HK ČR se údajně snaží o "zlepšení podnikatelského prostředí ve státě", ale celé roky to vypadá, že se její vedení pouze snaží "o zlepšení osobní finanční situace".
Tento případ zájmu o "dohled nad telemarketingem v Česku" bude mít stejné pozadí.
Je celkem jedno kdo tam sedí - ve všech českých úřadech, radách, komisích a ostatních "nezbytných orgánech" je neoficiálně zájem jednotlivce nadřazen zájmu obecnímu či státnímu.
Ten název "orgán" k těmto institucím fakt sedí.
Když auta neřídí řidiči, ale pouzí majitelé řidičských průkazů, tak to přesně takhle vypadá.
A na silnicích je havárií čím dál tím víc, protože v autoškolách dávají dle směrnic vedení, což jsou určitě také pouzí majitelé řidičských průkazů, hlavní důraz na teorii.
Zručnost, předvídavost a přehled na sinici jsou pro úřednická esa evidentně sprostá slova.
Máte naprostou pravdu 👍👍. Zeťák je vedoucí v prodejně baterií ( všech druhů), svojí práci má vyloženě rád, umí i osobně repasovat a opravdu tomu hodně rozumí. Nepřejte si slyšet,co říká o autech na elektrický pohon,tedy o životnosti baterií a následné obnově. Celkově soběstačnost ve výrobě elektřiny, NIKDY nebude celkově zisková, pořizovací náklady se budou vracet tak dlouho, až bude třeba nových baterií, různých oprav atd, takže návratnost v nedohlednu.. Dobře to na nás vymysleli, zvýší poplatky tak, že skutečně věřím,jak říkáte, že nebude záležet na tom,kolik syrová elektřina stojí. Bohužel je to realita. Přeji Vám hezký den.
Jediná možnost jak se zbavit té hnusné evropské zlovůle řízení lobbisty je najít autonomní zdroj energie, jenže to je na dlouho.
Co vím, tak všechny nové vynálezy za posledních padesát let skončily u nějaké firmy v trezoru a předtím to určitě nebylo jinak.
Tohle je svět grázlů, co se obalili totalitními zákony aby na ně nikdo nemohl. Stačí GDPR, díky kterému je jedno kdo je komunista, kdo fašista a kdo jenom vrah, protože to nikdo nesmí ani říct.
Aby měl pěkný den, tak se s tím člověk musí vyrovnat.
Někteří na to jdou jinak přes různé organizace, které jsou nakonec shodně označeny za teroristické.
Tak už dnes jsou poplatky vyšší než syrová elektřina, já platím 3.80 Kč za kW a celková cena je 8.10 Kč, takže už teď je to na dvě věci.
Možná to je na houby, možná bude doba návratnosti potřebného technického vybavení desítky let a mezitím už bude třeba znova.
S nároky provozovatelů rozvodných sítí na modernizaci poplatky porostou a nějaké větší šetření se od toho asi fakt nedá čekat.
Je to jako ve všech oborech - dnes už skoro všude povinné papíry a náklady na podpůrné systémy překračují náklady na vlastní výrobek.
Koukněte se na cenu aut - kolik by asi auto stálo bez všech těch zbytečných asistentů. Samozřejmě počítám, že auto řídí řidič a ne opice s řidičským oprávněním.
A vařená elektřina bude o hodně dražší než syrová?
Syrová elektřina neboli samotná elektřina bez dalších souvisejících položek, proto syrová.
Celková cena za elektrickou energii je cena za syrovou elektřinu + měsíční poplatek poskytovateli + regulované poplatky.
To jsou standardně používané názvy, i když dnes je rozšířenější silová elektřina. Což je pouze přejmenování původně používaného termínu dle dnešních zvyků.
Třeba prvky datových center si před pár lety EU přejmenovala normou na naprosto nic neříkající názvy, jak anglicky tak česky.
PS: K tématu nic nemáte?
Chybí tady vize kompletního systému. Všechno se to dělá na koleně a permanentně se podmínky mění. Teď neexistuje použitelný způsob jak mít k dispozic on-line cenu elektřiny. Dá se jen vyčíst plánovaná cena o den dříve a ručně.
Takže: Investovat do automatického časového řízení spotřeby domu se dá, až budou k dispozici potřebná data nastavení a signály pro řízení.
To bude trvat hodně dlouho a mezitím zdraží "regulované" poplatky tak, že to bude úplně jedno - vlastní syrová elektřina bude dělat malý zlomek plateb za elektřinu a všechno ostatní budou poplatky na řídící firmy a změny rozvodů dle požadavků Green Dealu.
Smutný výsledek, když ani po 35 letech od změny režimu z totalitního na demokratický dnešní "demokratické" vládě stále nezáleží na hospodářském stavu státu, natož na jeho "udržitelném" růstu, ani na kvalitě života obyčejných lidí. Přitom těch pár věcí, za které se jednomyslně postaví, je schválení zákonů a státních půjček na cokoliv jiného než právě na prosperitu státu anebo na růst vlastních platů.
Demokratická vláda má mít jiný přístup k řízení státu než jen vše pro dojem na ostatní státy = vedení státu má fungovat úplně jinak než obyčejní pozéři.
Mám Volvo V70 2,5TDI 103kW z roku 1999, tedy Euro 3, jezdím v průměru za 4,8 litru, což nové, ekologické diesely neumí. Když spočítám poměr spotřeby a kouřivosti, přičtu ekologickou náročnost výroby a likvidace tří aut s obměnou co osm let, jsem daleko "green", než celá EU. A taky by mohla EU napsat, kde končí jejich ojetiny,
Vždycky jsem měl Lady - na rozdíl od nových aut něco vydrží. Od roku 2008 jsem měl invalidní 1l Corsu B 1997 deset let a zničil mi ji jeden majitel řidičského průkazu s Fordem Galaxy s ochranným rámem - zezadu nedobrzdil a udělal z ní rohlík = prohnutá karoserie - pravý práh o 12cm. Díkybohu jsem byl v autě sám a viděl jsem v zrcátku jak se řítí. Pak jsem měl tři roky invalidní 1l Corsu C 2001 a tu jsem dal dceři. Teď je Logan, protože po zkušenostech nechci aby mi něco kecalo do řízení.
Stejně jako Vy si myslím, že přírodě tímto prospějeme víc než politici těmi svými nesmysly.
Jsem na tom podobně jako Michal Adámek z toho co píše v příspěvku: osmi-ventil 6,3l/km, Euro 4, 19let, mimo airbagů žádný asistent. Jediná vada, že kvůli anténě nejede rádio což mi nevadí = raději přes ně poslouchám hudbu z SD nebo z USB.
A to jsem toho Logana koupil schválně bez asistentů v roce 2020, protože poslední auto jsem odřel pod taktovkou ESP.
Takže proč kupovat nové, i kdyby na ně byly peníze?
Najezdím ročně 3000 - 5000 km, auto mám staré 25 let, a v podstatě ve stavu zánovního vozu. Proč bych měl kupovat nové?
Jsem na tom podobně jako Vy: osmi-ventil 6,3l/km, Euro 4, 19let, mimo airbagů žádný asistent. Jediná vada, že kvůli anténě nejede rádio což mi nevadí = raději přes ně poslouchám hudbu z SD nebo z USB.
A to jsem toho Logana koupil schválně bez asistentů v roce 2020, protože poslední auto jsem odřel pod taktovkou ESP.
Takže proč kupovat nové, i kdyby na ně byly peníze?
Přiznejte si že "státní" Tv ani rozhlas opravdu nechcete.
Chtěl bych aby Český rozhlas a televize byly, ale aby fungovaly jak mají. Tedy předkládali informace o skutečnosti a ne dojmy nějakých rádoby odborníků jejichž závěry často časem odvolají, nebo se ukáže že to byly kraviny.
Jak sem tam čtu nebo se jinak dozvím kolik rad, komisí, externích poradců, najatých firem na cokoliv a dalších "potřebných lidí" se z rozpočtu platí nebo spíš přeplácí, tak se vůbec nedivím, že mají málo peněz. Informace mám z první ruky - kámoš v Pražské ČT dělá.
Tak o tom nepište 😉, snažím se vám odpovídat a podat širší pohled, když to načínáte. Tyhle problémy by vás zajímat měly. Protože nějaký Kovanda napíše, že Síkelovy plynovody jsou prázdné a vy to zaplatíte. A dost možná to udělá něco s vaším úsudkem ohledně volby. Tím vám to nenutím, ale protože jsem v oboru dlouho pracoval, tak se v něm orientuji opravdu dobře. Síkela/Nesíkela - zaplatili bychom to všichni, ať je majitelem Pepík, nebo Jeník.
Ale to tak není. Kdybych vám měl popsat, jak moc široké to téma je, tak bychom tu psali měsíc, tak to už nebudu protahovat.
To poslední už je hodně mimo toto téma, takže do toho zabrušovat nebudu. To je totiž taky velmi rozsáhlé téma.
Je mi to jasné.
Všechno je složité přesně podle toho, jak si to lidé z oboru chtěli zařídit.
Vidím to okolo sebe denně ve všech oblastech života. Stačí se podívat třeba na normy jak ČSN nevidí na harmonizované ČSN EN a rozebrat se to je prakticky nedá.
Jen mám otázku: Je pravda že už zase bereme hlavně plyn z Ruska?
Děti do 15 let si to dost kupují, proto omezení zejména pro ně... dítě si nečte složení...no a dospělý, to záleží na každém...co si do těla dobrovolně dá
Z okruhu mých známých znám dva, kteří si tak dvě plechovky za měsíc dají - oběma je kolem třiceti.
Kdyby byly děti zvídavější a něco si o těch éčkách přečetly, tak to pít nebudou. Jenže většina z nich se nechce učit nic jiného než co nutně musí, protože "všechno je na netu" a to jim stačí = vědět to nepotřebují.
Někdo u Vás má dluh, zaplatí ho, potom jde do konkurzu a po Vás chce nějaký úředník ať mu svoje peníze darujete. To, že je "Malina je prý protěžovala na úkor ostatních věřitelů" je blbost - fa. Malina pouze před pádem do konkurzu plnila své povinnosti. Toto chování státních i nestátních úředníků už tady bylo po revoluci mockrát pod heslem: "I Vaše peníze jsou naše peníze".
To co se děje je úplně stejné, jakoby insolvenční správce Rudolf Vinš rozhodl, že "Veškeré kdykoliv provedené a ukončené dodávky a montáže firmou Malina, tedy i před pádem do konkurzu, jsou stále majetkem firmy a jsou součástí insolvenční podstaty". Takže by si klidně mohl nárokovat všechny instalace.
To je klasická Česká pakárna.
Vy chcete po státním aparátu, tedy po státních úřednících a volených demokratických zástupcích, odvést nějakou smysluplnou práci s kladným ekonomickým výsledkem?
To snad nemyslíte vážně.
Jak oni sami tvrdí, od toho aby se starali o občany tam nejsou. Z toho vyplývá, že se nestarají ani o prosperitu státu, neboť stát to jsou občané. Sakra, co tam v těch svých nakumulovaných funkcích vlastně dělají?
0
Sledujících
4
Sleduje
0
Sledujících
4
Sleduje
Samí orgáni.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A navíc o jejich minulosti se nesmí mluvit.