V testu se testovala jen brzdná dráha. V testu nejsou uvedeny teploty. Samozřejmě, že při teplé zimě 4-10°C bude celoročka držet krok a ty lepší celoročky předčí horší zimáky. Jakmile ale teploty klesnou pod 4°C, nebo dokonce pod 0, či jakmile napadne sníh, začnou zimáky mít výrazně navrch a to především za jízdy, kdy potřebujete trakci (rozjezd) a grip (v zatáčkách). Alfou a omegou je nejen odlišný dezén na mokro a sníh, ale také odlišné směsi. Celoročka je vždy kompromis, vhodný do městského provozu a vozidla s malým nájezdem (do 10k-15k/rok)
Celoroční by měli dobře zvládat teplotu -10 až 30st a zimní -30 až 10st takže mě když jsem ze Znojma tam by celoročky stačili ale v létě rozhodně letní.
Tak to se myslím ale hodně pletete. V trojkové Ovci odvezete vzadu luxusně 2 dospělé, nouzově i 3. V Corrole nemáte žádnou šanci. Tam už jsou 2 dospělí vzadu dost omezení, o 3 ani nemluvím.
Na druhou stranu je to trochu levnější auto, takže to tak odpovídá... Něco za něco...
Tohle srovnání já dělám 182cm musím se vlézt za sebe(v P.308 hatch to nešlo) ale proti téhle Toyote je fakt Scala kufr stejný a v kabině prostor jak v O3 a je ještě o dost kratší.Je jasné že Roman je malého vzrůstu a nic v kufru nevozí tak mu menší prostory stačí 🤷🙃.
Já si myslím, že pořád marně čekáme na malé, cenově dostupné elektromobily, které nejsou z principu zatížené emisními regulatorními předpisy a tudíž mohou být výrazně levnější než spalovací auto. Tedy mohly by být, pokud by je automobilky vyráběly místo obrovských luxusních a předražených SUV pro milionáře.
Pokud jsou evropské automobilky v problémech, mohou si za to samy.
Je tu Dacia Spring=malé jako citigo,malá baterka=malá cena aspoň mezi elektro auty.Nebude na jízdu do HR,I nebo Alp ale okolo komína.
Jasně, na svícení mi vystačí šlapací dynamo a malý akumulátor. Malá ruční LEDková svítidla s kličkou se k nám dovážela ("vyrodeno v China" 😄) už snad před 20 lety... 😄
A co vaření a praní? V ledové vodě ručně? 😛 V jeskyni se dá žít i při svíčce a v medvědím kožichu! 😉 Zelená prostoto! 😐
Jste PROKAZATELNÝ fotovoltaický PARAZIT na draze stabilizvané rozvodné síti. 😕
Každého boj.Fve funguje s + i -a to je celé.
A pokud bylo na první verzi na zadním víku nápis Antiskid, tak už mělo i ABS!. Dokonce, dle tvrzení majitelů, měl tento systém pomáhat při rozjezdech a prokluzu kol, jako ESP. To ale nemohu s jistotou potvrdit. Jojo, zábavná auta se vyráběla.
Tak ESP dělá něco jiného ale bylo myšleno asi ASR😉.Dříve byla auta výrazně lehčí když nemusela plnit nárazové testy jako dnes.
Já bych se bál podvodů a raději bych z bazaru nekupoval. Já sám se zbavuju aut po 4 letech s najezdem kolem 300tis a zase koupim nové. Když koupí člověk jet s neví jestli je stocene kolikrát ani bourane pac záznam o nehodě není. Ne nikdy jete auto
Takový kousek ale s 360tkm necelé 4roky starý jsem viděl v bazaru.Jestli bylo auto bouraný na předek se dá vcelku jednoduše zjistit.
Jak se servisuji ty hybridy? Uz ted jsou problemy s ICE (eko kazitka) nebo EV, podle me jsou to auta na 1 pouziti, co bude mechanik po par letech opravovat na hybridu?
Servis na motoru je stejný jako u ICE jen měníš olej/filtr/rok a jednou za +-70tkm svíčky jinak nic.Jó musíš ještě každý měsíc strávit 3minuty na tankování u stojanu.
Přesně tak..... jsem zvědav, jak mi někdo nahradí možnost tahat karavan (do 2t) lépe a stejně "levně" jako 535d.....
PS: četl jsem, že si Němci tankují HVO do aut před jejich STK, kvůli emisím.... A že je to drahé palivo? Ve srovnání s čím a v jakém čase.... +10czk nyní? Dnes tankuji premium diesel za 35,50czk .... Není to tak dávno (rok 2022), co stál litr stejného paliva 48czk .....
Vše jen úhel pohledu....
Tak v Rakousku,Německu je HVO už jen o 10-20centů dražší ale bohatí Češi😄 mají +10kč.Jak je to na ME(STK) při kontrole na toto palivo jsou lepší hodnoty emisí?Samozřejmě na tahání těžkého vleku nebo karavanu žádný hybrid stačit nebude tak možné BEV ale pak to dobíjení bude časté a složité(v rámci délky té soupravy asi všude rozpojit😐).
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
A máte tam započítáno převažování dvou sad kol před sezonou nebo dokonce jejich přezouvání? Nákup druhých ráfků nepočítám, to je jednorázová investice.
2 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Vyvážení kol se dělá jenom když se dávají nové pneumatiky.Ten kdo kupuje nové auto tak má většinou 2sady a já třeba i 3😀
1 odpověď