Jenom další nafouknutá bublina. Nějaká výztuha, která autobusu evidentně nijak nechybí, jinak by při tomhle stupni koroze již byla dávno utržená. Kdyby alespoň našli zkorodovanou část zavěšení nápravy, zkorodované brzdové trubky atd. A na základě takovýchto nafouknutých bublin se v Čr zřídí další armáda kontrolorů. Postupem času bude tolik kontrolorů a kontrolorů kontrolujících kontrolorů, že se nikdo neodváží cokoliv dělat, aby nebyl zkontrolován. A pak se všichni budou divit, že jsou obchody prázdné, protože nikdo nesebzal odvahu tam zboží dovézt. V devadesátých letech jezdily mnohem větší vraky a nikdo se tomu nedivil... Hold kdo nic nedělá, ten nic nepokazí...
By mě zajímalo, kolik diskutujících si tu vůbec uvědomuje, že když sami jedou na dovolenou plně naloženým osobákem, tak jsou také přeložení, a jsou mnohem nebezpečnější než tohle IVECO, které je na takovou zátěž stavěné. Nějaké 2 tuny navíc při pomalejší opatrné jízdě pro tyto auta nejsou žádný problém.
No ono to není tak jednoduché led z nákladního auta nebo návěsu odstranit. Je to skoro ve čtyřech metrech a skříňová nebo plachtová nádstavba není pochozí. Navíc je to při odjezdu pevně přimrzlé a uvolní se to třeba až během jízdy když na to zasvítí. Řidiči osobáků se i při těchto podmínkách lepí naklaďákům na zadek , jako by nemohli sami předvídat a pak se diví že jim to padne na kapotu , což bude asi většina případů.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Třeba zjistil , že doma něco zapomenul a chtěl si pro to ještě skočit...