No neke, tak slovenský dezolát je na tom lépe než náš alpinista? 😂Ne nadarmo se říká, že by člověk měl zůstat sám sebou, před nikým se neponižovat, ani nad nikoho povyšovat, že? 😉
Asi jste nečetla celý článek.Jaký dezolát?Náš zástupce je v europarlamentu nováček na rozdíl od slovenského zástupce, který tam pracuje už 15 let a asi se osvědčil.Takže na pana Síkelu možná podobný post čeká.Pokud tam tak dlouho vydrží a bude mít taky tak dlouho u nás podporu.
Co vám připadá totalitního v ČR? Můžete říct co chcete, můžete jet kam chcete, můžete si koupit co chcete, můžete být s kým chcete, můžete kandidovat do veřejných funkcí, atd....nebo se pletu. Opravdu co je tady totalitního...tedy rozumíme slovu totalita?
Jet kam chcete -do některých zemí už je to podezřelé.Říct co chcete -akce nabonzuj svého souseda, mazání příspěvků na fórech.Koupit co chcete -koupit to co vám prodají a za cenu, kterou si určí, protože nabídka určuje poptávku....
Řidiči dodávek jsou povětšinou kapitola sama pro sebe.Hlavně ti,kteří jezdí
u různých přepravních firem.U nich jezdí převážně řidiči,kterým ani nestačil zaschnout inkoust na ŘP.Navíc u těchto firem se rozpisy jízd plánují systémem,
kdy časy na ujeté vzdálenosti jsou postavené tak,že když vede trasa po
běžných vozovkách,kde je max.povolená rychlost 90km/h,tak podle rozpisu
řidič musí těch 90 km za tu hodinu ujet.Prostě nesmysl.Další nešvar je v tom,
že ti řidiči aby si něco vydělali běžně jezdí 11-12 hodin denně.Tak vznikají
ti piloti F1 v dodávkách,kteří v běžném provozu jsou potom nebezpečím
pro všechny na silnici.
Nijak nehájím dodavkáře-vetšinou jsou to hovada.Věk řidiče 29let napovídá, že asi tak čerstvý řidičák nebyl.Přejezd byl chráněn závorami.Jak se tam asi dostal?
No tak částečně souhlas, ale ještě bych vám nejraději dal druhou šanci tu něco napsat jako otec té holky 😀.
No, otec té holky byl možná rád, že si našla učitele a ne támhle Deža od sousedů.Holky jsou ukecané a když to trvalo tak dlouho tak si myslím, že o tom buď rodiče věděli anebo výchovu úplně zanedbali.
Bábu nevolim, ale nejste fér. Tohle jsou projekty běžící na mnoho let, překlenují více než jedno volební období. Otevírá ten, kdo je zrovna u vlády v době dokončení. Nemá to žádnou vypovídající hodnotu 😉
ANO vládlo dvě volební období tak si to spočítejte.Pravě během této doby nás Poláci ekonomicky překonali a levná polská pracovní síla se vrátila zpět domů, protože si tam víc vydělá a nemají tam takovou drahotu jako u nás.Nahradila je levná ukrajinská pracovní síla.
Jestli Fyjala může za inflaci, tak může i za nárůst zisku Agrofertu více než o 100 %. Fyjalo octub!
A nebo to bylo estébákovo postesknutí, že jiní bohatli víc? Křetínský je mnohem chytřejší než kreatura minulého režimu, necpe se do politiky, ale provozuje " politickou intervenci", kdy neuplácí a neoblbuje 2,5 milionu důhodců, ale pase si dost poslanců z každé strany. Zabere mu to méně času a vydělá víc peněz a nezdržuje se dotacemi. Je to kapitalista, který se nám může a nemusí líbit. A to začínal bez kapitálu "švýcarských spolužáků". I tak můžeme nazývat estébácké peníze z Vaduzu...
Myslíte, že Křetínský ty peníze vydělal u nás?Kde by se tady vzali?
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? To platí zejména pro čistě popisné vědy, ale dnes už i všeobecně. Dnes lze na mobilu nebo tabletu vypočítat skoro celou matematiku, geometrii, fyziku i chemii. Všechno je to zejména otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici především učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextovych odkazů ve Wikipedii nebo offline Kiwixu lze kdykoli nastudovat jakékoliv téma i s kontextem a souvislostmi. Jestli vede učitel dějepisu překotný a nepřehledný pětiminutový výklad nebo ve Wikipedii přečte umělý hlas kvalitní historický text, eventuálně udělá výtah z textu chatbot, to je podle mě úplně jedno. Učitel si to původně také přečetl a teď to buď převypráví nebo jen přečte. Někdy to dá žákům dokonce jen tak na přečtení. Učitel prostě nezná a ani nemůže znát větší penzum, než žák najde třeba ve Wikipedii nebo nějaké tištěné odborné publikaci. To je stejné jako bychom tvrdili, že student, který maturoval z dějepisu, si po několika letech pamatuje jednotlivá témata. To je zcela nereálné a nemožné. Na to umíme číst, abychom si zapomenuté informace mohli znovu oživit. A nic si nenalhávejme, velmi často je to v podstatě od nuly. Pokud se informace stále neobnovují, tak v řádech let zbydou v paměti jen velmi malé střípky, často navzájem pomíchané. Už v řádech několika měsíců mají často studenti jen velmi kusé znalosti z maturity. To je ten špatný systém našprtat a za chvíli zapomenout.😢🥺🤕
10 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Na to aby jste se vašim způsobem něco naučil se musíte ptát tzn.položit otázku na kterou dostanete odpověď.Takto to možná jednou bude fungovat v dokonalé společnosti kde se budou děti rozvíjet od narození podle svých schopností.Z těch zvědavých budou vědci a z těch šikovných řemeslníci(zjednodušeně).Učitel vám dává odpovědi na otázky, které by vás ani nenapadli a na tom je současné školství založené.Takže u těch šikovných potlačuje jejich přirozenou snahu tvořit a u těch zvědavých potlačuje snahu se ptát na to co je zajímá.Výsledný produkt je šedý průměr.