Já se nepřu, doporučuji...nějak to pojede vždycky je docela nebezpečné 🙂
Výhoda zaplavenýho olova je ta, že i při fatálním selhání článků se nestane vlastně vůbec nic. Baterie neshoří ani nevybouchne. Jen ji klesne napětí a ostatní články budou plynovat. No, tak se odstaví (při více článcích ji killne měnič, jak se nedostane přes 11V, zahlásí battery v pr.eli a ani se nepokouší ji nabít). Koneckonců pasivní kontrolu (měnič pokud se začne chovat při nabíjení divné na napětí) posílá mail na můj telefon, baterky navíc pravidelně kontroluju. A díky balancerum mám aspoň trochu jistotu, že budu měnit celou sadu a ne jednu po druhý. To že to nějak pojede vždycky znamená, že i při kapacitě 60% nominálu ten systém, (pokud teda fakt nebude nějakej článek ve zkratu) bude fungovat. Napětí si prosím vynásobte čtyřmi, jedu v napětí 48V, 12V na baterii.
Jediný rozumný řešení je snížení spotřeby elektřiny. Na baráku to jde, nejdřív topení dřevem v krbovkách s výměníkem a nadrzi místo primotopů. Úspora asi 7,5MWh ročně. Nasledne FV na ohřev TUV (u mě bez dotací a ptaní se kohokoli, zda můžu, náklady asi 40 tisíc). První rok minus megawatta a půl, takže z původních 15,5MWh to bylo už "jen" 6,5MWh. Další panely s měničem a olověnou trakcí v ostrovu asi za 140tkč, ročně minus 1,2MWh, celkem tedy zatím 5,3MWh za rodinnej barák. A rozhodně jsem neskončil. Naopak. Vše v ostrovu, vše co jde si nechat doma, tak holt nevyužiju plnej potenciál panelů. Ale nikdo do mě nebude šťourat. Co je moje, to je moje, nikdo mi to nezaplatil a nikdo taky nemá právo mi to zdanit.
Vaše myslivna je opravduponěkud zaostalá, když nedokážete pochopit, že policajt může ne všechno, ale leccos, když vy nejste schopen a ochoten dodržovat elementární pravidla daná dopravními předpisy.
Končim, u Pavlíků je prostě tupo-duto, sbohem mistře, a až vám policajti daj flast za nesmysl, tak se hlavně nebraňte a jako poslušná ovečka (beeee) zaplaťte, ju?
Se nedivte když umělci a rádoby VIP se chlubí že jim matika,fyzika,chemie nešla ale to nevadí bo to nepotřebují tak to děti vnímají. Prostě blbnem
Vůbec nepopírám, že blbneme a že nějaký základní a sš vzdělání je třeba udržet na úrovni. Jak mi ale vysvětlíte, že statisticky trojkaři se v životě pak mají daleko líp než jedničkáři (až na vyjímky)...
Záleží také na výkladu disciplíny. Na průmce jsem celkem pochopil maticový počet a determinanty, ale integrály a jejich derivace je pro mě španělská vesnice doteď. Geometrie dobrý. Kontrolní otázka - pravoúhlý trojúhelník strana a 3 cm, strana b 4 cm. Kolik má strana c, tady odvěsna?
No přece 5 cm.
Když ono je to jak to je, já si na integrály a derivace přišel až v momentě, kdy jsem je potřeboval jako technik reálně použít, protože po zkouškách na vš jsem všechno radši strašně rychle zapomněl. A dalo mi tejden co odpoledne po práci s tužkou a papírem, otevrenejch deset stránek na netu s vysvětlením, k tomu patnáct let starý zažloutlý skripta z matematiky. Integrály šly vcelku dobře, tam si to jeden představí jako plocha pod křivkou a hned se počítá a odvozuje líp, ale derivace, ty jsem na vš vlastně nepochopil, jen odpočítal. Až další potřeby mít nějaký výsledek mě dovedly k tomu se znova doučit derivace. A btw, sice je to učivo ze střední ale některé české zákony a vyhlášky (treba ty technické) vyžadují pro dodržení zákona umět např. logaritmy...
Kdybyste tu padesátku dodržoval až do konce vesnice, nebyl byste obětí "buzerace". Konec konců i ta "tajná" auta by nebyla potřebná, kdybychom všichni!!! dodržovali dopravní předpisy.
No, ono je potřeba vyndat si ruku z nočníku a začít přemýšlet hlavou. I mě už opicajti sundali v místě, kde je sice cedule obec, ale reálně je tam pole (obec Stáj mezi Jihlavou a Žďárem). Jen jsem se nechtěl hádat a dva body a dva litry. Dneska už bych je poslal do pr(pardon, do správního řízení) a uhadal to na jednoduchou právnickou zkratku, kterou, pokud by nadřízený orgán nepochopil, bych prostě vysublimoval na promlčení...ale já na tyhle klíčky fakt nemám čas a chci aby orgáni dodržovali předepsanej zákon, a to prostě nedělají. Vybírají pokuty tam, kde je to přinejmenším sporné, kdyby se postavili s radarem ke škole mezi sedmou a osmou ráno, udělají pro prevenci daleko víc, takhle to je jen další silniční daň.
Tak autor článku nepíše vlastně nic novýho, že byla kolej postavena mimo provoz, to už se ví, že tam někdo poslal.vlak to už se taky ví, to že když se zvednou šraňky (nebo když přestane blikat červené přerušované světlo "Stůj"), může se po přejezdu přejet se taky ví...takže nechápu útoky některých zarytých ajznboňáků, že se měl řidič autobusu postarat o to, že může bezpečně přejet...osobně k tomu napíšu jen tolik, že pokud osud lidí v autobuse potká někoho z mých blízkých, ten kdo za to bude nést odpovědnost ji ponese velmi brzy a velmi osobně.
Digitalizujem po Česku...pokud u nás něco nebude fungovat, tak tohle. Místo zjednodušení jen zase další bordel. Ti co to navrhli by už neměli ani topit a svítit. Strašně nemám rád větu "Já vám to říkal". A přesně na to sedí věta z filmu Pane, vy jste vdova: "To jsou ty vaše opičky, takhle to dopadá..."
Kolik měl jet rychlík po té koleji ,i když tam byl vpuštěň !!!!
Co pomalá-budiž- ale OP rychlost 10 !!!!!!!!!!!!!!!!!
Zase souhra náhod , nezpovědnosti, blbosti a setrvačnosti---šák nˇak pojede
A to je ta vstupnka do průseru!!!!!!!!!!!!!!!!
Předpisy dráhy jsou červené---merito věci-
jsou psány krví!!!!!!!!!!!!!!!
Třěba s tím komunikovat, pracovat a řídit se tím.........
Howght ex výpravčí,ex dispečer a fanda dráhy!!!!!!!!!!!!
Kdyby měl prokazatelně OP, tak by si nikdo v tuhle chvíli neodvážil říct, že neudělal chybu. A ani OP mít nemohl. Pokud mu to měli postavit na zdravou trať a po té měl jet. Někdo prostě tu cestu fyzicky postavil špatně - do výluky. A ten někdo (tady už hádám) ponese největší podíl viny. Takže správa železniční cesty Slovensko a někdo konkrétní kdo ten kopanec udělal. Navíc mohl (ne musel) dostat někoho, kdo se v situaci v místě orientuje na průjezd. Nedostal. A vůbec, vy ajznboňáci jste strašně zvláštní v rámci řízení a chodu sítě...občas mi přijde, že dokud vám někdo nezastřelí fíru na mašině, tak jste spokojený. Pár setkání s realitou v rámci projekce a realizace nekterejch věcí pro dráhu (u nás, ne na Slovensku, tam věřím, že je to ještě daleko větší masakr) a fakt jsem čuměl, co ještě lze...
Všichni tady zmiňujou malou domů mezi stavebním a firmama a zadavatelem. Ale příčina může být jak složitější, tak prostší. V případě složitější příčiny nemusí jít o malou domů ale o podrážení cen. To se dělá tak, že firma, která má sice reference, ale fyzicky nikdy nic neudělala nehorázně podrazí zakázku. A protože nemá kapacitu, zakázku preproda tak, aby jí něco zbylo. Nebo to všechno jede na ořezaný subdodavky. Výsledek je dvakrát drahá stavba budoucí ruiny. Pak tady může být i jednoduchá příčina, Žigo s Tarasem se před šichtou trošku víc zinkli z vodky a rumu a dráty, co měly kotvit podhled skončily nakonec z části ve sběrně druhotnejch surovin. A protože bylo zaklopeno, nikdo nic nepoznal.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Já nevím,dělal jsem Dvě letos, 9.9 kWh včetně dobijecky na elektroauto za 300tis,dotace je 140tis,takže mě ta sranda vyšla jen na 160tis. No a přešel jsem k ČEZu ( i když ho nemusím) ,tam mám virtuální baterku a smlouvu na 3 roky.Spotrebu na baráku mám 9Mw. S FVE a touhle virt.bat.budu mít spotřebu tak 3 Mw 🫡
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To tak bude, ostrov neumí ideálně využít úplně všechno, co se na neja nasvítí, ale proti síťové instalaci má jednu obrovskou výhodu, nikdo to automaticky nezdaní, protože nemá na základě čeho. K navýšení ceny elektřiny při síťové instalaci fve už leckde došlo (tuším innogy?).