Za mě bomba, sice si jej nebudu moci asi nikdy dovolit, protože cenu odhaduji na 1,5-2 mega a i kdybych měl tolik peněz, do auta se mi tolik peněz dávat nechce. Ale umím si ho doma představit v garáži 🙂 Rozhodně palec nahoru každé automobilce, která se snaží najít stále nové designy a nebojí se je použít i v produkční veru auta a ne jen na skicách.
Odhad ceny je od 70000euro.
Co jste požil před napsáním tohoto článku? Mám karoq s 1,5 tsi. spotřeba 7,5 až 8l.Při trošku svižnější jízdě a 4 osoby je problém dostat se pod 8,5l.
Špatný mezičlánek když i 2.0tsi v ovci jezdí za 6l a v průměru mám 7l 😃.Nejde srovnávat SUV s sedanem nebo kombíkem no prostě aerodynamika 🤷 ale co jste si koupil to máte.
Pokud mrknete na mapu, je například cesta z Trondheimu do Osla cca 500 km a pokud se tam člověk potřebuje dostat bez zdlouhavého nabíjení ,zvolí benzin/naftu.Ovšem taky věc názoru.Já jezdím hodně.Ze zkušenosti například když jsem jezdil v severním Švédsku IDBuzzem , dojezd se v zimě kdy je -20,-30 zkrátil i na 230km. Což by bylo tak na dojetí max ze Skellefteå do Umeå.A pak v tom mrazu někde nabíjet ...celej žhavej. Na cestu na north cape jsem vzal V60CC B5 AWD a po ledu a sněhu v pohodlí.Na Lofoty V90 T6 AWD.Pokud potřebuju auto,nechci neustále myslet kde a kdy ho nabít.🤷🏻♂️ Prostě elektriky ještě nejsou úplně to o čem bych přemýšlel.Ford Capri by mi i tady na ježdění do města přišlo zbytečné, ikdyž tam ten výkon vlastně ke hbitosti je, zdá se velké a vizuálně nemastné neslané. Za sebe ne. Ale nic vám cpát nechci, takhle to vidím já. Pěkný den a bezpečné kilometry.
Tak IDbuzz si nikdo na dálkové jízdy asi nekoupí ale třeba Id7 už jó.Pro ty vaše preference 4x4,vyšší posez by možná šla Kia EV6 ale chápu nakupujeme i srdcem né jenom rozumem a když je více love tak i více možností😃.Zatím mám ICe ale kdoví co bude za pár let
Jo to se dost čeká, že automobilkám nezbyde, než upravit ceníky ve prospěch BEV na úkor ICE. Navíc mají automobilky konečně začít sypat několik elekrických modelů ročně, tak začne být i celkem výběr.
Tak je taky i možnost nechat v nabídkách jen ty nejúspornější verze a nejdostupnější nebo nejvíc žroucí odstranit a to už pak u oblíbených suv jsou ceny +-podobné jako BEV(jak karoq tak tuscon).Třeba Kodiaq by měl jen plugin a superb základní benzín a naftu.
75 procent prodaných aut je služebních. Do firmy namísto Superbu koupime Enyaq, protože nám brzo nic jiného nezbyde. Firmy ty auta budou kupovat tak jako tak. On se ten dojezd tak nějak přežít dá.
Spíš by mě zajímalo, co budou za ojetiny za 5-10 let kupovat normální osoby, když to bude v bazaru samej elektromobil s vymydlenejma baterkama.
Než kupovat 10letý BEV je lepší koupit nový nebo 2letý.Vypadá že Toyota to bude mít snazší když skoro vše už má v hybridu a flotilové emise se počítají z NEDC a né Wltp.Je velká šance že ještě BEV zlevní a jak ICE zdražuje tak se prodeje sami překlopí k elektrice.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Je třeba na nějakém place chování vozidla při brzdění nebo vyhýbání(na sněhu)zkusit ať pak v provozu kde se něco pokazí jen tupě nešlápnete na brzdu když se situace dá vyřešit jinak a bez nabourání.