Nic to nemění na tom, že všechny tyto jednotky jsou nadbytečné.
Myslete si co chcete. Ale až vám bude hořet barák, budete rád, když tam nedojedou jen 1 nebo 2 auta profíků se 4 respektive s 8mi hasiči, ale dalších několik aut dobrovolných. Při zrušení dobrovolných by se taky mohlo stát, že by nedojel nikdo nebo třeba jen jedno auto, protože by byli profíci přetížení.
Hm, tak u nás ji mají a pokud nejsou k.o., tak s ní i vyjedou. Většinou už zbytečně.
Jinak si opravdu neplést SDH a JSDH. Kdo je v JSDH, tak ten chce být něčemu prospěšný, pomahat a zachraňovat, tedy v drtivé většině případů je připravený zasáhnout. Mohou být horší jednotky, jednotky se špatným velením atd, ale to jsou spíše výjimky a jedná se o JPO V, kdy je problém i s technikou, vybavením, atd. JPO III a JPO II jsou jednotky plně spolupracující s HZS a pracující i samostatně na zásazích bez přítomnosti HZS.
Jak říkám, jednotky dobrovolných hasičů je třeba zrušit, ty alespoň trošku schopné jedince vyškolit a udělat z nich profíky, ostatní je zbytečné mrhání finančními prostředky.
No, zatím nevím, proč by to bylo mrhání finančními prostředky. Ale vy mluvíte o mrhaní finančními prostředky, tak náklady na nahrazení JSDH profíky by ročně odhadem stály nějakou tu miliardu, plus vybavení, zázemí, atd. Navíc za stavajících podmínek by to moc dobrovolných dělat nešlo, navíc ve všech krajích hasiče už teď hledají. A za další, ne každý kdo by chtěl, může, třeba ze zdravotních důvodů, a dost dobrovolných už u profíků je. Takže ten váš plán je děravý jak cedník 😉
Vlna.... aha...Nicméně SDH je vyhazování peněz daňových poplatníků okny. Podobně jako městská policie.
A taky, když by se zrušila MP tak se peníze ušetřené na vyplatách dají převézt na rozšíření PČR. To by i nějaký smysl dávalo. Ale zrušením dobrovolných hasičů by se nic neušetřilo, protože nepobírají plat.
Vlna.... aha...Nicméně SDH je vyhazování peněz daňových poplatníků okny. Podobně jako městská policie.
Sami vypověděli že je strhl proud. Pochybuji že by vjeli do dravé řeky když by ani neviděli silnici. Takže je klidně mohlo zaskočit náhlé zvednutí hladiny a zrychlení proudu.
A v čem jde o vyhazování peněz? Na techniku avybavení nutnou k jejich zasahům? A že často dobrovolní hasiči plnohodnotně nahradí profíky za zlomek peněz.
Je úplně jedno jestli JSDH, nebo SDH. Tito evidentně školením neprošli. Jak říkám, tyto jednotky jsou zbytečné, raději ty peníze dejme profíkům a rozšiřme jejich řady.
Jasný, nejsou peníze na zvýšení platů stávajících hasičů, tak se bude ročně navíc vynakládat i klidně pár miliard jen proto, že si někdo myslí že dobrovolní hasiči jsou zbytečnost 😄 😄 navíc taková nehoda by se klidně mohla stat i profíkům. Mohlo to být průjezdné a přijít vlna a strhnout je. S tím by toho nikdo moc nezmohl.
Samozřejmě dobrovolní hasiči jsou dobří jen na hasičský sport, ne na skutečné zásahy. A jelikož to stojí dost peněz, bylo by lepší je zrušit. O to víc posílit profi hasiče.
Hasičský sport dělá SDH, o záchranu se stará JSDH, což jsou dvě dost rozdílné věci. Navíc členové JSDH prochází pravidelným školením a kurzama, různé cvičení podnikají, právě proto, aby mohli dělat téměř vše co profíci. Samozřejmě některé jednotky jsou méně zkušené, jiné více. Ale jsou i JSDH, které mají více jak 100 výjezdů za rok. Takové byste zrušil jo? 😄 😄 a jestli jim vlna strhla CASku, tak třeba vycouvat ani nešlo, pochybuji že by se o to nepokusili
Je mu horko a to tam jen sedí, co má říkat třeba pokrývač, který je celý den na střeše? :)
Jasný, když je na streše na slunku, je mu vedro, ale stále má okolo sebe plus minut teplotu vzduchu ohřátou treba o střechu, ale foukne větřík a je dobře. Když chce, může se schovat a odpočinout si. V kabině, na slunku, se ten vzduch nemění, vítra tam nefouká, a na trati si řidič nemá jak odpočnout od slunka, musí na něm sedět v uzavřené kabině. A casto i na konečné není jak postavit vůz mimo slunko, takže do kabiny svítí několik hodin v kuse. Zkuste si sednou do auta, otevřít si jen zadní okýnko na 10cm a postavit se na slunku a udrzet pozornost jak dlouho to vydržíte. A v tonto se pohybovat silným provozem se 100% pozorností s xdesítkama lidí za které zodpovídáte.
Tak líp hledejte. A není to zákon, ale vyhláška.
Není to vyhláška, ale zákon 361/2000,a přednost v obou směrech se dává pouze tramvajím a vozidlům jedoucím ve vyhrazeném jízdním pruhu. Vozidla jedoucí za vozidlem se pouze nesmí ohrozit. Přečtěte si v něm paragraf 21. Navíc pokud někdo odbočuje vlevo je povinnost objíždět jej vpravo.
Ano! Rád vidím, že je tu i někdo, kdo chápe pravidla silničního provozu, uvažuje logicky a má morální cítění! Zcela se ztotožňuji s vaším komentářem.
Předpokládám, že řidič Superbu neměl v úmyslu nabourat, jen aby dostal plnění od pojišťovny (což doufám, že dostane). Těžko by někdo, kdo chce prostě jen předjet, předjížděl traktor, který jede hned před ním, bliká doleva a zpomaluje před křižovatkou (to by potom byla opravdu jeho chyba a byl by to deb*l). Takový scénář prostě nedává smysl (jedině, že by to byl hloupý pokus o pojistný podvod).
Proto předpokládám, že předjížděl kolonu několika aut, některé z nich zřejmě dodávka / náklaďák / kamion, a tudíž nemohl na levý blinkr prvního vozidla vidět ==> Vina řidiče traktoru. Měl zkontrolovat zrcátko.
Snad se aspoň všichni shodneme na tom, že základ je mít v autě kameru, lépe dvě.
Děkuji 🙂
bohužel je dost řidičů, kteří spěchají ať už oprávněně, nebo jen z automatiky. Což samozřejmě může k nějakému přehlédnutí přispět. A samozřejmě vlek traktoru nebo traktor samotný nemusel mít blinkry z nějakého důvodu viditelné (neočištěné, atd.), tedy řidič za ním nemusel tušit že odbočuje. Těch proměnných je tam více no.
to je pouze Tvoje teorie, už jsi to řešil? Bavím se výhradně o odbočování na pole, prostě teoreticky musí počkat, až ho všichni objedou, pokud je to nutné.
To není ma teorie, viz par. 21 zakona 361. V obou směrech se dává přednost pouze tramvajím, připadně vozidlům jedoucím ve vyhrazeném jízdním pruhu. Vozidlo za sebou se nesmí ohrozit. A zároveň, když někdo odbočuje vlevo, ostatní ho musí objíždět vpravo. Tak je to jasně dané zákonem
Jednoznačně zaviněno řidičem traktoru. Těsně před odbočením vlevo z průběžného pruhu se měl podívat do zrcátka. Viděl by, že jedno z aut na konci řady, která se za ním utvořila, už začalo předjíždět (a přes řadu aut nemohlo vidět jeho blinkr). Binkr vlevo prostě nestačí (i kdyby ten blinkr dal s dostatečným předstihem), měl zkontrolovat i zrcátka! Jednoznačná vina řidiče traktoru.
Máte i nemáte pravdu. Pokud skutečně ten superb předjížděl x aut naráz, je vina na straně traktoru to je jasné. Pokud je to domněnka, tak ta vina nemusí být jistá. Pokud jel za traktorem, ten blikal doleva a superb až poté začal předjíždět, může být vina i na straně superbu, protože vozidlo odbočující vlevo se předjíždí vpravo, a to by superb v takovém případě nedodržel. Pokud byl traktor již předjížděn, neměl úkon ani začít a počkat až jej superb předjede.
To běž vysvětlovat těm, co za to dostali flastr a policajtům, kteří jej udělili. Pokud nesmím ohrozit vozidla za mnou, tak to snad znamená, že to tam neohnu v okamžiku, kdy jsem předjížděn. Stejně nechápu myšlenkové pochody těch traktoristů, místo triviální kontroly zrcátka, teď musí řešit takovou kaši.
Ano, ale není tam že mám dat prednost vozidlům v obou směrech, to by na frekventované silnici nikdo nikdy neodbočil. Je logické (neřikám že se tím řídí) , že pokud odbočuji vlevo, a jsem předjížděn, tak že neodbočím. Ale pokud jede auto za mnou, já začnu blikat že budu odbočovat, přbrzdím, začnu odbočovat a on mě sestřelí, v ten moment je už ale vina na jeho straně, protože nedodržel paragraf kde se říká, že auto, které odbočuje vlevo, se předjíždí vpravo, a nikoliv vlevo. když jede za mnou a nepředjíždí, já nemohu předpokládat, že jakmile začnu odbočovat že on mě začne předjíždět. To ale že se někteří do toho zpětného zrcátka ani nepodívají když odbočují nebo předjíždí, je samozřejmě už jiná kapitola.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A tisíce dalších zastupitelů si to zrušení přejí taktéž.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No jasně 😄 😄