Ekologií a klimatem se zabývám a s rozsudkem souhlasím (byť trest bych změnil, přece jen 4-5 let v kriminále stojí dost peněz - vhodnější by byl spíše trest peněžitý + podmínka/1 rok v lochu natvrdo + veřejné práce). Málokdo dělá ochraně přírody horší službu, než tihle lidé.
Zase během těch 4-5 let máme jistotu, že se nikam nepřilepí. 😀
Jsme nyní na dovolené v Itálii u moře. Oblast v aglomeraci u Rimini. Plážový servis je od 15 do 20 EUR/den dle domluvy a délky rezervace, vč. čipu ke sprše. Komu to nevyhovuje, může jít na městskou pláž pro místní. Ale projde se, moc čisto tam není a musí se obejít bez sprchy a WC. Nicméně je pravda, že jsou některé oblasti např. v Kampánii, kde veřejné pláže ani nejsou.
Vážený pisálku mdlého rozumu. Co takhle už rovnou auta zakázat a vrátit se na koně. Při rychlosti 30 km/h budou mít všichni přilepený zrak na tachometru místo toho, aby sledovali dopravní situaci. Stačí se podívat, jak nepřiměřeně rychle jezdí po městě 50ti tunové tramvaje. Jejich brzdná dráha je obrovská, jezdí 70-80 km/h a to nikomu nevadí. To je zase výplod.
...když neberou karty, tak to je samozřejmě každého podnikatele (podnikavce) věc ... já s sebou hotovost nenosím a když podnikavec nechce mé peníze, byť jen elektronické, jeho problém.. Já můžu své peníze dát někomu jinému, kdo si je více zaslouží ... Bylo úžasné zažít v Palermu na rybím tržišti nákup několika plátků mečouna a zaplatit kartou na upatlaném terminálu,, ano to je pak upřímná radost nakupovat a že vše funguje a nikdo nemá s ničím problém... Tímto přeji naším podnikavcům vše dobré a ať se jim daří...
Přesně tak, mám naprosto stejnou zkušenost. K podnikavům, co neberou kartu, nechodím. Tam by měl začít důrazně chodit jistý úřad. Za poslední půlrok jsem byl v IRL, UK, IT i NL. Kompletně cashless. V práci terminál máme a používáme. Ano, těch 0.7% poplatku bance je vskutku likvidačních.
V principu jde o dobrou myšlenku. Ale měl se vymyslet systém, který bude obaly přijímat sešlapaný/slisovaný. Další otázka je budoucnost žlutých popelnic a kontejnerů (jednu máme před domem). Pokud budu vracet PET lahve formou odpadu do obchodu, má ještě smysl třídit zbylé plasty a neházet je jednoduše do směsného?
Mě by zajímalo, kdy se konečně začnou měřit emise i u samojízdných strojů v zemědělství, lesnictví a stavebnictví. Řekl bych, že mi minimálně polovina motorů těchto vozidel má odpojené systémy úpravy výfukových plynů (AdBlue a DPF) dokonce existují i firmy, které se těmi nelegálními úpravami živí. Proč pak musíme dýchat tyto rakovinotvorné plyny my a naše děti? Jen kvůli laxnosti ministerských úředníků?
Ať se vybírá i za 51 km/h, ale ať jdou všechny peníze z pokut do státního rozpočtu a nikoli obecního. Pak se ukáže, komu jde o bezpečnost a komu jen o peníze. Současný systém je pouze šikanou na místní řidiče, kteří jezdí těmito místy několikrát denně, nemají tempomat a jednou se mírně zapomenou. Bezpečnost provozu lze zvýšit i jinak, než držet zrak při průjezdu obcí přišpendlený na tachometru.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Velmi pěkně napsáno, v západní Evropě to funguje bez problémů. A stejně jako tam nad 0.5 promile daleko přísnější tresty. Samozřejmě nechat 0 promile mladým začínajícím řidičům. Daleko horším problémem na silnicích jsou někteří střízliví bez*mozci a psychopati.
1 odpověď