Česká ostuda, tři roky po nehodě nestojí a nefunguje lanovka nová, no nic zvláštního tak jako v mnoha případech nezbyde než popřát lidem výjezd za hranice, tam uvidí jak se to má dělat.
Stačí navštívit Krušné hory, Klínovec, bída, zmar, typicky české, rozbité, zavřené, zplundrované, pak ejít přes Loučnou do Saska a tam nejstarší německou kabinovou lanovkou vyjet na vrch Fichtelberg a navštívit budet, rozhlednu, restauraci, hotel. cokoliv.
Novou předraženou lanovku si nechte, tu může schválit jen úřednický hlupák, lidé cestu lanovkou považují za zážitkovou turistiku, ne přepravu do práce či z práce.
Cestou lanovkou chtějí něco vidět, cestu si užít a není primárně cílem v jeden okamžik přepravit co nejvíce lidí, ještědský dobytčák, narvaný, ale 3/4 lidí uvnitř chumlu co se nedostanou k oknu nic nevidí.. Nevadí, další.
Liberec je svým pojetím dlouhodobě nejhorším krajen, synerland je leta prorostlý korupcí, město je dloudobě zadlužené, jeho předtsavitelé jsou léta vyšetřováni pro korupci.
Češi jen opět dokazují že si neumějí vládnout, nikdy to neuměli, neumí a umět nebudou, to co jinde běžně funguje je v Česku problém. Obyčejná lanovka a tři roky zavřená, česko..
Tak vypěstovaný kult osobnosti jako měl tatíček Masaryk se jen tak hned nevidí, kdejaká zatáčka, silnice, pahorek, dolina, lávka, most, plácek či pláň, škola, domov, nemocnice, továrna, zdymadlo, vše se jmenovalo Masarykovo/a. To nebyl tatíček, to byl král či rovnou císař. On měl velice rád i své nákladné pohodlí a luxus kterým se obklopoval a jeho tvář milovníka lidu byla jen maska a póza. Jeho syn alá zlatá mládež toho byla jen důkazem.
Ano, zaniklo jich spousta i silnějších, větších, národních dopravců od mnohem větších zemí se silnější národní ekonomikou, Sabena, Malev, Swiss air, dvacetkrát stávkující Alitalia, Lufthansa, Air France či British Airways nemít podporu by tam skončila také.
ČSA bylo škoda, ta společnost na to měla kdyby jí neustále neustříhavali křídla až neměla jak a čím letět. Začne to vznikem společnosti letiště Praha, pak Vám prodají argo, prodají handling, prodají catering, prodají olejové hospodářství a skončíte tak že i poslední šroubek si musíte koupit, zatímco dříve jste v rámci jednoho podniku měl všechno, dnes nemáte nic, vůbec nic.
Lidé by snad i pochopili že ne každý projekt se musí podařit, ne každý obchod musí vyjít.
Ale lidé nemohou pochopit že za to nikdo nenese odpovědnost. Kdyby viděli desítky pozavíraných, získali by důvěru ve spravedlnost, měli by dojem spravedlnosti a potrestání špatného, ale pokud dnes není firma a není jediného odsouzeného je to špatně. Někdo odsouzen být měl.
Mě je zcela fuk, jestli je premiérem rodilý Slovák nebo Moravák, pro mne je podstatné, který z těch dvou nadělá méně škod.
Zatím je skóre - 800 miliard pro Babiše proti - 1,2 biliónu pro Fialu.
Takže ten Moravák nadělal o 50% více škod než Slovák.
Pokud ale máte k dispozici nějakého dalšího českého kandidáta na premiéra, který škodu nenapáchá, tak sem s ním.
když tomu věříte, tak věřte, oba jsou za 18 nebo bez dvou za 20. S čísly čachrují všichni. Ale pokud se tam vrátí Babiš tak nic z toho co slibuje nesplní, jako tomu bylo v jeho prvním vládnutí, prý protikorupční hnutí... škodu napáchají všichni, teď jen kdo menší.
Ta Vltavská je zajímavá, na to kolik zabírá vnějšího prostoru a kolik nabídne vnitřního je velmi výrazné. Ty spousty vydlážděných otevřených ploch bez zastínění budou vytvářet neskutečné teplo. Z každé fotografie v rámci vizualizace jsou to hotové sluneční lázně a ty stovky zevlujících postav si musí užívat slunce a teplo na maximum. Budou to slušné akumulačky sálající do okolí teplo ještě hodně dlouho. Pokud se do toho Praha skutečně pustí bude v Praze peklo, uzavření metra Vltavská, nedejbože potřeba omezit provoz trasy, uzavření magistrály, uzavření Hlávkova mostu, uzavření nábřeží.
Kampaň jede pilu, už do ní zahrnuli i stáří stávajících objektů Rudolfina a Obecního domu a jak neodpovídají a nejsou vhodné pro symfonickou hudbu, pro jakou tedy byly v době vzniku projektovány když se jiná snad ani nehrála se neví.
Koneckonců na filharmonii vydělat je až na prvním místě, jestli se postaví nebo nepostaví není podstatné, pro určité zájmové kruhy vydělává aniž by se hodilo lopatou už dnes.
Tak proč to vlastně třídíme, když se to spaluje? Zhruba někdy před rokem jsem četla článek, jak jsme dobří v recyklaci plastů. Tady se nedá věřit nikomu a ničemu.
Jsme dobří, výteční až skvělí v třídění, tj. vracení do těch kontejnerů.
Nikoliv v recyklaci, ale na tu občan má pramalý vliv. Občan třídí jako zběsilý a ono se to pak spálí nebo zahrne. Neskutečné.
Poničený radar stojí v místě společně se stejnými zařízeními v místních částech Kozlovice a Lýsky od začátku října 2018. Tři radary během prvního roku fungování zaznamenaly téměř 29 tisíc překročení povolené rychlostí, maximem bylo 132 kilometrů v hodině. Výsledkem byly pokuty za 16,7 milionu korun.
Za těch šest let provozu je dávno po záruce, životnost na hraně a dávno odepsaný, při kšeftu škody za 1,7 mil. a koupě skříně, rozumíme plechové krabice za 277 tis. se už vyplatí aby si někdo zainteresovaný šel a sám ho prostřelil.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
To není jen u nás. Lanovka Stresa–Mottaron, jejíž kabina se v květnu 2021, po přetržení tažného lana, zřítila a ve svých troskách pohřbila 14 lidí, taky dodnes nejezdí...
1 odpověď
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
A protože nejezdí tam nic se tedy neděje, je to běžné..
1 odpověď