Mně fascinuje jedna věc, máte C+E a řídíte soupravy s návěsem , tandem nebo vlečku, případně i specifičtější stroje, navíc obvykle máte i T což Vám dává další zkušenosti. A přesto i s dlouholetou praxí nejste schopni přesednout na autobus? Problém je to , že na ministerstvu rozhodují lidé neschopní zacouvat s návěsem "přes ruku" . Myslím ,že Déčko při prokázané praxi s C+E , dejme tomu pět let, dávané automaticky by problém vyřešilo. Jen autoškoly by trochu zaplakaly.
Dokuď nebudou za takovéto životně nebezpečné přestupky tresty a pokuty jako v Německu, tak si zahraniční kamioňáci a řidiči u nás dovolí to co si doposud. Německo předstihujeme zatím jenom v těch cenách.
Zdravím, viděl jste ceník pokut v D???? až se opravdu přesvědčíte o skutečné výši pokut v Německu tak se přihlaste znova... a Vašim srdíčkářům : ne dojmy ale pojmy.
Osobní vlaky prázdné... máte pravdu. Dnes jsem stál u přejezdu trati Prostějov - Kojetín. A jen tak ze zvědavosti jsem počítal cestující ve třech vagonech. Co jsem měl možnost z mé pozice zahlédnout , bylo jich tam asi 5. Slovy pět cestujících ve třech vagonech...
Prostějov /Kojetín - a vědí cestující, že tam mají vlak, když Kojetín leží na Nezamyslice /Přerov?, Divím se že na této trati vůbec někdo jel...
To je katastrofa, na to není co říct. Dělám v dopravě 20let a tohle je zabouchnutí rakve nad českou dopravou. Mezinárodní půjde do kopru, vnitro možná něco udrží , ale firmy mají vozy obvykle rozdělené na obě možnosti. Každopádně pro koncové zákazníky to znamená , že tak jak se šroubují ceny paliva , tak budou dopravci zvedat cenu -aby žili ne bohatli , jak si někdo může myslet- samozřejmě pak výsledná cena produktu bude kopírovat vývoj. Protože ale vývoj návazných cen není tak rychlý jako úvodní růst vstupů, spousta lidí a firem bude následně krachovat. Poláci si zatím rozeberou trh, dostanou se v Evropě do takřka monopolního postavení a následně si začnou ceny diktovat podle svého díky absenci zlikvidované konkurence. Naše autodopravy zmizí z mezinárodní scény, budeme využívat zahraničních firem které už si pohlídají aby netratili, navíc tu nebudou danit nic, s sebou to stáhne i značnou část vnitrostátní dopravy dolů. Takže dopravci rozprodají kamiony, a vítejte v republice která ztratí jednu z posledních oblastí kde jsme měli trochu samostatnosti, Mimochodem , už dnes jsou naši dopravci jedni z nejhůře placených v EU, takže ziskovost autodopravy rozhodně není taková aby vás dostala pozice rentiéra za rok , byť touto představou půl národa trpí. Jestli nám vláda chce vnutit představu , že
nákladní doprava je jakási periferie průmyslu a podpořit ji v této chvíli je plýtvání, pak hodně štěstí. Atˇuž jsou jen nekompetentní, bez rozhledu nebo ignoranti, ve výsledku tam nemají co dělat pokud přichází s takovým řešením, spíše na řešení rezignovali.
My, prostý , hloupoučký lid , děkujeme všem , kdo nám vysvětlí co si máme myslet, jak si to myslet, kdo nás uchrání pomýlenosti a povede nás cestou pravou. Díky Vám...
Ještě bych dal do knihkupectví jeden regál a ostatní vyházel- to by mělo na nezávadné knihy stačit, zrušil bych to nesmyslné množství zpravodajských medíí, vždyť jen to množství samo musí plodit dezinformace. Pak šťasten v jediné pravdě budu konečně moci být pravým člověkem.
Vážená paní zástupkyně, jen doufám, že s podobnou horlivostí a elánem budete zkoumat i chování státních úřadů, ať už institucí nebo jednotlivců. vyhlášky a nařízení vydávané dle soudů v rozporu se zákony, nákupy v nouzovém stavu, postupy ministerstev při naplňování proklamovaných cílů i legálnost těchto vcelku. Tady bych začal hledat jak počátek současného stavu vnímání státu a jeho autority, tak i původ té údajné radikalizace. Obvykle neprší protože je bláto , ale bývá tomu naopak.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Právě že nikoliv drahý pane já tam byl.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pak asi víte , že třeba Bělušice ač ne Alcatraz mají své kouzlo, a že vypustíme-li zařízení typu Všehrdy nebo Oráčov, není to jinde lepší.