Majitel budovy je kdo?Pojišťovna?Tak jaká pomoc?Máte pru...rjako prase....Odškodné je naprosto normální,a neplkejte řeči o pomoci,to je vaše povinnost a zodpovědnost.Kdo dělal rekonstrukci baráku,co statik?Zase se nic nedozvíme?
Chtělo by to lépe číst. Pojišťovna nabízí pomoc NAD rámec odškodného, takže z vlastní vůle. Takže prosím neplkat.
Ale tady jde přeci o to, že se přivádí tranzitní doprava přímo do města, a to úplně zbytečně. Místo aby okruh sloužil svému účelu – tedy odvádět dopravu mimo hustě obydlené oblasti – se severní část plánuje jako průtah vedoucí přímo přes Prahu, například přes Suchdol. Tento okruh není skutečným obchvatem, ale spíše novodobou magistrálou, která povede k většímu zatížení městských částí, zhoršení kvality ovzduší a zvýšení hluku. To je přesně opačný výsledek, než jaký by měl okruh mít.
Navíc, jak ukazuje zkušenost s vnitřním okruhem a tunelem Blanka, sliby o snížení dopravy v centru se nenaplnily. Místo toho došlo k nárůstu dopravy a zácpy se ještě zhoršily. Přivedení další tranzitní dopravy do města povede jen k dalším problémům, a to nejen pro obyvatele Prahy, ale pro celou městskou infrastrukturu.
Ekologické organizace a místní občané, kteří na tyto problémy poukazují, nebrání rozvoji, ale chrání zájmy obyvatel a životního prostředí. Je nezbytné přemýšlet o dlouhodobých důsledcích, nikoli jen o krátkodobém zlepšení dopravní obslužnosti za cenu zhoršení kvality života v celém městě.
Můžete mi prosím vysvětlit, jakým způsobem přivede okruh (po okrajích) tranzitní dopravu přímo do města (do středu)?
Tak na fotkách jsou pásky a text pročíst jako celek. Jak jsem napsal logika nabourá tramvaj zavřu metro co jede pod tramvají. Mrkněte na mapy.cz jak to nádraží vypadá.
Pásky tam jsou proto, aby tam nelezli lidé – vlaky po kolejích jezdit mohou. Jinak i kdyby to bylo obšancované celé, nelze nic říci, neboť při srážce s vlakem může být sražená osoba tak nějak roztahaná po celé stanici. A jak stanice vypadá, vím velice dobře, to se nemusíte bát. Jen také navíc vím, jak takovéhle věci fungují.
Jakože Policie zavře celé nádraží, aby mohli přejít od výpravní budovy na druhou stranu nádraží tak to je fakt vyšší level. Nehoda se stala na nejvzdálenější koleji od výpravní budovy. Stačilo tedy uzavřít tři koridorové koleje. Pro ZZS, PČR, hasiče je přístup k nim po pomocné komunikaci která je souběžně s kolejemi koridoru. Dále je tam nástupiště s podchodem kudy mohli páni policisté přijít od výpravní budovy a koleje u výpravní budovy které nebyli touto nehodou absolutně dotčené nechat průjezdné pro vlaky. Koleje před výpravní budovou jsou od tzv. vjezdu do nákladového nádraží. Logika je asi jako když na Florenci srazí tramvaj člověka na přechodu a tak zavřu i metro?
Však se v článku píše, že se následně začlo právě po těchto kolejích jezdit. Stačí číst text pozorně. A jestli jde o to, proč se nejezdilo hned, tak na to místo se nejprve musí někdo dostat a zjistit, co a jak – teprve pak může být povolen provoz po některých kolejích. Do té doby se prostě nesmí jezdit nikde.
Aneb jak z jednoho prdu udělat článek 😀
Za mne je nemakacenko kolega, který chodí do práce, ale v období kdy je třeba více zabrat vždy záhadné onemocní.
Za mne je nemakacenko soused 50+, který nikdy nepracoval, žije jako nemajetný na dávkách v bytě napsaném na sestru a placeném státem.
Za mne má mamahotel kamarád, který si ve 30ti ještě pořád nepořídil vlastní byt, protože šetří a pořád hledá tu pravou se kterou si vezme hypotéku na RD.
Až tak je to jednoduché ...
Vidíte. A třeba za mě by neměl na internetu psát komentáře někdo, kdo neumí psát číslovky.
Až tak je to jednoduché... Nebo že by nebylo?
"Jako jediní Češi" neznamená, že tam byli jediní češi, ale že jako jediným ze všech čechů se ty časy nelíbily. Říká se tomu čtení s porozuměním.
Citace z článku: „Ovšem jako jediní Češi jsme se v něm necítili dobře.“ Tudíž pro mne z toho vyplývá, že tam byli jediní Češi, a proto se tam necítili dobře. Pokud by to bylo myšleno jinak, je to formulace velice krkolomná (i když pravda, dle úrovně článku ani to nelze vyloučit). A žádných časů se to netýká. Máte pravdu, měl byste to číst s porozuměním ;-)
Za mne je to totální lež a autor by se měl omluvit. Neuvedl ani jméno hotelu. Na Cabo Verde jsme každou chvíli a nikdy nic takového nebylo. Naopak všechny hotely jedou podle předem zabehnuteho harmonogramu jinak by se to ani nedalo zvládnout. Santa Maria je absolutní oáza klidu a přátelství. Občas jsou otravný Senegalci, ale ti se dají bez problémů odehnat. A že vám něco vleze na rovníku do pokoje, to není špínou ale přírodou
Dle fotek se jedná o hotel Farol. A nechápu, kde k těm věcem autor přišel. Byli jsme tam v prosinci a nic z toho, co je v článku napsáno, není ani zdaleka pravda, právě naopak.
Nevím proč píšete o italském resortu když článek hovoří o Kapverdech...
Třeba proto, že italský resort Farol je na Kapverdách 😉 A dle fotek autor článku pobýval právě tam. A absolutně s ním nemohu souhlasit – vše bylo v pořádku, žádné čekání na otevření jídelny, žádné pohledy skrz prsty... A co se mi vůbec nechce věřit, je, v že tam byli jediní Češi. Těch tam totiž za nás bylo spousta. Pokud by řekl našli Čechů, ještě bych pochopil, ale jediní? To nevěřím.
Politicky namestek Matejicek to prekrucuje lze. Mluvi o moznosti stahnuti dat nikoliv o zpetnem prehrani, ktere jim bylo umozneno.
Bylo umožněno? Třeba ano, nebyl jsem u toho.. Ale je možné, že to obsluha kamerového systému špatně řekla, případně se policisté ptali opravdu na stažení, což nebylo možné, ale nikdo je neinformoval, že pouhé přehrání lze. A nebo opravdu pochybili... Nebyl jste tam by, ani já, tak těžko můžete něco tvrdit s jistotou 🙂
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
V malých vlacích může být tato funkce sloučená. Byl tam prostě sám. . Hezký den .
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Což ovšem není tento případ, neb toto nebyl vlak složený pouze z jednoho (malého) motorového vozu, který by byl k tomuto provozu uzpůsoben, a ani na této trati tento režim není provozován. Hezký den i vám.