HK ČR se údajně snaží o "zlepšení podnikatelského prostředí ve státě", ale celé roky to vypadá, že se její vedení pouze snaží "o zlepšení osobní finanční situace".
Tento případ zájmu o "dohled nad telemarketingem v Česku" bude mít stejné pozadí.
Je celkem jedno kdo tam sedí - ve všech českých úřadech, radách, komisích a ostatních "nezbytných orgánech" je neoficiálně zájem jednotlivce nadřazen zájmu obecnímu či státnímu.
Ten název "orgán" k těmto institucím fakt sedí.
Když auta neřídí řidiči, ale pouzí majitelé řidičských průkazů, tak to přesně takhle vypadá.
A na silnicích je havárií čím dál tím víc, protože v autoškolách dávají dle směrnic vedení, což jsou určitě také pouzí majitelé řidičských průkazů, hlavní důraz na teorii.
Zručnost, předvídavost a přehled na sinici jsou pro úřednická esa evidentně sprostá slova.
Chybí tady vize kompletního systému. Všechno se to dělá na koleně a permanentně se podmínky mění. Teď neexistuje použitelný způsob jak mít k dispozic on-line cenu elektřiny. Dá se jen vyčíst plánovaná cena o den dříve a ručně.
Takže: Investovat do automatického časového řízení spotřeby domu se dá, až budou k dispozici potřebná data nastavení a signály pro řízení.
To bude trvat hodně dlouho a mezitím zdraží "regulované" poplatky tak, že to bude úplně jedno - vlastní syrová elektřina bude dělat malý zlomek plateb za elektřinu a všechno ostatní budou poplatky na řídící firmy a změny rozvodů dle požadavků Green Dealu.
Smutný výsledek, když ani po 35 letech od změny režimu z totalitního na demokratický dnešní "demokratické" vládě stále nezáleží na hospodářském stavu státu, natož na jeho "udržitelném" růstu, ani na kvalitě života obyčejných lidí. Přitom těch pár věcí, za které se jednomyslně postaví, je schválení zákonů a státních půjček na cokoliv jiného než právě na prosperitu státu anebo na růst vlastních platů.
Demokratická vláda má mít jiný přístup k řízení státu než jen vše pro dojem na ostatní státy = vedení státu má fungovat úplně jinak než obyčejní pozéři.
Jsem na tom podobně jako Michal Adámek z toho co píše v příspěvku: osmi-ventil 6,3l/km, Euro 4, 19let, mimo airbagů žádný asistent. Jediná vada, že kvůli anténě nejede rádio což mi nevadí = raději přes ně poslouchám hudbu z SD nebo z USB.
A to jsem toho Logana koupil schválně bez asistentů v roce 2020, protože poslední auto jsem odřel pod taktovkou ESP.
Takže proč kupovat nové, i kdyby na ně byly peníze?
Někdo u Vás má dluh, zaplatí ho, potom jde do konkurzu a po Vás chce nějaký úředník ať mu svoje peníze darujete. To, že je "Malina je prý protěžovala na úkor ostatních věřitelů" je blbost - fa. Malina pouze před pádem do konkurzu plnila své povinnosti. Toto chování státních i nestátních úředníků už tady bylo po revoluci mockrát pod heslem: "I Vaše peníze jsou naše peníze".
To co se děje je úplně stejné, jakoby insolvenční správce Rudolf Vinš rozhodl, že "Veškeré kdykoliv provedené a ukončené dodávky a montáže firmou Malina, tedy i před pádem do konkurzu, jsou stále majetkem firmy a jsou součástí insolvenční podstaty". Takže by si klidně mohl nárokovat všechny instalace.
To je klasická Česká pakárna.
Vy chcete po státním aparátu, tedy po státních úřednících a volených demokratických zástupcích, odvést nějakou smysluplnou práci s kladným ekonomickým výsledkem?
To snad nemyslíte vážně.
Jak oni sami tvrdí, od toho aby se starali o občany tam nejsou. Z toho vyplývá, že se nestarají ani o prosperitu státu, neboť stát to jsou občané. Sakra, co tam v těch svých nakumulovaných funkcích vlastně dělají?
Net4Gas vydělával majitelům v jiných zemích a pak se elegantně "zadlužil" na servisních platbách. Ty dluhy nezaplatí jeho majitelé, ale po dohodě s "odborníky" české vlády to zaplatí občané naší země - české republiky. Taková totalitní křivárna.
A něco podobného: kam se poděly ty zaručeně výhodné investice do terminálů LNG v Nizozemí a Německu? - raději se neptejte.
Nic nového pod sluncem, přece každý zkušený český politik, investor, manažer, ..., si nenechá ujít příležitost nakoupit za miliardy peněz od daňových poplatníků něco zatíženého dalšími miliardami dluhů nebo něco naprosto bez budoucnosti. A až dostane odpovídající odměnu za odvedenou "vynikající práci", tak se spakuje do Bruselu.
Zkrátka a dobře: Dopad energické krize, nároků Green Dealu a odborného vedení Českého státu na cenu energií v Česku podle členů naší vlády nestačí, takže je potřeba zvednou občanům i firmám ceny energií ještě dodatečně tímto způsobem, neboli aby lidé zaplatili jimi uměle vytvořené dluhy.
Nerozumíte tomu? To proto, protože nejste za nic nezodpovídající politik. Za takto vykonanou práci vytvářející dluhy pro zaměstnavatele by normálního člověka okamžitě vyhodili z práce a následně by ho soudy oškubali jako slepici.
Když veřejnoprávní televize a rozhlas tak taky zveřejněné kompletní hospodaření.
A nejen jedno číslo jako náklady za celý rok, ale také detailování: výkazy odvedené práce se souvisejícími platy a odměnami kompletního vedení všech složek ČT a také těch osmnácti "specialistů" jmenovaných státem do Rady České televize.
Pak by mělo cenu platit státní TV a rozhlas. Jenže dnes to díky utajování všeho vypadá jen jako černá díra: Kdo nechce mít zveřejněné výsledky své práce a svoje příjmy, tak ať jde dělat do soukromého sektoru.
Před čtyřmi roky, když "ESP vyrovnávalo moji jízdu v zatáčce ve smyku" a poslalo mě do protisměru přímo pod náklaďák, jsem chtěl jednoduché auto bez asistentů se spalinami Euro 4. Jediný typ auta, co vyhovoval, byl starý Logan z roku 2005 - ten měl výjimku od EU takže výbavu tvořily pouze airbagy, nemá ani ABS - hurá.
Při obhlídce (až sedmý kus) měl jen jednu chybu - nejelo mu rádio.
Dojel jsem domů, preventivně po těch třiceti km prohlídl podvozek a druhá chyba - tekly oba přední tlumiče.
A loni v létě jsem chtěl nechat vyměnit podle zvuku někde u kastle prasklý výfuk - to byla ta křivárna AAA typu: prasklé pahory zalepené pod krytem silikonem, proto to nebylo k nalezení.
Mimo těchto dvou závad se sem tam někde spálí žárovka (vyměnit) nebo se něco povolí (utáhnout) nebo začne něco rezavět (ošetřit a natřít), ale jinak se jen mění kapaliny a tankuje benzín. Ani čepy náprav jsem ještě neměnil - furt jsou tuhé i s gumami. První majitel se o auto staral - každý rok kompletní prohlídka včetně geometrie obou náprav, když rozvody tak s celkovou výměnou částí a to vše v servisu Renault. Akorát si furt pouštím hudbu z SD nebo z USB - zprávy o nápadech české vlády z rádia fakt poslouchat nemusím.
V bazaru jsem koupil tři auta: jedno mi rozstřelil jakýsi majitel řidičského průkazu, druhému jsem odřel zadní levý blatník o ten náklaďák (dělal jsem co šlo) a dal je dceři, no a ve třetím jezdím.
Takže na auta mám na rozdíl od autorky článku v celku štěstí, možná proto, že je umím opravit (ač to dnes už nedělám) a při obhlídce poznám co je auto zač po stránce motorové i plechařiny.
Sice jsem jen o dva roky mladší, ale takové problémy jsem nikdy neměl.
Oslavy všeho druhu jsem vždy bral a dodnes beru jako výmysl nějakého vola co dostal funkci - ono totiž ve skutečnosti není co slavit.
Nikdy jsem nepatřil do té skupiny standardně uvažujících lidí, co četli či dokonce sbírali ty líbivé časopisy pro uspávání lidí, nebo aby se ukázali tak sbírali Céčka, tam nikdy patřit nebudu. Takhle dobrodružné a scifi knihy ze skladu zakázaných knih v suterénu Národního výboru - to šlo číst.
Programování jsem opustil v roce 2001, když jsem zjistil že už nikdo nechce pořádné funkční programy, ale stačí jim rychlokvašky = univerzální unity svázané pár řádky hlavního programu. Od té doby se sem tam jen tak ze zábavy (a někdy i za peníze) vrtám v databázích - pro požadovanou funkci v dtb žádné polotovary nepomůžou.
A věřící nikdy nebudu. Kdyby nějaký bůh existoval, tak na světě nebude tolik hloupých deviantů ve všech pozicích.
Za všechno asi může můj původ, všichni moji předkové byly živnostníci, které soudruzi komunisté okradli o všechno co si za sedmdesát pět let vytvořili.
A můj pohled na dnešní společnost je nejlépe pochopitelný na příběhu konce živnosti mé babičky: "Tehdy přišli z nového Národního výboru ke mě do obchodu, mezi nimi i tři největší dlužníci, a zabavili mi dlužní knihu."
Takže pro mě, ti dva Vaškové co vedli "Sametovou revoluci" jsou evidentně pouze další soudruzi, co svým kamarádům museli vše odpustit pod heslem „Pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí“. Přitom jediné co po nich zůstalo jsou lži, nenávist a dluhy.
S tím jaké má vláda priority a z nich vycházející prosazované zákony a permanentně "odkloňuje" peníze ze státního rozpočtu na cíle dle svých utkvělých představ nikdy nedokáže splnit podmínku: "Vláda musí mimo jiné dát do pořádku veřejné finance."
Takže Euro bude možná až z vedení státu vypadnou ulhaní teoretici upřednostňující osobní cíle.
Chytráku, kam odejít?
Myslels do zahraničí, neboli stejně jako kdysi na západ?
V Česku na úřadech nikoho nezajímají schopnosti jenom dosažený titul a u soukromníků trvá minimálně půl roku, než majitel zjistí že má člověk na víc.
Třeba v mém případě nemám vysokou školu, dělám práci pro vysokoškoláka za odpovídající peníze - v oboru jsem sám jediný. Na vědomosti a schopnosti není třeba titul.
Tak už totálně přerostlo úřednické lobby i za volant: Je jedno zda umíš řídit a orientovat v provozu, stačí když řádně zodpovíš teoretické chytáky, tedy potřebuješ paměť a ne schopnosti za volantem. Měl ten, kdo vymyslel ty testy, vůbec řidičák?
Za třicet pět let jsem nestihl čtyřikrát vyřešit situaci, kdy mi jiný "řidič" nedal přednost = čtyřikrát pomačkané plechy. Nevím kolikrát bych měl nabouraný auto, kdybych čekal, že ostatní budou jezdit podle vyhlášky.
Tedy stále stejné: "Řidičské oprávnění (už) nezíská jen tak někdo", jen ten kdo řádně doplatí správným lidem (a někdy se to dokonce proflákne, bohužel v zemi české většinou bez následků pro zúčastněné - to je už zas otázka jiného doplatku).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nejsem tak starej, abych měl lahosipu, a nejsem tak mladej, abych to nezažil.
Nejenom totalitní soudruzi si podle svých přání upravovali minulost, dnes to v případě demokratických teoretiků není o nic lepší.
Kdepak máte tu proklamovanou pravdu? Ta je před Vámi dokonale skrytá.