Škoda je Plzeň a Plzeň je Škoda. Logo bývalo a z části i dosud je na lokomotivách, tramvajích, trolejbusech, turbínách, reaktorech, obráběcích strojích, klikových hřídelích, generátorech atd. atd. Auta jsou jeden z mnoha produktů pod tímto logem. A protože jsou nejviditelnější, tak se o nich nejvíc píše.
Nedávno jsem v jednom Domě dětí viděl kroužek Malá modelka. Tak tam bych svoji dceru fakt nepřihlásil a ona by tam ani mezi ty ostatní nafrfněné holčičky se stíny a v růžových šatičkách nechtěla. A upřímně si nedovedu představit, že budu dávat dětem schválně sady na líčení a vytváření looků nebo synovi PC hry jen proto, že je to (za)baví. Tyhle činnosti je do života fakt nepřipraví a většinu z dětí neuživí. Holt by se dětem měli také občas věnovat pracovně přetížení rodiče, jdoucí často sobecky za svojí kariérou. Jakákoliv společná aktivita je podle mého názoru vždy dětmi preferována více, než pouhé sezení u kurzů líčení nebo Minecraftu.
Každá mince má dvě strany. Ty samé přemnožené srnky o pár měsíců nebo let třeba kompletně zlikvidují dost draze a pracně vysázené stromky v lese nebo odřou kůru u stromků starších tak, že na místě nic nezůstane. Někde možná ne, ale jinde v republice jsou totiž místa, kde jsou zrovna srnky hrozně moc přemnožené.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Je dobře, že stále funguje alespoň Malá kovarna (jak se v Plzni říká), poslední zbytek ocelářského impéria Škoda. Proti Velké kovarně, která však už nejede, jsou stroje a výkovky z Malé takové trochu dětské hračky. Pohledem na kovaný ingot 200 tun se tu nepotěšíme. Držím Malé palce, ať fungují i dál a alespoň v rámci možností udržují tradici bývalé Škodovky.