozřejmě jsem si všechno prošel a nepřipadalo mi, že by to tam bylo nějak zdevastované. Rekonstrukce by stála asi spoustu financí, ale určitě ne tolik, jako roky slibovaná rychlobruslařská dráha pro Sáblikovou. Pamatuji éru pana Rašky a bylo mi všelijak. U nás jde do kopru už všechno.
Do Harrachova jezdím každoročně na dovolenou v létě i v zimě. Já osobně bych řekl, že je to maximálně zdevevastované. Nejvíce poznáte zchátralé můstky v létě, v zimě to částečně schová sněhová pokrývka. Letos jsem tam mluvil s někým od skoků. Skoky jsou momentálně povoleny, a to pouze na výjimku, od K-90 níže. Mamut potřebuje zásadní rekonstrukci. Chtějí to celé zahloubit více do svahu, aby se dalo skákat cca 250m. K-120 potřebuje jen menší úpravy. A jak správně píšete, financí na všechny můstky bude potřeba mnoho. A potom si ještě několik let počkat, až nám vyroste nová generace konkurenceschopných skokanů
Vzhledem ke kratší vzdálenosti ve vytrvalostním závodě v dorosteneckých kategoriích je penalizace pouze 45sec.
Byl to závod juniorek na 12,5km, nikoliv klasických 15km pro ženy. Vycházel jsem jsem pouze z údajů uvedených článku, kde se udávala minuta. Pokud je to tak, jak píšete, tak jsem byl díky chybě autora článku uveden v omyl, stejně jako všichni ostatní. Za upřesnění děkuji.
Tak jsem si myslel, že to holka dožene na trati, ale ztratila na první cca 40 minut. Při ztrátě cca 30 sekund na jednom trestném kole musela ztratit dalších 30 minut na trati, takže cca 6 minut v jednom kole. To je jako kdyby někdo v atletice běžel sprint 100 m za 19 sekund... Gratulace do Chile, tenhle rekord ji vydrží dlouho...
Chtělo by to lépe číst. Při vytrvalostním závodě nejsou trestná kola, ale za každou chybu jedna minuta, celkem tedy 20 minut navíc.
Jako jasně, je k nasrání, že už se chystají opravy povrchu na nově zrekonstruované D1, ale všichni, co tu prskate na zvýšení či vůbec samotnou platbu dálniční znamky, si uvědomte, že ji platit nemusíte. Klidně můžete jezdit po okreskach a do cíle dorazit třeba o hodinu, hodinu a půl déle. Ono kdyby řidiči uměli jezdit ve zúžení a zipovat, tak nějaké omezení na dálnici by znamenalo zpoždění max. 5 minut.. ty kolony jsou tam převážně kvůli idiotům za volantem, ne kvůli samotnému zúžení.. a sorry, 1500 za rok za dálniční známku je vážně směšná částka pro někoho, kdo využívá dálnici často
Jen bych trochu opravil Váš příspěvek. Aby rekonstrukce (modernizace) D1 proběhla v řádném termínu, což se stejně nepodařilo, byl úsek z Prahy do Mirošovic z tohoto plánu vyňat. Práce probíhaly v úseku Mirošovice - Kývalka. Takže současné práce v nejsou opravou, nýbrž v podstatě pokračující rekonstrukcí dálnice, která zde v takto velkém režimu proběhla někdy v devadesátých letech. V ostatním s Vámi souhlasím.
Minulý týden volal do nějakého pořadu na ČT24 pán, co si půjčil na jaře na dovolenou a stěžoval si, že nezvládá půjčku splácet, díky drahým energiím. Kdo normální si půjčí na dovolenou? Pochopím ještě lidi, co si půjčí na lednici nebo pračku, která jim odešla a bohužel nemají hotovost (i když by teda měli mít), ale půjčit si na týden u moře? Někdy si připadám, že jsem mimozemšťan, který přistál na jakési planetě obydlené divnými iracionálními tvory 🤦♂️
Když nemají na na moře, ať jedou třeba pod stan. Další si klidně půjčí na vánoční dárky, aby to další rok spláceli. A za rok mají opět problém. Jak píšete, jedinou omluvitelnou půjčkou, a často nezbytnou, je hypotéka.
Ještě zítra ztratí body Slavia, a víkend jako vymalovaný. Já jako Sparťan bych mohl mlčet, ale teď jsme tak dole, že větší ostudu jsme si nemohly utržit. Jestli vyhrajeme nebo prohrajeme s Libercem, uvidíme. Ale už se nestresuji. Protože to už není Sparta jak bývala. 5, 10 let zpět by se hráč roztrhal hrát za Spartu, ale co tam vyvádí ty primadony na hřišti není fotbal.
Poslal bych je do 2.ligy (Wiesner, Pešek, Čvančara, Kuchta a další). Bago dozadu dobré, pokud neuděláte totální kiks, ale dopředu nebezpečí max. po 16-ctku. Pak už hra na náhodu. A standartky? Ty bývaly pro každé mužstvo výhodou, zde je to skoro naopak
Mluvíte mi z duše. Dříve jsem zápasy prožíval, dnes výsledky neřeším. Kdy se nám vrátí stará Sparta?
sice díky za názor, ale přijde mi šílený že by stíhačka měla legálně sestřelil plný civilní letadlo.. snad jedině kdyby hrozilo něco ala wtc 911, ale stejně.. navíc na základě čeho a jak moc správně by pilot stíhačky vyhodnocoval možný rizika? nejspíš můžete mít pravdu, ale přijde mi to šílený, podobně jako bezp. kontroly na letištích, který jsou dle mnoha mých zkušeností naprosto k ničemu
Stíhačka startuje hned z několika důvodů. Když pilot přestane komunikovat (teroristé, hluboký spánek, porucha), odkloní se z plánované trasy, doprovod a asistence při různých potížích jako je ztráta navigace nebo v článku zmiňovaný agresivní pasažér. Jsou tam i další důvody startu. Pokud se odkloní a hrozí další WTC, nebude odpovídat řídícímu centru a reagovat na pokus o komunikaci se stíhačkou, a to i jejími manévry s následným doprovodem na nejbližší vhodné letiště, výstražnou střelbu vedle civilního letadla, tak poslední možností je sestřelení nad neobydlenou krajinou či na moři. Nevidím jinou možnost, jak ozbrojeného teroristu v kokpitu donutit přistát. Ale nemusí se jednat pouze o katastrofu. Mohou letadlo bezpečně doprovodit na letiště třeba při poruše přístrojů a zároveň snížené viditelnosti, kdy třeba stíhačka před přistáním vysune podvozek jako znak blížícího se přistání. Jsem laik, mohu tam uvádět chyby, ale daleko od pravdy určitě nebudu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A tajná ingredience byla prozrazena.