Vše je jen a pouze o údržbě. Ta zde byla dlouhá desetiletí zanedbávána ač zcela jistě byla účtována. Odpůrci záchrany mostu meči o tom jak to je poškozeno střihy ocelí a kdesi cosi. Kde je údržba, tam je životnost. Stačí se podívat do Černošic kde stojí stejně starý rekonstruovaný, stačí k Mělníku kde stojí další stejně starý opět rekonstruovaný.
O víkendu jsem strávil několik hodin na mnohem starším drážďanském Modrém mostě z roku 1896. Unikát. Nejstarší evropský most s příhradovou konstrukcí. Vedle na dohled další technický zázrak nejstarší německá visutá lanovka z roku 1901, stejný typ jako Wuppertal díky stejnému tvůrci. Obojí průběžně udržované, rekonstruované v případě potřeby co bylo nutno tak vyměněno . Kdyby měli údržbu na starosti Češi obojí už by dávno nestálo.
Česká ostuda, tři roky po nehodě nestojí a nefunguje lanovka nová, no nic zvláštního tak jako v mnoha případech nezbyde než popřát lidem výjezd za hranice, tam uvidí jak se to má dělat.
Stačí navštívit Krušné hory, Klínovec, bída, zmar, typicky české, rozbité, zavřené, zplundrované, pak ejít přes Loučnou do Saska a tam nejstarší německou kabinovou lanovkou vyjet na vrch Fichtelberg a navštívit budet, rozhlednu, restauraci, hotel. cokoliv.
Novou předraženou lanovku si nechte, tu může schválit jen úřednický hlupák, lidé cestu lanovkou považují za zážitkovou turistiku, ne přepravu do práce či z práce.
Cestou lanovkou chtějí něco vidět, cestu si užít a není primárně cílem v jeden okamžik přepravit co nejvíce lidí, ještědský dobytčák, narvaný, ale 3/4 lidí uvnitř chumlu co se nedostanou k oknu nic nevidí.. Nevadí, další.
Liberec je svým pojetím dlouhodobě nejhorším krajen, synerland je leta prorostlý korupcí, město je dloudobě zadlužené, jeho předtsavitelé jsou léta vyšetřováni pro korupci.
Češi jen opět dokazují že si neumějí vládnout, nikdy to neuměli, neumí a umět nebudou, to co jinde běžně funguje je v Česku problém. Obyčejná lanovka a tři roky zavřená, česko..
Tak vypěstovaný kult osobnosti jako měl tatíček Masaryk se jen tak hned nevidí, kdejaká zatáčka, silnice, pahorek, dolina, lávka, most, plácek či pláň, škola, domov, nemocnice, továrna, zdymadlo, vše se jmenovalo Masarykovo/a. To nebyl tatíček, to byl král či rovnou císař. On měl velice rád i své nákladné pohodlí a luxus kterým se obklopoval a jeho tvář milovníka lidu byla jen maska a póza. Jeho syn alá zlatá mládež toho byla jen důkazem.
Ano, zaniklo jich spousta i silnějších, větších, národních dopravců od mnohem větších zemí se silnější národní ekonomikou, Sabena, Malev, Swiss air, dvacetkrát stávkující Alitalia, Lufthansa, Air France či British Airways nemít podporu by tam skončila také.
ČSA bylo škoda, ta společnost na to měla kdyby jí neustále neustříhavali křídla až neměla jak a čím letět. Začne to vznikem společnosti letiště Praha, pak Vám prodají argo, prodají handling, prodají catering, prodají olejové hospodářství a skončíte tak že i poslední šroubek si musíte koupit, zatímco dříve jste v rámci jednoho podniku měl všechno, dnes nemáte nic, vůbec nic.
Lidé by snad i pochopili že ne každý projekt se musí podařit, ne každý obchod musí vyjít.
Ale lidé nemohou pochopit že za to nikdo nenese odpovědnost. Kdyby viděli desítky pozavíraných, získali by důvěru ve spravedlnost, měli by dojem spravedlnosti a potrestání špatného, ale pokud dnes není firma a není jediného odsouzeného je to špatně. Někdo odsouzen být měl.
Ta Vltavská je zajímavá, na to kolik zabírá vnějšího prostoru a kolik nabídne vnitřního je velmi výrazné. Ty spousty vydlážděných otevřených ploch bez zastínění budou vytvářet neskutečné teplo. Z každé fotografie v rámci vizualizace jsou to hotové sluneční lázně a ty stovky zevlujících postav si musí užívat slunce a teplo na maximum. Budou to slušné akumulačky sálající do okolí teplo ještě hodně dlouho. Pokud se do toho Praha skutečně pustí bude v Praze peklo, uzavření metra Vltavská, nedejbože potřeba omezit provoz trasy, uzavření magistrály, uzavření Hlávkova mostu, uzavření nábřeží.
Kampaň jede pilu, už do ní zahrnuli i stáří stávajících objektů Rudolfina a Obecního domu a jak neodpovídají a nejsou vhodné pro symfonickou hudbu, pro jakou tedy byly v době vzniku projektovány když se jiná snad ani nehrála se neví.
Koneckonců na filharmonii vydělat je až na prvním místě, jestli se postaví nebo nepostaví není podstatné, pro určité zájmové kruhy vydělává aniž by se hodilo lopatou už dnes.
Poničený radar stojí v místě společně se stejnými zařízeními v místních částech Kozlovice a Lýsky od začátku října 2018. Tři radary během prvního roku fungování zaznamenaly téměř 29 tisíc překročení povolené rychlostí, maximem bylo 132 kilometrů v hodině. Výsledkem byly pokuty za 16,7 milionu korun.
Za těch šest let provozu je dávno po záruce, životnost na hraně a dávno odepsaný, při kšeftu škody za 1,7 mil. a koupě skříně, rozumíme plechové krabice za 277 tis. se už vyplatí aby si někdo zainteresovaný šel a sám ho prostřelil.
Rád vzpomínám na dovolenkové cestování autem kdy jsme projeli Evropu, začali Německem, užívali si vše německé moderní, bezpečné, akurátní, pořádkumilovné, pokračovali do Holandska, tam vše pohodově holandské, přejeli jsme do Belgie i tam si uživali belgické pohostinnosti, posunuli se do Francie kde jsme se tehdy vůbec neměli důvod bát a přes nádherné Švýcarsko a klidné Rakousko se vrátili domů.
Dnes už je podobná cesta nemožná, žádná z těch zemí nemá v sobě to původní a krásné a typické pro každou zemi co měla tehdy.
Všude v těch zemích vládne strach, útlak domácího obyvatelstva a jeho nesvoboda, policie se bojí vymáhat právo a pořádek, raději stíhá původní obyvatele než dobyvatele, a vyšetřuje už jen důsledky, ale neřeší příčiny. Lidé jsou naštvaní, z nicnedělání politiků a bagatelizování a přehlížení problémů se opravdu jednou naštvou.
Evropa už nikdy nebude taková jakou kdysi byla.
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
Slovenská armáda povolala 18. června část záložníků a od 20. června nařídila soustavné odposlouchávání rádiových zpráv. Dne 22. června bylo povoláno do zbraně osm ročníků záloh, což celkem představovalo 2 314 důstojníků a 65 704 mužů. Německo napadlo Sovětský svaz ráno 22. června 1941. Téhož dne byla slovenská armáda uvedena do stavu válečné pohotovosti a ministr národní obrany generál Čatloš nařídil zřízení Rychlé skupiny pro nasazení na východní frontě.
Všechny tyto jednotky byly připraveny o půlnoci 22. června a ráno se začaly formovat v okolí Medzilaborců. Rychlá skupina byla takticky podřízena německé 17. armádě generála von Stüplnagela a proto jí byli přiděleni němečtí styční důstojníci. Rychlá skupina překročila slovensko – sovětské hranice 24. června a odpoledne téhož dne dosáhla přidělený prostor soustředění.
Armáda slovenského štátu v červnu 1941 byla součástí armádního uskupení Wehrmachtu a její vojáci se podíleli v bojových akcích na napadení Sovětského svazu.
Fico : „Budu považovat za čest přijet do Moskvy, abych se zúčastnil oslav 80. výročí konce druhé světové války a především vítězství nad fašismem,“ dodal.
Tak ať spolu slaví.