Další zametená cestička k tomu, aby dítě nebylo vystavováno tlaku, ktere by mu mohlopo psychické stránce ublížit. . . . .
No a pak přijdou přijímačky na střední školy a máme plně ordinace u psychologů a psychiatru
K tomu málo laiků zkpříspěvku na socialní sítí a svět dotyčného se zhroutil, neboť mu bylo od malička vštěpováno, že svět je zalitý sluncem a neexistují ,žádné negativní a psychicky náročnější situace. .
Slovní hodnocení má zásadní výhodu v tom, že pedagog přesně popíše co dítěti nejde, kde by měl zapracovat, co mu jde naopak velmi dobře a v čem ho dál rozvíjet Takové hodnocení nám jako rodičům dává cennou zpětnou vazbu. Ve známce se těžko podchytí, jak se děcko projevuje při hodinách, jak je aktivní a celkově jeho chování. Já osobně jako rodič tento přístup vnímám velmi pozitivně.
Výsledek slabomyslné inkluze, nadiktované Nejvyšším Sovětem v Bruseli a českými kolaboranty a zaprodanci realizované.
Ano Česká republika je vázána řadou mezinárodních smluv a deklarací z oblasti lidských práv, nicméně forma inkluze je čistě v kompetenci ministerstva školství. To, že metoda inkluze se v ČR ne-úplně povedla není chybou EU nebo mezinárodních institucí. Zde přidávám odkaz na zajímavé srovnání:
Údajně se tam doposud posílalo z EU 10 x více peněz než např.dostává ČR..🤔 To už mohli vybudovat možné i nemožné.🙂
Dobrý den, doporučil bych nastudovat dostupná data:
Gaza strip a West Bank získalo od EU od roku 2005 cca 17,5 mld. Kč = 700 mil Euro.
Česká Republika získala od EU od roku 2004 již 984,3 mld. Kč.
Odkazy:
Je smutné, že stát lepí státní rozpočet a defakto vnitřní dluh pomocí výnosů z emisních povolenek. Smysl emisních povolenek je v tom, že výnosy se mají zpětně reinvestovat do udržitelné energetiky a mobility. Tak to bylo v EU vymyšleno. V ČR bychom takto mohli financovat kromě větrných a solárních elektráren pravděpodobně i výstavbu jaderných bloků. Z mého pohledu je to další promarněná příležitost.........
Mimochodem, pokud se podařilo postavit LNG terminály o potřebné kapacitě, pak by již Rusko nemělo mít vliv na tvorbu ceny el.energie jako v loňském roce. Cena el.energie je totiž určena nejdražší technologíí, což byl loni plyn.
V čem je zrádce? Můžete mi to vysvětlit? Největší zrádci jsou současná vláda, která jen posílá zbraně na Ukrajinu a na vlastní občany se.e!!!😡😡😊
Mýlíte se, vojenská a humanitární podpora Ukrajiny je to co zajistí naší bezpečnost i bezpečnost Evropy. K čemu by nám bylo dobré, aby Rusové dobili Ukrajinu, myslíte si, že by se zastavili na hranicích Slovenska? Kdo by byl další na řadě? Přečtěte si vyjádření Ruských politiků, ti otevřeně říkají, že chtějí návrat Sovětského svazu, je to jejich dlouhodobý plán. Sám Putin řekl, že největší tragédií 20. století byl rozpad Sovětského svazu. Pro info, většina vojáků, kteří obsazovali Československo v roce 1968 byli právě Ukrajinci......Rusové by je použili znovu, to si můžete být jistá. Je výhodnější nechat umírat vojáky dobité země..........
Vašku a Lucie, děkuji za pěkné shrnutí reality v ČR. Mám již nějaký čas podobný názor na směřování ČR. A je to poměrně depresivní pohled. Mám pocit, že ojedinělé úspěchy českých firem a třeba i sportovců v mezinárodním srovnání jsou dané individuální snahou talentovaných a motivovaných jednotlivců. Podle mého názoru náš systém vzdělávání či obecně rozvoje k jejich úspěchu přiliš nepřispívá. Můžeme být rádi, že alespoň tento systém talentovaným lidem neškodí. Věřme a snažme se o to, aby bylo lépe, je to cílem celé naší společnosti. Čím dříve to pochopíme, tím lépe.
5
Sledujících
1
Sleduje
5
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dobrý den, pokud vím, na světě není jediný projekt, který projekuje konvenční trať(pro kolejová vozidla) na rychlost 600kmh. Pokud máte odkaz na zdroj, prosím nasdílejte, rád se poučím. Pravděpodobně máte na mysli magnetickou levitaci, kde prototyp vlaku v Japonosku opravdu jezdí či létá rychlostí 600kmh. Nicméně to je úplně jiný systém, zcela nekompatibilní s konvenčními kolejovými tratěmi. Na většině dnešních vysokorychlostních tratí se jedí do rychlostí max 350 kmh. Racionální rychlost je cca 320km/h. Rychlosti nad 320kmh nedávají z pohledu úspory času a vysokého růstu energetické náročnosti příliš smysl. Odpor vzduchu roste s kvadrátem rychlosti 😕.
2 odpovědi