Já se ptám proč?! Proč někdo pustil do výroby auto které vypadá tak strašně odporně!! Když se člověk podívá jak vypadal předchozí model tak je to posun zpět minimálně o dvě, tři desetiletí kdy Citroen pouštěl auta bez emocí a nápadu 🙈!! Je to tak odporně obyčejné jako produkty VW dnešní doby 🙈
Tak za mě poslední pěkná generace C3 byla právě ta cca 20 let stará kulatá , která byla pěkná a navíc praktičtější než tahle škatule. Nicméně u frantíků se těmhle podivnostem ani nelze divit. Nejhorší je ale ten interier. Takový auto si může koupit jen řidič prase, protože horší palubku na chytání prachu nevymyslíš !
Hezký článek. Za mě plus otočné voliče teplot atd. To je u současné platformy na prd napříč koncernem. Ta kaplička je spíš asi nějaké opomenutí než záměr, neboť tohle je velký fail a je to ruku na srdce strašné. Jinak design pěkné jako vždy. Nejsilnější benzín, není to žádná sláva a spotřeba také ne...
...ta kaplička nebo vlastně ta televize před kapličkou je za mě něco neodpustitelného a odporného. Vůbec nechápu jak tohle mohlo projít do prodeje. Takovou ohavnost bych v autě nesnesl ani kdyby stálo 200 tis.
Zřejmě je to další hřebíček do rakve automobilovému průmyslu...
To je hrozný, jak ta auta kynou. Astru si pamatuju jako takovou tu klasickou zástupkyni tehdejší nižší střední třídy. Krásný kompakt... Corsa-Astra-Vectra-Omega. Krásně Opel pokrýval celý segment. Dnešní nová Astra se rozměrama skoro blíží k Omeze 😀. To mi vždy cukají koutky, když tu na diskuzi někdo vyhrabe rozdělení aut do tříd a začne se tím ohánět, jaký je on expert. Tohle auto nazývat kompaktem, to fakt moc nejde... Na íc vlastně Opel Vectru i Omegu dávno zabil, takže Astra dnes pokrývá původní poptávku starých 3 tříd. Lidi utekli k SUV...
Máte pravdu, tato Astra překynula i Omegu, ale jenom zvenku ( Omega byla obrovskej parník i uvnitř) uvnitř ji těžko dohoní pohdlím a prostorností. Pro mě je však nejhorší jak je tato Astra škaredé auto ze všech stran a nejvíc uvnitř. A to mi minulá generace připadala nejhezčí. Tahle je určitě nejošklivější.
Konečně pořádné auto od Mazdy. CX-5 je moc malá pro 4 členou rodinu s kočárky, koly, atd. CX-60 není o moc větší. Konečně Mazda, která má podobnou velikost jako Toyota Highlander. těch 5 metrů je tak akorát i do města a do nákupáku.
...další co si musí něco malého kompenzovat obřím SUV, jinak by nemohl napsat takovou kravinu , že pětimetrový , 2 metry široký auto je akorát do města !!??
Co to zase ten kašpar mele o chromu ? Jakože jedna ovce zabečela , že musí být všechno černý tak to musí bečet celý stádo !? Samozřejmě , že každému se líbí něco jiného, ale blekotat , že chrom už není dost kůl je mimo mísu . Navíc předek Kodiaku ještě ok (právě díky použití chromu !) , ale zadek vypadá víc čínsky než kdy dřív...
Nechápu, opravdu nechápu tyhle karoserie SUV nebo Crossover, moderní trend dnešní doby. Pohon řešit nebudu, kapitola sama o sobě a bohužel smutná. Ale k čemu je takové auto? Jediný plus je možná vyšší posez pro starší lidi, snažší nastupování a vystupování a tím to končí. Hodně lidí nepochopilo že tyhle auta vypadají velký, nafouklý jen opticky, prakticky jsou malinký. Vzadu si nesedne dospělý člověk se 180 cm aniž by neměl zkroucenej krk pod střechou a omlácený kolena od předních sedaček. Do kufru nedáte ani větší nákup natož s tím jet na dovolenou.
Jízdní vlastnosti taky horší než kdejaký sedan, hatchback, combi atd... Vyšší karoserie = větší odpor vzduchu = větší spotřeba, hluk a komfort v řiti. Naklánění, houpavost v zatáčkách a při nedej bože rychlé změně směru jízdy (když se bude člověk chtít něčemu vyhnout) tak se auta staví na dvě kola a jsou neovladatelná a může to mít podvozek jaký chce. Fyzika prostě funguje a ani EU jí neoč*ůrá.
máte pravdu až na to, že tahle auta nevypadají nafoukle ona nafouklá jsou, ale vnitřní prostor odpovídá vozům o třídu až 2 menším. Stačí se podívat na rozměry tohodle Peugeotu ..
X6 je obludka. Je to velké auto, do kterého se vejde jen řidič, blondýna a maximálně dva malí haranti. Není to ani sportovní auto, dokonce ani terénní auto. Navíc značka BMW a konkrétně X6 přitahuje určitý typ lidí, které nechci úplně popisovat, ale s nimiž nechci mít nic společného.
A když se mi něco nelíbí, tak to přece nekupuji a neexistuje žádná souvislost s tím, kolik vydělávám. Naopak to však, pokud používáte takové argumenty, lecos svědčí o vás, ale to je opět na poměrně dlouhou diskusi.
Long story short: jsem latentní kolenovrt, který nad autem přemýšlí v širších souvislostech, často i praktického rázu (už jen proto, že si je kupuju z několikrát zdaněných peněz, které mi v saloonu znova zdaní). Proto považují nepraktická auta hrající na city za obludky. X6, tahle "nádhera" nebo Arkana, to vše jsou auta na efekt pro ty, kteří se nechají oblafnout pozlátkem a auto berou za statusovku. Já vám vaši lásku neberu, kldině se vozte v X6, ale nečekejte odemne obdivné mručení. 😉 Spíše útrpný úšklebek. A omlouvám se, že nemám ten stejný nevkus jako vy.
X6 neni obludka lébrž obří obluda .
Mám 1.5 110kW v Karoqu, kterého jsem zdědil (normálně bych si takový vůz nekoupil). Ten motor má 150k, ale vůbec podle toho nejede. Je to lemra líná. A žere jako proražený. Když se skoro nedotýkám plynu, tak možná 5.8l, při úplně normální jízdě bez sledování spotřeby cca 7.4l. No a naposledy Frýdek-Místek - Praha - Frýdek-Místek vrchem, přes Mohelnici a pak po D11??? 9.9l/100km. To mě málem jeblo.
Tak srovnávat Karoq s Golfem může jenom deb.l. Jestli sis nevšim tak Karoq je bachratá krabice s nulovou aerodynamikou takže v něm přiškrcenejch 150 koní moc parády neudělá narozdíl od Golfa.
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Kupovat spalovací auto v této cenové kategorii je úplně mimo. Za toto dostanete už solidní elektro.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
...tvl kam na ty fory chodíš !?
1 odpověď