I řidiči vozidel s právem přednosti v jízdě jsou povinni dbát potřebné opatrnosti,aby neohrozili bezpečnost provozu na pozemních komunikacích a výstražné zvukové a světelné znamení mohou používat jen ve zvláštních případech. Většinou se jedná o případy, kdy čas hraje hlavní roli , například muze jít o záchranu lidského života. Lov tuningového auta bych bych do toho nezařazoval. Páni kluci policisté si hráli na kovboje z Ameriky a tohle se jim opravdu hodně nepodařilo. I kdyby to auto nechali jet dál,jeho RZ dávno mají zaznamenanou a vlastníka takového vozu lze okamžitě pozvat k podání vysvětlení a případ řešit. A zdárně vyřešit. Tady je jednoznačně chyba na straně Policie ČR!!! Ale jak už jsme si zvykli, vše se zamete pod koberec a viník potrestán nebude......😏
Ano jsou povinni brát zvýšené opatrnosti, ale řidič civilního vozidla je povinen jim dát přednost. Proto mi vadí, že vše házíte pouze na policisty a nikdo neřeší, proč jim mladík z druhého vozu vjel do cesty.
hrozná tragédie a ať řekneme cokoli, nic to nemění na tom, že policista svojí nedbalostí způsobil smrt mladý holky... žádný nahánění tuningářů, motorkářů nebo kohokoli jinýho by nemělo končit smrtí nevinnejch lidí, určitě to mohli vyřešit jinak, měli SPZ, všude kamery, hlídky po celý Praze... výsledek fatální, tragickej, zničený životy mnoha lidí
Vy už znáte výsledky vyšetřování, že znáte viníka? Co když to způsobil řidič civilního vozidla, který nedal přednost?
Stojí to policii za to vždyť musí vědět že pronásledované auto ,motorka pojede rychleji a naše životy budou ohrožovat i policisté Ať se proboha nad tím zamyslí Frajeři.
Pokud jeli policajti na majácích včetně sirény, vina je na straně řidiče civilního vozu. Ano, pokud někdo nezastaví, je potřeba ho pronásledovat.
tak ale Slováci chtějí jít sami, takže možnost Blava + Brno padá.
2029 - Budapešť +Brno
2030 - GB
2031 - Slovensko
2032 - Skandinávie
2033 - ČR Praha + Pardubice (pokud budou mít halu)/Brno
Cituji z článku na sport.cz
Slovenští novináři se v neděli rovněž Šatana ptali, zda slovenský svaz neuvažuje o využití brněnské arény, která se staví. „Ten stadion ještě nestojí, takže jsme se o této možnosti nebavili,“ odvětil Šatan.
Popravdě spolupořádání není příliš nakloněna ani česká strana, protože svaz ví, že dokáže zorganizovat výdělečný šampionát sám.
Pro diskutující, kteří nejsou s to pochopit článek či danou situaci.
Kandidatura pro rok 2029 je maďarská. Maďarsko nás oslovilo s možností, abychom se na MS spolupodíleli halou v Brně. Zároveň to neznamená, že bychom se o MS v letech 2031-2033 neměli ucházet s Prahou a Brnem (příp. Pardubicemi) sami. To stále platí.
Krok Maďarska nemusel přijít. Sami mají dvě luxusní arény MVM Dome Budapešť s kapacitou pro házenou cca 20.000 (pro hokej cca 17.000) a pak Laszlo Papp Budapest Sport Arenu pro 9.500 diváků na hokej (tento stadion je hokejový národní maďarský stadion). Oba stadiony by zcela jistě pořadatelství vyhověly.
Maďarský krok chápu především jako ekonomický. Druhá skupina v Budapešti bez domácího týmu by postrádala divácký zájem. Přidělením skupiny do Brna zajistí i divácký zájem o druhou skupinu. Ano, nabízela by se i Vídeň a Bratislava, ale Slováci o šampionát usilují sami.
Dodnes jsem si myslel, že ze tří kandidatur Slovensko (Bratislava a Košice), Maďarsko (2x Budapešťú a Velká Británie (Manchester, Bristol), jsou favoritem Britové. Britové disponují zajímavými a krásnými stadiony. Letos otevřená Co-op Arena v Manchesteru (20.500 míst pro sezení) a YTL Arena v Bristolu (kapacita k 19.000). Společná kandidatura, kde bude figurovat Brno ovšem není slabá a má předpoklady být úspěšnou a být favoritem volby.
Za sebe bych při volbě příští rok rozdělil pořadatelství MS 2029 Maďarsko s Českem a MS 2030 Velká Británie. Do Česka bych směřoval MS 2032. Rok 2031 bych po roce 2029 v Česku neviděl moc reálně. Otázka je kam by se svou kandidaturou směřovali Slováci
Článek jsem pochopil, jen mi připadá lepší kandidovat se Slovenskem než Maďarskem. Jaký mají Maďaři vztah k hokeji? Navíc semifinále a finále se bude hrát v Maďarsku. Pokud bychom se až tam dostali, raději budu fandit v Blavě než Budapešti.
Asi je to opět panika a vytváření umělého stresu.
Většina těchto obchodů již má vjezdové brány s kamerami s identifikací značky.
Chtějí si těmito pokutami ještě zvýšit zisky?
Řešit to lze jednoduše:
Auto stojí déle než tři hodiny na soukromém pozemku obchodu, který má jasné upozornění na možnou dobu parkování = odtah.
Nemusím řešit, zda je to zákazník nebo dlouho parkující přespolní. Řešil bych však více používání vjezdových závor a kamerových systémů a jejich smysluplné využití. Pokud budou většinou vypnuté, jako dosud, bude těžké prokazovat, jak dlouho tam konkrétní auto stálo.
Neřeším však ani právní vymahatelnost pokut za překročení 1,5hod stání...
Proč ze všeho dělat rádoby vědu?
Domnívám se, že by si obchody měly více vážit zákazníků a ne je jen strašit sankcemi. Potom k nim třeba nebude chodit tolik lidí.
Nebo mohou prodávat sortiment z přívěsu a nemusí řešit parkování.
Problém je, že právě zákazníci se na to parkoviště nedostanou, protože tam celý den parkují lidi, kteří v tom Lidlu ani nebyli.
Právní vymahatelnost je jasná, máte max. dobu stání a povinnost dát za okno hodiny s časem příjezdu. Pokud překročíte, je to jako kdybyste stál na placeném stání bez zaplacení.
Zisky z pokut určitě nejdou Lidlu, ale státu nebo obci, protože pokuty vybírá policie.
Proč z toho dělat vědu? Protože ty vjezdové brány něco stojí na rozdíl od parkovacích hodin za oknem.
no konečně se snad začne nakupovat i v menších obchodech a přestaneme dávat peníze do cizích /německých / obchodů !!! je spousta drobných malých obchodů, kde se taky dobře nakupuje a navíc tam je mnohdy zboží mnohem kvalitnější !!!!! a čerstvé !!
Nevím jestli kvalitnější, ale o 50% dražší určitě. Vidím to u nás.
Tvl. to je zase článek. V Lidlu jsem desítky minut u pokladny nikdy nestál. Je to pomalu jediný obchod, který když jsou ve frontě u pokladny víc jak tři zákazníci, otvírá další. Neznám nikoho, kdo by zde strávil více jak hodinu. Naopak to plně chápu, protože mnoho lidí využívají parkoviště i k jiným účelům, než jen nákupu v Lidlu.
Měl jsem možnost sledovat na vlastní oči jejich pracovní tempo a morálku. Většinu směny prokouří, posedávají u kávy a neustále telefonují. Tak co je to za pracovní sílu?
Tak záleží asi, jaký ho mají nadřízeného a jak po nich šlape, za co jsou placeni. U nás tady klobouk dolů, makají fest i o víkendech, chtějí si vydělat.
Mají zákonnou povinnost. A my jim tady umožňujeme se zašívat a tím se povinnosti vyhýbat. Nezákonné.
Po 68 měli taky naši občani nějakou zákonnou povinnost a taky se zašívali na západě. To co se dělo u nás dříve, se teď děje na Ukrajině (sice v trochu jiné podobě). Taky někteří u toho přímo nechtějí být a utíkají. Tak jako u nás v 68 nechtěli někteří v tehdejší společnosti žít.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ovšem když začnou houkat ve městě kde je zástavba vysokými domy, tak první moment řidič vůbec neví kde se oni zrovna nachází a s tím by měli počítat. I sanitka vjíždí do křižovatky pomalu a se zvýšenou opatrností!
1 odpověď
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Naopak, když slyším houkání, jsem v autě velmi obezřetný a koukám na všechny strany, abych ty sanitce včas uhnul a zbytečně ji neblokoval.