Auto je i přes starosti (opravy, emise ap). pohoda, ale někteří z nás ho používají
příliš, divím se např. lidem, kteří jedou do práce jen s taštičkou a nevadí jim probíjet se denně přes Prahu. Sednu na tramvaj, v klidu se přesunu a mohu i zajít na víno ap.
Takže když vozidlo po delší cestě odstavím, vůbec se mi po tomhle druhu dobrodružství nestýská. Zdravím všechny.
Kocovina? Spousta důchodců pracuje, v Německu je dokonce tahají zpět do firem, nejsou lidi. Stát by se mohl zajímat o lidi, kteří jsou zcela neužiteční a jenom čerpají, nemají ani povinnost uklízet pro obec apod. A extra kapitolou jsou politici, protože ani za socialismu neměli soudruzi možnost si zvyšovat a schvalovat odměny, to už jsme rovnou v komunizmu.
Snad ho najdou živého, odvodnění té staré části bylo štolou do údolí Lobezského potoka, která ale byla zavalená. Když jsme tam s objevitelem staré těžby F.Barochem
dokumentovali, byla v přilehlé louce prohlubeň asi 2 x 3 metry, hluboká něco přes metr. A za týden tam byla díra hluboká nejmíň 10 m, na dně voda. Jsou tam vydolované komory, těžili tam i němci během války , skutečný rozsah díla asi nkdo nezná.
Životní příběh pana Profesora Smila signalizuje jediné - u nás od konce První republiky dochází k úbytku vzdělaných a chytrých lidi - nejdříne nacisté (cílená likvidace), od 1948 vlna emigrace, po roce 1968 opět, po 1989 šli ti, kteří našli uplatnění a ocenění ve vyspělejších zemích, což je dost smutné.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Jako každý majitel škodovky (110L) v té době (80. léta) jsem měl komplex uniformity - ta moje dostala autorádio s repro ve dveřích, osvětlení kufru a mot. prostoru, signaliuzaci zatažení ruční brzdy a dodatečné protihlukové izolace, to ale fungovalo jen částečně.Občas se natankoval benzín super a jelo to jako drak, bohužel to rychle rezivělo, mohli jste dělat co chtěli.